نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها در شهر دوحه و اردوی تیم ملی حکایت ازآن دارد که کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته است انقلابی در ترکیب اصلی تیم ملی انجام دهد.

تیم ملی ایران درحالی برابر انگلیس صف آرایی کرد که خیلی‌ها با دیدن ترکیب اصلی این تیم شوکه شدند!

سرمربی پرتغالی ترکیب ۱۱ نفره تیمش را انتخاب کرد که اسامی بازیکنان به شدت اهالی فوتبال را شوکه کرد. به تصمیم کی‌روش، تیم ملی در مصاف با انگلیس با سه بازیکن در قلب خط دفاعی بازی کرد تا چشمی که در مسیر صعود به جام جهانی نقشی نداشت در کنار حسینی و پورعلی‌گنجی رهبری خط دفاعی را برعهده داشته باشد. صادق محرمی و میلاد محمدی هم مدافعین چپ و راست بودند تا تیم ملی با ۵ مدافع وارد زمین شود.

تدابیر کی‌روش برای تاکتیک دفاعی ادامه داشت ودر خط میانی هم شاهد حضور چهار بازیکن در یک خط کمی جلوتر از ۵ مدافع بودیم که حاج صفی، کریمی، نوراللهی و جهانبخش بودند و یک خط جلوتر هم طارمی به عنوان مهاجم هدف بازی کرد؛ ترکیبی که نمایشی فاجعه‌بار با دریافت سه گل و نخوردن چند گل را برای ایران به همراه داشت.

در همین راستا شنیدیم کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته است ۷ بازیکن از ترکیب اصلی تیم ملی ایران برابر انگلیس را در دیدار با ولز کنار بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یعنی واقعا کی روش نمی دونسته که باید این ترکیب رو نذاره؟ ما که هیچ کاره هستیم و فوتبال هم نمی فهمیم می دونیم که معمولا به ترکیب تیم موفق دست نمی زنند. یعنی تیمی که بدون باخت رفت جام جهانی و فقط یک بازی تشریفاتی رو به کره باخت و یک بازی دوستانه هم به الجزایر. حالا یک دفعه چشمی و کریمی و مجید حسینی و پورعلی گنجی و حسین حسینی (یعنی نصف تیم) از کجا اومدند خدا می دونه.
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    به نظرمن ترفند کیروش بوده،اون میدونست درهرحالتی به انگلیس میبازیم وامتیازنمیگیریم ترکیب اصلی راناشناخته نگه داشته برای بازی باولز،وقتی دید نتیجه سه برصفرشد درنیمه اول تعویض هایی انجام داد که نتیجه بدترنشه که خب درنیمه دوم بهترعمل کرد
  • اسکوچیچ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    کلا همه چیز دستوری انجام میشه
  • ali IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اگه عابدزاده رو بزار تو گل می‌بریم اگه یکی دیگه رو بزاره باختیم و حذف میشیم
  • ا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همتون دارین حرفای بیخود می زنین عابدزاده کیه عابدزاده اگه می آمد ما ۲۰ گل می خوردیم چشمی حسینی خیلی خوبن وتمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی