نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱
پست محبوب کی‌روش مستحکم‌تر شد/ ستاره تیم ملی با بهترین فرم در آستانه جام جهانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کایسری اسپور علی‌رغم گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود برابر کانیا اسپور شکست خورد.

سید مجیدی حسینی هفته گذشته با یک پیشروی ۳۰ متری از زمین خودی تا میانه میدان و یک پاس در عمق تماشایی، پاس یکی از گل‌های کایسری اسپور مقابل غازی‌آنتپ را داد و پس از استراحت در دیدار جام حذفی، امروز دوباره بازگشت درخشانی به ترکیب تیمش برابر کانیا اسپور داشت.

این مدافع ایرانی که امسال غیر از دو مسابقه مصدومیت در تمام بازی‌های سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و احتمال دارد جزو مهره‌های اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ هم باشد، امروز هم یک نمایش درخشان دیگر در ترکیب کایسری اسپور داشت و توانست موفق به گلزنی شود.

مجید حسینی که طی سه فصل حضور در ترابزون‌اسپور دو گل در سوپر لیگ ترکیه به ثمر رسانده ولی در دو سال اخیر برای این تیم و همچنین کایسری اسپور نتوانسته بود در لیگ گلزنی کند، امروز این کار را مقابل کانیا اسپور انجام داد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی را در ترکیب ابتدایی و علی کریمی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم کادیر هاس، یکی از مسابقات هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه را مقابل کانیا اسپور رده هشتمی برگزار کرد که در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

مجید حسینی که در مرحله سوم جام حذفی ترکیه در فصل جاری موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۸ بازی امروز مقابل کانیا اسپور هم توپ ارسالی توسط امراه باسان از روی کرنر سمت راست زمین را با حضور به موقع در مقابل تیرک اول و ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت.

کایسری اسپور یک دقیقه پس از گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود دروازه‌اش را باز شده دید و پس از آن هم گل دوم را دریافت کرد که نتوانست تا پایان این گل‌ها را جبران کند و امتیاز بگیرد.

تیم فوتبال کایسری اسپور در روزی که حسینی را به طور کامل و علی کریمی را از دقیقه ۶۱ در ترکیب خود داشت، در پایان دیدار مقابل کانیا اسپور با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا ۲۳ امتیازی بماند و به رده ششم جدول سوپر لیگ ترکیه سقوط کند.

سید مجید حسینی در روزی که موفق شد پس از سه فصل دوباره در سوپر لیگ ترکیه گلزنی کند، برای چهارمین بازی پیاپی کارت زرد گرفت و علی کریمی نیز هفتمین بازی خود در این رقابت‌ها را انجام داد و حالا این دو بازیکن ایرانی با تعطیلی بازی‌های کایسری اسپور باید خود را به دوحه و اردوی تیم ملی برسانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی