نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
به‌صدا درآمدن زنگ‌خطر برای ایران/ تیمی که دیگر اول آسیا نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به بهانه نمایش فراتر از انتظار آسیایی‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ زنگ‌خطر برای تیم‌ایران به‌صدا درآمد.

تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ حذف شد و به ایران برگشت. اما در این بین تیم‌های ژاپن و کره جنوبی و استرالیا با پیروزی مقابل بزرگان فوتبال از گروه‌شان صعود کردند. عربستان هم با وجود حذف از جام جهانی مقابل آرژانتین به پیروزی تاریخی رسید. 

اگر کلاه‌مان را قاضی کنیم، به غیر از بازی با ولز نمایشی در خور تحسین از تیم ملی ندیدیم. بازی اول که کابوس بود و تماشای دوباره‌اش سوهان اعصاب. بازی دوم نقطه عطف ما در جام جهانی بود که با گل‌های دقایق تلف شده آن را بردیم.

آن چیزی که ما مقابل آمریکا ارائه کردیم برای صعود کافی نبود. انگار یه چیزی کم داشت. اما در میان سرودهای حماسی ژاپنی، ترانه‌های شاد استرالیایی‌ها و شادی موبایلی کره‌ای‌ها یک صدایی بلند دیگری هم از قطر بلند شد که فرکانسش انگار فقط برای گوش ما بود. صدایی بلند و البته آشنا، «زنگ خطر».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آدرین DE ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    ژاپن خیلی وقته از فوتبال ایران فاصله گرفته و با اختلاف تیم اول آسیاست. قطعا اگر ما در شرق آسیا بودیم و در تورنومنت‌ها به ژاپن میخوردیم در نود درصد بازی‌ها تو این سالها بازنده بودیم. جام ملت‌ها هم قطعا ژاپن قهرمان میشه، احتمالا عربستان و ژاپن فینالیست‌ها باشن
    • شکاک IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      باید جوانگرایی کنیم و بیخیال جام ملتها بشیم
  • ! IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    اول بودن تو فوتبال میشه دید ما تو آسیا واقعا حرفی نداریم و جزو مدعیان نیستیم این واقعیت رو باید پذیرفت تا وقتی تیم بکش زیرشی که وقتی بازی های دوران اسکوچیچ دیدیم و حمله کردیم (جلو مدعیان) و نتیجه ای نگرفتیم!!
  • عجب بابا! US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    خداوکیلی هیچوقت هم نبایستی میبود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی