تیترهای تحقیرآمیز رسانه‌های عربی علیه فوتبال ایران/ شکست تلخ تیم ملی سوژه شد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شکست ایران برابر انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در رسانه‌های عربی بازتاب زیادی داشت.

تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ناامید کننده آغاز کرد و در دیدار نخست خود برابر انگلیس با نتیجه ۶ بر دو شکست خورد که این سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌آید.

شکست ایران برابر انگلیس در رسانه‌های عربی بازتاب زیادی داشت که بخشی از آن را در این گزارش مشاهده می کنید:

سایت کوره

«انگلیس دروازه ایران را به توپ بست»

این سایت عربی نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و توانست در دیدار برابر ایران با نتیجه ۶ بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

این پیروزی ارزشمند باعث شد تا انگلیس موقتا به صدر جدول رده‌بندی گروه صعود کند. ساوتگیت تصمیم گرفت که از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کند و این سیستم او به خوبی در این بازی پاسخ داد.

کارلوس کی‌روش از سیستم ۱-۴-۵ در این بازی استفاده کرد که تیم در نیمه نخست با ۳ گل شکست خورد و در نیمه دوم هم با وجود تغییراتی که کی‌روش داد این انگلیس بود که توانست سه گل دیگر وارد دروازه حریف کند که البته ایران هم دو گل به ثمر رساند.

یالا اسپورت

«انگلیس ایران را شش‌تایی کرد»

این سایت مصری هم به شکست ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی انگلیس در دیدار برابر ایران پیروزی پر گل را به دست آورد. انگلیس توانست در  این بازی با نتیجه ۶ بر دو ایران را در هم کوبد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد این درحالی است که ایران قعرنشین شد.

بی ان اسپورت

«انگلیس جام را با پیروزی قاطع آغاز کرد»

این روزنامه قطری هم نوشت: انگلیس جام جهانی را با پیروزی قاطع و پر گل برابر ایران آغاز کرد. تیم ملی فوتبال انگلیس که در بازی نخست خود به مصاف ایران رفت مشکلی برای پیروزی نداشت و توانست با نتیجه ۶ بر دو ایران را در هم کوبد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

الریاضیه

«انگلیس جام قطر را با ۶ تایی کردن ایران آغاز کرد»

این روزنامه عربستانی هم به شکست سنگین ایران برابر انگلیس پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی آغازین خود در جام جهانی ۲۰۲۲ ایران را با نتیجه ۶ بر ۲ در هم کوبید. انگلیس این پیروزی بزرگ را به لطف گل‌های بیلنگهام، دبل ساکا، و گلزنی استرلینگ، راشفورد و گریلیش به دست آورد این درحالی بود که هر دو گل ایران را مهدی طارمی به ثمر رساند.


الاتحاد

«انگلیس ایران را ۶ تایی کرد»

این روزنامه اماراتی هم نوشت: تیم ملی  فوتبال انگلیس طبق پیش‌بینی‌ها عمل کرد و توانست در دیدار برابر ایران به پیروزی دست پیدا کند. انگلیس شروع قدرتمندانه‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت و توانست در دیدار برابر ایران با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انگلیس با پیروزی که در این بازی به دست آورد موقتا به صدر جدول رده‌بندی گروه صعود کرد.

الاخبار

«شکست سنگین ایران برابر انگلیس»

این روزنامه لبنانی هم نوشت: تیم ملی فوتبال ایران که در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه به مصاف انگلیس رفت شکست سنگینی را تجربه کرد و با نتیجه ۶ بر دو بازی را واگذار کرد. ایران در این بازی در همه پست‌ها ضعیف ظاهر شد و شاگردان ساوتگیت پیروزی آسانی را به دست آورند.

این روزنامه در ادامه نوشت: ایران سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را در جام‌های جهانی برابر انگلیس تجربه کرد. پیش از این ایران در جام جهانی ۱۹۷۸برابر پرو با نتیجه ۴ بر یک شکست خورده بود که این سنگین‌ترین شکست تیم بود اما در قطر یک رکورد جدید با شکست برابر انگلیس به ثبت رسید. نکته جالب این بازی این که داور ۲۴ دقیقه وقت اضافه گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • ناشناس IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    با خیلی رفتارهای دیگه غیر شش گله شدن ارزش خود رو مقابل عرب ها و .....از بین بردن
  • حامی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کیسه ایران پیوندتان مبارک . حالا فهمیدید چرا یه عده میگفتن اسکوچیچ بمونه چون باخت اینجوری با اسکو قابل هضمتر بود. گرچه باید خداروشکر کنیم که کیروش اومد و این باخت و بازی افتضاح و سطح پایین تیم به اسکو نچسبید وای که چقدر خوشحالم
  • M IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کسی که تحقیرمون کرد مربیمون بود وگرنه این تیترها که خیلی عادیه
  • علی0 US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وطن فروشان کلاهشون رو بالاتر بذازن
  • محمد صالح IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کسی که ایران رو 6 تایی کرد دروازه بانه استقلالی بود.6 تاییا اومدن ایرانم 6 تایی کردن.
  • علی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    هزاران ساله که اعراب دشمن ایرانی جماعت بوده و هستند چیز جدیدی نیست .!
  • مهدی RU ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کسی که قبول کرده نماینده کشور باشد و پروتکل های معمولی جامعه را پشت پا می‌زند از جنس گربه است نه پلنگ. اگر شهامت نداری نرو. همگام با تروریست صهیونیست شدن کار مشکلی نیست چون تمام دنیا زیر پرچم آنهاست، اما شما فوتبالیست ها خیانت کردین به نهضت ضد امپریالیستی. مهم نیست چه شعار روی پرچم نوشته شده باشد یا چه کلماتی در سرود ملی نواخته شود مهم این است که اگر آنها ما را بایکوت می کنند ، اگر آنها دانشمندان ما را ترور می کنند ، پس آنها دشمن واقعی ما هستند. پاینده باد ایران.
  • ط IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تحقیر بزرگ تر نخوندن سرود ملی بود.انگلیسی ها سرود ملی ملکه جنایت کار رو با جون و دل خوندن در حالی که یک ماهه تو انگلیس بخاطر خرج ۶ میلیارد دلار برا تدفین ملکه و تورم و مشکلات اقتصادی اعتصاب و تظاهراته اونوقت باریکنای بیزغیرت ما سرودی که متعلق به شهدا و تمدن و تاریخ ماست رو نخوندن.بالاخره تفرقه و رسانه های سعودی و اسراییلی و آمریکایی و انگلیسی تو ۲ ماه اخیر کار خودشونو کردن.واقعا اگه ما با غرور و وطن پرستی بازی میکردیم شاید یک بر صفر میباختیم.این تیم واقعی ما نبود.ایران بدون اسلام همینه دوستان.حاج قاسم در وصیت نامه شان فرمودن.انگلیس و آمریکا با تحریم ایران عامل اصلی گرانی های ما هستن.
  • حسین IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ترکیب تیم چیده شده بود برای باختن. چشمی، کریمی، مجید حسینی و بعد هم حسینی دروازه بان بازیکنایی بودند که اصلا نه در حد تیم ملی هستند و نه اینکه تو بازی های قبلی بازی نکرده بودند. نمی دونم چرا کی روش این بازیکن ها رو گذاشته بود. نیمه دوم با قلی زاده و کنعانی تیم خیلی بهتر شد. ایکاش از اول بازی از قدوس و انصاری فرد استفاده می شد. به جای بیرانوند هم باید عابدزاده می اومد.
  • من IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بچه ها چرا خودتونو باختین؟ هنوز امید داریم. هنوز امید هست. با ولز انشاالله میبریم ازش و با امریکا حتی اگر مساوی کنیم صعود کردیم به مرحله بعد با توجه به اینکه انگلیس هر دو تیم را میبره حتما. مطمئنا الان کیروش به اشتباهات خودش پی برده و بالا پایین کرده و حساب کار اومده دستش. اولین بازیمون سخترین بازی بود و این ی جورایی به نفعمونه. ولط و امریکا نمیدونن چی در انتظارشونه. انگلیس قدرتمنده و با وجود نبود بیرو و کلی نقاط ضعف که داشتیم دو تا ردیم و درسته شش تا خوردیم. ولی بازی ولز رو میتونیم ببریم. حتی بعدش نیازی نیست حتی از امریکا ببریم، مساوی و یک امتیاز کافی میشه برا صعود. خودتونو نبازین. به اون وطن فروشایی که ضد تیم شعار میدادن هم میگم هر چی باشه، این تیم ایرانه، تیمی که چهار سال پیش با جون و دل همراهش بودید. نمیخواید همراه باشید، نرید ورزشگاه کسی از شما هواداری و تشویق نخواست. به امید صعود تیم ملی به مرحله بعد واقعا امیدوارم، با بیرو یا بی بیرو، صعود میکنیم. تیم ما پر ستارست فراموش نکنید.
  • محسن آبی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    دوستان عزیز واقع بین باشید . حسین حسینی مقصر شکست نبود. دفاع تیمی باعث این باخت شد. بیرانوند وعابدزاده ها که هیچ . اگه بوفون و کاسیاس هم بودند این گلهارو میخوردند چون دفاع تیمی و یارگیریهای ما کاملا تعطیل بود.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بدون حمایت مردم هیچچچچی نیستین! از طرف پیشگوی ۶ تایی
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باید با چراغ دنبال علی دایی و علی کریمی و یحیی گل محمدی و پیروز قربانی و مهدوی کیا و باقری و ناصرخان حجازی گشت. این میدون میدون بزرگانه...
  • مرتضی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    با این حاشیه‌های خودساخته بایدم بازیکنا از این بدتر میبودن.آخه یکی بگه مشکل دارید چرا شرف ملیتون رو میذارید زیر پا. با سرود نخودن شما هیچ اتفاقی نمیوفته.فقط خودتونو منفورتر میکنید. ضمنا مقصر بعدیم خود کیروش هستش. آخه بازیکنی که تو یاشگاه خودشم تو ترکیه فیکس نیست چرا باید فیکس بازس کنه. آقای کیروش حسینی تا حالا ۱/۴ آسیا رو ندیده چرا باید عابدزاده نیمکت نشین این آقا بشه؟ روزبه هم که فاجعه بود
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بدون هیچ تعارف 1-چرا اسکوچیچ را برکنار وکی روش آمد این بود بارفنی این مربی 2- 6 گل وتماشای دروازه بان 3-افتضاح حسینی وچشمی وترکیب چیدمان نفرات این فوتبالی های میلیاردر وشکم سیر سریعا"تعویض وجوانان بی ادعا ومربی وطنی مانند نکونام مایلی کهن و.. جایگزین شود. شرف دربازی کردن است نه در سرودخواندن یا نخواندن
  • جواد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یه کیسه کش بیرانوند رو مصدوم کرد تاایران 6 تا گل بخوره
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    جناب ارتشی آلمان نشین اسم ناصرخان حجازی رو همراه اینا نیار
  • حسین IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیم ایران درشروع بازی با نخوندن سرود ملی کشور،همیار انگلیسی ها شد و این باخت جای تعجب ندارد(تیمی با هویت انگلیسی)
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مثل همیشه انگلیس عادت داره به رقابت نابرابر... انگلیس در طول تاریخ نشون داده که از قدرت ایران وحشت داره ، برای همین قبل از هر رقابتی دست به نفاق میزنه. چه در سیاست چه در اقتصاد و حالا هم در ورزش. قطعا اگر اغتشاشات انگلیسی در کشور ما پیش نمیومد، ملی پوش های با تمرکز ۱۰۰درصدی بازی میکردند، ایجاد نفاق در کشور باعث شد که بازیکنان تیم ملی مورد حمله ی هم وطنان ناآگاه مون قرار بگیرند، ترور شخصیت بشند و حتی این حمله در زمان بازی از طرف برخی تماشاچی نماها هم رخ داد، جدای اون که از روز ها قبل هم توی صفحات مجازی بچه های ما رو تخریب کردند. این رفتار حکومت بریتانیا قطعا نشان از ترس اونها از قدرت ایران داشته، فقط میتونم بگم تیم ملی ایران مظلوم ترین تیم این رقابت هاست.
  • رادمان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    آنهایی که حقایق جامعه را نمی بینید و در ظاهر خودتان را معتقد می دانید مسلما به دعای خیر مردم و علمی ترش انرژی مثبت باید اعتقاد داشته باشید.دست از منافع طلبی بردارید ایران مال همه ایرانیان است.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بازیکنان تیم ملی الان متوجه شدید چه کسانی بر علیه تون شعار دادن اونایی که با پرچم های دیگه بعنوان ایرانی اومده بودن پس اونا دلسوز کشور ما نیستن دنبال تفرقه هستن شما ها که به سرود کشورتون بی اعتنا بودید باید اونا تشویقتون می کردن نه بر علیه تون شعار بدن مسئولین باید بیدار بشن به خرد جمعی رو بیارن تندروها رو از سخن گفتن منع کنن و ازشون تریبون بگیرن اصلاحاتی که سبب گشایش در امور شود انجام دهید، خارج مرزها به دنبال تنش بیشتره باید کاری کنید اعتماد مردم رو جلب کنید فقط و فقط به حل مشکلات کشور فکر کنید به خون شهدامون خیانت نکنیم
  • قرمزته IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کیسه که به این 6 تایی ها عادت داره بقیه را دریابید
  • امین DE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اگر این بازیکنا مثل سردار حتی خودشون رو بظاهر کنار مردم نشون می دادند الان اینقدر جو منفی در اطراف تیم وجود نداشت .متاسفانه ایران دوبازی آینده رو هم شکست میخوره چون ،کی روش هم مربی مغروری هستش و نشان داده که هرگز از اشتباهات درس نمیگیره.جام جهانی قطعا برای ایران تمام شده هستش بیخود دلتان رو صابون نزنید .
  • صادق IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بازیکنان با غیرت آریایی ⁦لطف کنن برن غیرت رو از اعراب عربستان یاد بگیرن تمام
  • تراژدی فتح US ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    تیم ملی هم مثل روزی که لنگ 6 تا از فتح تهران دسته دومی خورد 6 تائی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی