نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جلسه اضطراری سران منچستریونایتد برای تعیین مجازات رونالدو/ CR7 دیگر به اولدترافورد برنمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، سران منچستریونایتد امروز با اریک تن‌هاخ ملاقات خواهند کرد تا در مورد مجازات کریستیانو رونالدو به دلیل مصاحبه جنجالی‌اش با پیرز مورگان، تصمیم بگیرند.

کریستیانو رونالدو، مهاجم ۳۷ ساله شیاطین سرخ، در یک گفتگوی تند و صادقانه با مجری مشهور «پیرز مورگان» شکایت خود را از باشگاه، سرمربی، رالف رنگنیک و حتی وین رونی علنی کرد.

رونالدو گفت که احساس می‌کند یونایتد به او خیانت کرده و همه او را مقصر همه چیز می‌دانند. با چنین حرفهایی بعید به نظر می‌رسد که رونالدو دیگر در یونایتد جایی داشته باشد. او همچنین تایید کرد که فرگوسن از او خواست تا درخواست منچسترسیتی را رد کند و به منچستریونایتد بیاید. از امکانات ضعیف باشگاه شکایت کرد و در ادامه گفت که برای تن‌هاخ ارزش و احترامی قائل نیست.

نشریه «تلگراف» گزارش داده که روسای اولدترافورد با تن‌هاخ جلسه اضطراری تشکیل داده‌اند تا در مورد وضعیت پیش آمده به گفت‌وگو بنشینند، و تصمیم بگیرند که چه اقداماتی باید بر علیه رونالدو انجام شود؛ رونالدویی که ماه گذشته به دلیل امتناع از حضور در برابر تاتنهام جریمه و محروم شده بود. سران یونایتد از شنیدن حرفهای رونالدو در برنامه تلویزیونی به شدت خشمگین شده بودند.

رونالدو در دو بازی آخر تیم به بهانه بیماری حاضر نشد و حالا باید کاپیتانی کشورش در جام‌جهانی را بر عهده بگیرد و تا اتمام تورنمنت به کارینگتون برنخواهد گشت. با این حال، باشگاه امیدوار است که تا قبل از بازگشت رونالدو تصمیمی در موردش بگیرد. تن‌هاخ، ریچارد آرنولد (مدیر اجرایی)، جان مورتو (مدیر فوتبال) و همچنین جوئل گلیزر (رئیس و مالک)، در این جلسه اضطراری حضور خواهند داشت.

تلگراف همچنین می‌افزاید که با وجود قدردانی و احترام به دستاوردهای رونالدو در فوتبال، رفتار اخیر او تعدادی از بازیکنان را ناامید کرده است. یکی از منابع خبری گفت که در صورت رفتن رونالدو کسی در باشگاه برایش اشک نخواهد ریخت، و دیگری ادعا کرد که رختکن یونایتد به رونالدو اجازه نمی‌دهد که حواسشان را پرت کند و جو را ناآرام کند.

جلسه اضطراری سران منچستریونایتد برای تعیین مجازات رونالدو/ CR7 دیگر به اولدترافورد برنمی‌گردد؟

ریو فردیناند بعد از مشاهده مصاحبه رونالدو گفت: «نمی‌توان از رونالدو دفاع کرد. فکر نمی‌کنم راه برگشتی وجود داشته باشد. باشگاه دیگر او را نمی‌خواهد و فکر نمی‌کنم خودش هم بخواهد برگردد. به نظر من همه اینها برنامه‌ریزی شده بود تا به هدفش برای ترک باشگاه برسد. تا قبل از این مصاحبه از او دفاع می‌کردم و می‌گفتم باشگاه باید با او رفتار بهتری داشته باشد. الان ولی باشگاه چطور او را برگرداند و سرمربی را نادیده بگیرد؟ نمی‌شود.»

فردیناند، هم‌تیمی سابق رونالدو، افزود: «رابطه عاشقانه رونالدو با باشگاه به اتمام رسیده. کتاب بسته شده. او باشگاه را به بازی گرفته و هیچ راهی برای برگشت باقی نگذاشته است. فقط همین جمله «من برای مربی احترام قائل نیستم» برای خروجش از باشگاه کافیست.»

اگر یونایتد فوق‌ستاره پرتغالی‌اش را اخراج کند، باشگاه‌های کمی به دنبال جذب او خواهند بود. باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون مشتاق برگرداندن اوست، و تاد بولی، مالک چلسی، هم ممکن است دوباره برای جذب این ستاره اقدام کند. باشگاه‌های MLS هم پیگیر رونالدو هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی