یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
۳ |
۰
ایران – انگلیس؛ خدا را شکر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین دیدار تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی در برابر انگلیس خواهد بود. یکی از مدعیان قهرمانی دراین دوره از مسابقات. تیمی که در دوره قبل با عبور از سد بلژیک در بازی رده بندی با قضاوت علیرضا فغانی سوم شد. 

مرحله گروهی جام جهانی (گروه B)؛ دوشنبه ۳۰ آبان؛ ساعت ۱۶:۳۰؛ استادیوم الخلیفه دوحه 

داور: رافائل کلاوس

شاگردان ساوتگیت برای نشانه گرفتن دروازه ایران دارت بازی تمرین کردند! آنها می خواهند دقیق به هدف بزنند. به خوبی می دانند کار سختی در برابر ایران پیش رو خواهند داشت. چرا که تیم ملی پیش تر با کی‌روش نشان داده بود اگر قرار به دفاع کردن باشد، این کار به خوبی انجام می دهد. 

بازی در برابر ایران در این دوره از جام جهانی سخت تر از دوره قبل است؛ به این خاطر که تیم  ملی جدا از دفاع کردن یک هدف دیگر هم دارد. انتقال از دفاع به حمله و رسیدن به گل برای صعود به دور دوم بعدی مسابقات. 

زمانی که قرعه کشی جام جهانی برگزار شد و انگلیس متوجه همگروهی با ایران شد، سان تیتر زد خدا رو شکر. به این معنی که ایران یک حریف آسان است و انگلیس براحتی در بازی نخست پیروز می شود و یک شروع مقتدرانه را رقم خواهد زد. کارلوس کی‌روش هم بعد از حضور دوباره در تیم ملی خدا را بابت این قرعه شکر کرد و گفت ایران هم خرسند است از اینکه قرار است، با انگلیس بازی کند چون انگلیس یکی از تیم‌های خوب جهان بشمار می رود. 

ایران و کارلوس کی‌روش؛ از بازی با تیم ملی انگلیس هراسی به دل راه نخواهند آمد و بدون شک مجدانه برای کسب امتیاز در این بازی تلاش خواهند کرد. هدف آنها این است. یک امتیاز از بازی با انگلیس و ۶ امتیاز از دیدار با تیم‌های آمریکا و ولز. اما فوتبال است هر اتفاق غیر قابل پیش بینی. گاهی نقشه‌ها آنطور که طراحی شده پیش نمی رود. در هر صورت فوتبال ادامه خواهد داشت و ایران بعد از دیدار با انگلیس مصاف با تیم‌های آمریکا و ولز را پیش رو خواهد داشت و این دو بازی هم می تواند به ایران شانس صعود بدهد. 

ایران هم باید خدا رو شکر کند. دیدار با انگلیس را همه می بینند. به این خاطر که انگلیس مدعی قهرمانی در جام جهانی است. این بازی فرصت خوبی است که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش یک بار دیگر خودی نشان دهد و رویای صعود به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی را جستجو کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    بامید درخشش و پیروزی تیم ملی.
  • Fatemeh Najafian - in Virginia USA VI ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    Islamic Republic of Iran's Meli Team has close to 85,000,000 supporters Iranians inside and outside Iran. They are winners already.
  • داود IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی امروز انگلیس ملعون رو یک بر صفر می‌بریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی