اتفاقی تلخ برای ستاره لژیونر/ پسر اسکوچیچ تا پایان جام جهانی نیمکت‌نشین است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان بدون تردید یکی از بهترین‌های تیم ملی در بازی مقابل ولز بود و باعث نیمکت‌نشینی صادق محرمی شد.

رامین رضاییان و صادق محرمی مدافعان راست تیم ملی در جام‌جهانی هستند. با کنار رفتن صالح حردانی از اردو، دیگر رقیبی برای ‌آنها وجود نداشت و این دو مدافع راست سابق پرسپولیس راهی قطر شدند.

رامین  برای دومین‌بار راهی جام‌جهانی شده و صادق محرمی در فهرست بازیکنانی است که برای نخستین‌بار حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. این دو در این فصل عملکرد خوبی داشتند و کی‌روش هم تصمیم گرفت سمت راست خط دفاعی تیمش را به آن‌ها بدهد. رامین و صادق که زمانی در پرسپولیس هم همبازی و رقیب هم بودند، حالا برای به دست آوردن جایگاه ثابت تیم ملی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کارلوس کی‌روش که حساب زیادی روی محرمی باز کرده بود در بازی اول مقابل انگلیس از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد ولی صادق نتوانست انتظارات کیروش را برآورده کند.صادق در بازی مقابل ولز جای خود را به رامین داد و رضاییان هم یکی از بهترین بازی‌های دوران ورزشی خود را مقابل این تیم به نمایش گذاشت. رامین نه تنها در کارهای دفاعی عالی کار کرد، موفق شد روی پاس هنرمندانه طارمی گل دوم تیم ملی را هم به ثمر برساند.

حالا و با توجه به درخشش رضاییان در بازی مقابل ولز، حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی برای دیدار مقابل آمریکا هم قطعی است و آنطور که به نظر می‌رسد، محرمی باید ادامه جام جهانی را از روی نیمکت تماشا کند. اتفاقی که قطعا برای محرمی تلخ خواهد بود، چرا که او امیدواری زیادی داشت با توجه به عملکرد خوبش در این فصل به مدافع فیکس تیم ملی در هر ۳ دیدار ایران در جام جهانی تبدیل شود.

اتفاقی تلخ برای ستاره لژیونر/ پسر اسکوچیچ تا پایان جام جهانی نیمکت‌نشین است!

 نکته جالب اینجاست که از صادق محرمی به عنوان پسر اسکوچیچ یاد می‌کردند و سرمربی کروات حتی در روزهایی که محرمی نا آماده بود و شرایط خوبی نداشت، باز هم در تیم ملی از او استفاده می‌کرد و صادق جزو بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به حساب می‌آمد. از طرف مقابل همه می‌دانند که رامین یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش است و اگر او به تیم ملی باز نمی‌گشت، رضاییان می‌بایست از خانه بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی تماشا می‌کرد.

اسکوچیچ هیچ اعتقادی به رامین نداشت و حتی یکبار هم او را به تیم ملی دعوت نکرد. با این حال بلافاصله بعد از بازگشت کی‌روش، رامین هم به تیم ملی برگشت و دومین حضورخود را  در جام جهانی را تجربه کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • امیر IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    پسر اسکوچیچ بند استوک پسر کی‌روش هم نیست نبود و نخواهد شد خدا جای حق نشسته God plan
  • حسن IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    محرمی ترکیب تیم رو قبل بازی لو نده حضور در ترکیبش پیشکش
  • میثاقی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    این برد نتیحه زحمات آقای اسکو بود نه کیروش همچنین یوزهای تیم ملی کشورمون کیروش دیگه باید باز نشسته شود چه پولایی هم گرفتند
  • فرهنگ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    برخلاف ما که درآمدهای سرشار نفت و معادن و دریاها داریم و گاهی خوشیش زیر دلمونو می زنه و ناسپاسی می کنیم، کروات ها به علت فقر و کمبود درآمد کشورشون، خیلی با هم متحدند. یکی از علت ها و دلایلی که اسکوچیچ حتی در زمان مصدومیت و سکونشینی صادق محرمی (در دیناموزاگرب) بهش در تیم ملی بازی می داد این بود که قیمت صادق بالا بره و دینامو که یکی از استراتژی هاش خرید و فروش بازیکنان جوانه بتونه سودشو ببره.
  • ماکه رفتیم دور دوم IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    محرمی بازیکن خوب و پرتوانی هست اما فرق کیروش با اسکوچیچ و حامیان سرخ و دلالان پَکیجی و برخی خبرناهاران رنگی زمین تا آسمان است ،خیلی از این افراد فکر میکردن تنها بازیکنی که بعد از بازی با انگلیس حتما فیکس خواهد بود او باشه خیلی ها فکر میکردن بازیکنانی که حتما نیستن مجید حسینی و سید حسین حسینی و روزبه باشن اما ....... وقتی انسانیت ، جامعه شناسی و حرفه ای گری در فوتبال با هم گره میخوره و میشی کیروش نشان میدی که حرفهای صناری و گنده گویی های دیگران با رفتار و منش درست و عاقلانه چقدر فرق داره برای محرمی آرزوی موفقیت میکنم و احتمالا در بازی درگیرانه و فیزیکی با آمریکا به زمین بیاد .
  • رضا IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    اسکوچیچ مربی نیست که فقط و فقط سلطان کارلوس کی روش
  • Jalal IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    کل ایران شده کارشناس فوتبال خخخخخخخخخخ
  • قشقایی ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    اسکوکیچ تا می برد، همه میگفتن بازیکنان دلیل برد ... اما کیروش ببرد دلیل برو تاکتیک کیروش اگر اسکوکیچ بود بدون شک انگلیس را هم می بردیم خدا روزی تقاص حق اسکوکیچ را از سر تاج بی شرف و پست فطرت در خواهد آورد،
  • مهران IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    رامین بهترین بازیکن در میدان بوددستش درد نکنه دلاور
  • ابو حامد IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    با یک نگاه به استایل ورزشی محرمی و رضاییان هر انسانی متوجه میشه که کدوم یکی قویتر فیزیکی تر و تکنیکی تره درضمن اگه الان اسکوچیچ بود همه بازیکنان اعتصاب کرده بودن و باید بچه های لیگ دسته یک رو به تیم ملی دعوت میکرد یک ذره تعقل کنید یک سنگ بردارید بزنید تو سرتون تا مختون کمی تکون بخوره اخه تا کی شما ها کله شقید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی