نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کی‌روش به دروازه‌بان استقلال چه گفت؟/ راز موفقیت حسین حسینی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی که در بازی اول تیم ملی مقابل انگلیس با مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی وارد میدان شده بود ۶ گل از حریف گردن کلفت تیم ملی خورد تا خیلی‌ها او را یک دروازه‌بان تمام شده توصیف کنند.

بسیاری بر این باور بودند که سیدحسین حسینی دیگر آن دروازه بان قبل نمی‌شود و در بازگشت به تهران برای بازی دربی عملکردی ناامیدانه خواهد داشت اما حسینی در مصاف مقابل تیم ملی ولز و در کمال ناباوری بار دیگر دروازه بان اصلی تیم ملی شد.

کی‌روش با این اقدام خود علاوه بر کمک به تیمی که رهبری و مسئولیت نتایجش را بر عهده داشت غرور شکسته حسینی را نیز ترمیم کرد تا این بازیکن با جان و دل برای سه هدف بجنگد. او فقط به دروازه بان استقلالی تیم ملی گفته بود که همچنان باورش دارد.

کی‌روش به دروازه‌بان استقلال چه گفت؟/ راز موفقیت حسین حسینی مشخص شد

افراد نزدیک به تیم ملی خبر می‌دهند حسین حسینی هم با شنیدن این حرف سرمربی‌اش در ابتدا برای اثبات توانایی‌های خودش درخشید، سپس برای پاسخ به اعتماد کارلوس کی‌روش مبارزه کرد و در نهایت برای موفقیت تیم کشورش تا پای جان ایستاد. او سه هدف عمده داشت تا در مجموع بار دیگر همان رکورددار کلین شیت دروازه‌بانی در لیگ برتر شود.

حسینی با درخشش در دقایق ابتدایی، میانی و پایانی بازی در چند صحنه خطرناک مانع از باز شدن قفس توری تیم ملی شد تا از این طریق اعاده حیثیت کرده و خودش را یک دروازه‌بان شش‌دانگ، آماده برای بازی مقابل آمریکا و پس از آن دربی مقابل پرسپولیس نشان بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اومید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    لشکر مجریان و کامنت نویسان و مفسران لنگی ناجوانمردانه سعی در گرفتن ماهی از آب گل آلود برای دربی داشتند از جمله ممدرضا احمدی ولی خدا حامی مظلومان است و با گل روزبه و کلین شیت سید حسین نشون داد که اعتبار دست خداست نه لشکر تحقیر کنندگان و هجمه کنندگان .... و فرصت طلبان بی اخلاق
    • کیان IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      سیدعزیزموفق باشی مثل همیشه
  • محسن IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    حسینی لیاقت بیشتر از اینا رو داره..عزت وذلت دست خداست..مثل چشمی که زدنش اما باعث شد همون کسایی که میزدنش الان خوشحال باشن...حالا فهمیدین کیروش کی ..کارشناسا ومربیای داخلی البته بعضیاشون هیچی از فوتبال نمیدونن...مخصوصا مجری صبح شبکه یک دست چپ وراستش نمیدونه
  • دریک وند IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    بازی اول هم هیچکدام از گلها تقصیر حسینی نبود
  • دریک وند IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    بازی اول هم هیچکدام از گلها تقصیر حسینی نبود
  • شایان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    حسینی دروازبان نیست عشق است
  • saeed IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    حسینی کارش درسته خدایی بازی اولم تمام مقصر اصلی خود کی روش بود انقدر ایران رو جلوی انگلیس خار و ظلیل کرده بود که دفاع اتوبوسی تشکیل داده بود که تابلو اومده بود برای باخت اما مغزش برای نیمه دوم کار کرد اگه نیمه اول هم همون طور بود الان نتیجه بازی شاید بایک یا دوگل عوض میشود شایدم میبردیم یا مساوی میکردیم البته گل هایی که انگلیس ها زدن صد درصدی بود هیچ کدوم راه نداشته بود گرفت جز یکی اونم پنجاه پنجاه بود حسینی بنده خدا هر کاری تونست کرد که بگیره اما نشود خدایی اگه بیراندوند که هیچی و کاسیاس و بولتون هم دوتایی میزاشتی دروازه بازم گل میشود کثافت جوری سید حسینی رو تحقیر کرد کی روش که دیگه اصلان خوشم نیومد ازش خیلی دوسش داشتم اما با اون هرکتی که زد تو سرش بدم اومد ازش که چی مثلان بازی با ولز چند تا موقعیت صددرصد و حسینی گرفت که اصلان ناباورانه بود باخت تیم ملی مقابل انگلیس فقط و فقط کی روش بود تیم ملی ما رو انقدر دست کم گرفته بود که فکر میکنه انگلیس چه پوخیه واقعان براش متاسفهم ولی بازی دوم عالی بود بازم دعا میکنیم برای بازی با آمریکا که حیسیتی هستش اگه ببره ترکیب عالی باشه کی روش می
  • kianrhmt@gmail.com IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    سید عزیز موفق باشی مثل همیشه
  • Kian IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    سید عزیز مثل همیشه موفق باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی