نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
۳ |
۰
دو راهی جذاب پیش پای کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایط طبیعی کی‌روش بیرانوند را به حسینی ترجیح می‌دهد اما حسینی مقابل ولز خوب کار کرد.

کارلوس کی روش حالا بر سر یک دوراهی جذاب قرار گرفته چون دو دروازه بان خوب و آماده دارد. در شرایط عادی انتخاب اول کی روش بیرانوند است اما با توجه به درخشش حسینی باید دید سرمربی پرتغالی تیم ملی چه تصمیمی می‌گیرد و از کدام دروازه بان در بازی با آمریکا استفاده می‌کند؟

بیرانوند امروز بدون ماسک تمرین کرد و نسبتا سرحال و آماده نشان داد اما این کی روش است که باید مهمترین تصمیم را برای دروازه ایران بگیرد. در محل تمرین تیم ملی خیلی‌ها می‌گفتند شانس بیرانوند بیشتر است اما فراموش نکنیم که حسینی مقابل ولز تقریبا بی اشتباه بود و شاید سه شنبه شب هم دوباره او را درون دروازه ببینیم. کی روش در یک پست دیگر هم تردیدهایی دارد اما بقیه نفرات اصلی تیم ملی از حالا مشخص هستند و بعید است که ترکیب اصلی بازی با ولز خیلی تغییر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسن مرشد IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    ان شا الله از بیرانوند استفاده کند.
  • هوشنگ جوزائی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    به نظر من حسینی توی دروازه باشد بهتر است ، نه به این دلیل که بیرانوند تواناییش کمتر از حسینی است بلکه به این دلیل اینو می گم ، چون دروازه بان هدف اصلی شوتها و ضربات مهاجمین است و دروازه بانی که نقص عضو داشته باشد حتی اگه مداوا شده باشد چون زمان کمی از درمان گذشته و هنوز آثار درد وجود دارد این باعث افت عملکرد دروازه بان می شود یعنی ترس از برخورد مجدد توپ به عضو ناقص شده باعث فرار از توپ می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی