نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شوخی جالب آقای سرمربی درباره ستاره تأثیرگذار تیمش/ نامزد دخترم بهترین بازیکن است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه به شوخی گفت که اگر فران تورس را انتخاب نمی‌کردم دخترم سر از تنم جدا می‌کرد.

قبل از بازی اول اسپانیا در جام‌جهانی قطر مقابل کاستاریکا، از سرمربی سابق بارسلونا پرسیده شد که به نظرش چه کسی بازتاب خودش در زمین است. انریکه پاسخ داد: «خیلی واضح است، آقای فران تورس، وگرنه دخترم دنبالم می‌آید و سرم را از تنم جدا می‌کند.»

ستاره سابق منچسترسیتی با «سیرا مارتینس» دختر انریکه دوست است. این زوج اوایل سال جاری رابطه خود را علنی کردند، اما شروع آشنایی آنها با یکدیگر به اواخر سال گذشته بازمی‌گردد. سیرا اسب‌سوار حرفه‌ای و عضو باشگاه لوکس رویال پولو در بارسلونا است.

تورس ژانویه گذشته از من‌سیتی به بارسلونا رفت و در ۴۴ بازی ۱۲ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد. او همچنین به طور ثابت در تیم ملی اسپانیا حضور داشته و با وجود اینکه در ۸ بازی اخیرش از مارس امسال تا کنون گل نزده، انتظار می‌رود چهارشنبه برابر کاستاریکا در ترکیب اصلی حاضر باشد.

تورس در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل رابطه با دختر انریکه فشار بیشتری را احساس می‌کند، گفت: «به هیچ وجه. من و مربی به خوبی بین روابط خانوادگی و رابطه مربی-بازیکن تفاوت قائل می‌شویم.»

او در مورد بازی با کاستاریکا و دورنمای صعود از گروهی که آلمان را در اختیار دارد، افزود: «وقتی مقابل تیمی که بسته است بازی می‌کنید، کار سخت‌تر می‌شود. آنها (کاستاریکا) به شیوه‌ای بسیار فشرده بازی می‌کنند. سخت خواهد بود. ما خیلی جوانی هستیم. بسیار تشنه موفقیت، بسیار جاه‌طلب و مشتاق به نشان دادن فوتبال خاص خودمان هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی