کار گل محمدی برای دربی سخت‌تر شد/ ترکش‌های یک استوری عجیب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی که تیمش بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد با انتشار یک استوری کار خودش را برای دربی تهران سخت‌تر کرد.

یحیی گل‌محمدی تا پیش از این که استوری روز سه شنبه را بگذارد رابطه بسیار خوبی با هر ۴ بازیکن ملی پوش خود داشت و این مسئله را همه بازیکنان می‌دانستند اما او تصمیم گرفت استوری بزند و به معرفت این ۴ نفر و البته بقیه ملی پوشان نمره صفر بدهد و حالا باید دید در آینده و بعد از بازگشت ملی پوشان از قطر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

آنچه مسلم است گل‌محمدی وارد داستانی شده که باید مدیریتش کند چون بهرحال همین بازیکنان قرار است در دربی برای او بازی کنند. یحیی حتما فکر ترکش‌های این ماجرا را کرده بود که آن واکنش را نشان داد و حالا کارش با ملی پوشان پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از قبل می‌شود.

پرسپولیس ۲۹ آذر به مصاف استقلال می‌رود و این بازی برای یحیی بسیار مهم است.شاگردان او بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارند و حالا گل‌محمدی وارد یک چالش جدید هم شده است. او احساس می‌کند حرف بدی نزده اما بهرحال ملی پوشانی را مورد خطاب قرار داد که خیلی‌هایشان شاگردش هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • سیاووش سرخ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    باید همه نظر بدهند و تصمیم بگیریم کدام طرف هستیم؟! یحیی حرف حق را می زند، بازیکنان می توانستند در حضور رییسی انتقاد کنند که آقا کوتاه بیایید جلوی تندروی را بگیرید وگرنه این مشکلات به نفع هیچکس نیست و مردم جدای طلب نیستند. دوستان تیم ملی، بازیکنان، مربیان و فدراسیون وابسته، بازی را از قبل باختند! از هر نظر. تختی کجایی؟ حجازی کجایی که ببینید چطور یکسری از ورزشکاران ما بی تفاوت هستند به مشکلات این کشور. دربی فدای سر شما !! هوادار واقعی کسی است که در کنار رقبا باشد در زمان مشکلات.
    • فرهاد کوه کن IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      آقا سیاوش اگه تختی بود با امثال گلمحمدی مخالف بود. اگه تختی بود تو پستاش از گرانی و اختلاس مینوشت. بی احترامی به پرچم نورانی ایران رو لایک نمیکرد. به ملیپوشان روحیه میداد که باغیرت از نام ایران دفاع کنن. خلاصه اگه تختی بود مشکلش فقط نداری مردم بود و اگه تختی بود الان دیسلایکاش بیشتر از لایکاش بود میدونی چرا؟
    • مصباح IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      فوتبال دربی چیه وقتی مردم این کشور دارن پرپر میشن درود به یحیی گل محمدی
    • امین IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      ادامه بدید وآتش بزنید عزیزم این حکومتم صبوره کاری میکنه خودتون بلای جون خودتون بشید الان ایذه عملیات تروریستی شد وچندین نفرشهید وزخمی شدن،،فعلاداره نا امنی خودش رایواش یواش نشون میده،،،سوریه واتفاقات روزهای اولش رابیاد بیارید خیلی‌هاشون میگفتن ما فقط اعتراض داشتیم ولی چشم باز کردیم کل شهرها درآتس سوخت ومردم آواره شدن وهمه دو دسته شدن وجلوی همدیگر ایستادن،برادر روبروی برادر پدرمقابل پسر،،،فعلاهنوزداغیدحالیتون نیست داریم به کجا میرسیم،،بازیگروبازیکن که میره خارج نظاره میکند،نکاه به نوشته هاشون که کنارمردم میمانیم نکنید منتظر شروع جنگ داخلی هستن والفرار
    • بده بزنیم IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      آقای فرهاد کوه کن اگر تختی بود حتما طرف مردم رو می‌گرفت نه یه تکه پارچه. طرف حق رو می‌گرفت نه جایگاه و پول. مطمعن باش بزرگان تاریخ در قلب مردمند نه پارچه و بی وجودی. درود بر یحیی و دایی و کریمی و سروش و وریا شاگردان بر حق ناصرخان
  • محمدعلی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    انتظار دارید درشرایط فعلی نتیجه بازی خارج از اراده فدراسیون تعیین شود؟؟؟۱
  • امین DE ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    فدای سرش .جون مردم مهم تره یا دربی.
  • سیاووش سرخ IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    آقا ی فرهاد کوه کن!! سن شما به این چیزها قد نمی دهد!! من از جلو تمامی عملکرد مرحوم تختی را دیدم!! کدام پرچم نورانی ؟؟!! تختی بالاتر از همه اینها است و هیچوقت جلوی ظالم خم نمی شد!! پرچم ایران سبز و سفید سرخ خالی بدون هیچ علامتی !!!
  • سیاووش سرخ IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    آقا ی فرهاد کوه کن!! سن شما به این چیزها قد نمی دهد!! من از جلو تمامی عملکرد مرحوم تختی را دیدم!! کدام پرچم نورانی ؟؟!! تختی بالاتر از همه اینها است و هیچوقت جلوی ظالم خم نمی شد!! پرچم ایران سبز و سفید سرخ خالی بدون هیچ علامتی !!!
  • محمد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    یحیی شرف و وجدان را فدای نفسانیات نکرد و حرف حق را زد و بالاخره حرف حق هزینه دارد ولی مطمئن باشید بازیکنان پرسپولیس شرف و غیرت دارند.
  • منوچهر IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    دربی بی معنی است درود به شرف گل محمدی دایی فولادی نکونام که طرفدار مردم هستند ددد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی