کارلوس کی‌روش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با انگلیس شرکت کرد و از توانایی ایران برای شکست سه‌شیرها گفت.

 کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی با حضور در سالن کنفرانس مطبوعاتی مختص به تیم ملی ‌پاسخگوی سوالات خبرنگاران قبل از بازی با انگلیس است.

او صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: این اتفاق فوق العاده‌ای است که در این رقابت‌ها هستم و در کنار بهترین بازیکنان دنیا حضور داریم. امیدوارم از این رقابت‌ها که می‌توانم آن را «ایالات متحده فوتبال» نام ببرم، لذت ببریم.

کی‌روش در ادامه گفت: انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست اما کاری که انجام داده‌ایم، به ما نشان داده که می‌توانیم آنها را شکست دادیم. مربی انگلیس این تیم را چند سال در اختیار دارد و در جام جهانی گذشته به نیمه نهایی رسیدند. اما ما فقط تلاش می‌کنیم تا در سطح آن‌ها بازی کنیم و هدفمان این است که در تک ‌تک دقایق بازی خوب باشیم. ما یک روحیه جنگنده فوق العاده داریم و می‌توانیم از این استفاده کنیم.

شما در مقطع اول، ۸ سال هدایت تیم ملی ایران را در اختیار داشتید. در این سال‌ها در مورد شرایط مختلف اجتماعی انتقاد کردید. اما هفته قبل در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای نیوز طور دیگر جواب دادید. چطور در این چند سال این همه تغییر کردید؟ سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال گفت: صادقانه بگویم که سوال شما را متوجه نشدم. کاری که ما انجام داده‌ایم این بود که بازیکنان کم سن و سال را به تیم آورده‌ایم و تلاش کردیم تا در برزیل خوب نتیجه بگیریم. در آن زمان که من هدایت تیم را برعهده گرفتم، یک بازیکن در اروپا داشتیم اما الان ۱۷-۱۸ بازیکن. من نمی‌دانم حرف شما به چیزی اشاره دارد اما ما اینجا هستیم تا کاری کنیم تا باعث لذت هواداران شویم.

سوال بعدی را خبرنگار ایرانی پرسید؛ ما دوره قبل در اولین بازی‌مان پیروز شدیم و در مرحله گروهی بهترین نتایج را گرفتیم. بازی با انگلیس هم می‌تواند خاطره‌انگیزترین بازی تیم ملی باشد. کی‌روش در جواب این سوال گفت: بله، این مهمترین بازی ماست چون بازی بعدی ما خواهد بود. ما در رقابت‌های مهمی حضور داشتیم اما اولین دیداری است که مقابل انگلیس انجام می‌دهیم. برای من هم این بازی خیلی مهم است اما برای بازیکنان خیلی مهمتر. این موردی است که از بچگی آرزوی آن را داشتند. ما امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به حرف‌های خبرنگاری که از او درباره تاکتیک و سورپرایز احتمالی بازی فردا سئوال کرد گفت: سخت است که در چنین دیدارهایی حریف را سورپرایز کرد. مهم است که در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم. ما وقتی در چنین بازی‌هایی حضور داریم، تلاش می‌کنیم که تا با تمام توان بازی کنیم.

سوال بعدی از کی‌روش درباره کار در فرهنگ‌های مختلف و اینکه از مربیانی که فوتبال انگلیس‌ را می‌شناسند، کمک گرفته است یا نه:(خنده کی‌روش) نه،‌ من از کسی مشورت نگرفتم. با همکارانم صحبت می‌کنم اما مکالمه‌هایی عادی است. بازیکنان انگلیسی بسیار بازیکنان خوبی هستند و نظم بالایی دارند و همیشه در قلب من هستند. من با نسل بازیکنانی مانند اسکولز کار کرده‌ام اما نسل جدید رویکرد عملگرانه‌ای دارند و این آن‌ها را به تیم خیلی خوب تبدیل می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانیم و همیشه برای ایران IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    ورزشکارای ایران همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و هستند بنابراین دلاورمردان و شیران فوتبال ایران زمین پیش بسوی فتح و گلباران دروازه تیم های ملی انگلیس ، ولز و آمریکا .خداوند یار و یاورتان باد./. . Viva IRAN And Viva IRANIAN.my english friends:i am sure that IRAN Team is always Winner you'r Team is good but our team is better .goodby England
  • فرهنگ IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    بامید درخشش و موفقیت تیم ملی.
  • تاج ۸ لنگ ۰ IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی مقابل انگلیس رقم خواهد خورد انگلیس4 ایران0
  • ابراهیم IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    مساوی میشویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی