نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
۰ |
۰
مصرف قرص ضد استرس قبل از عمل بینی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ترس و نگرانی از درد و بیهوشی طی جراحی بینی همواره با تمامی افراد در این پروسه زیبایی همراه است. میزان این استرس در هر زیبا جو با دیگری متفاوت بوده، که البته یک اتفاق طبیعی و نرمال می باشد.

تنها لازم است بکوشید تا اضطراب و استرس این پروسه بیش از حد افزایش نیابد و  روند طبیعی زندگی شما را مختل نکند. حتما با اطلاع این موارد جراح بینی جهت بهبود و رفع استرس شما اقداماتی همچون مصرف قرص ضد استرس قبل از بینی را پیشنهاد خواهد کرد.برای اطلاعات بیشتر از جراح بینی به این لینک مراجعه کنید.

استرس خود را قبل از جراحی رینوپلاستی مدیریت کنید !

در صورتی که بیمار اطلاعات و آگاهی کاملی از روند جراحی را نداشته باشد، با استرس و نگرانی بسیار زیادی رو به رو می شود، که حتی ممکن است که از بکارگیری جراحی بینی در شرایط حاد تر منصرف شود. به همین منظور توصیه شده تا با مراجعه به جراح بینی باتجربه همچون دکتر محبی اقداماتی را به منظور مدیریت بهتر کاهش این نگرانی ها انجام دهند.

قرص ضد استرس، راه کار متفاوت در کنترل اضطراب و نگرانی

جراح بینی در میان انواع روش های کنترل کننده، مصرف قرص ضد استرس را قبل از جراحی بینی توصیه می کند. داروی تجویز شده جهت بهبود استرس بیمار، با توجه به وضعیت جسمانی فرد، سوابق بیماری و موارد مهم دیگر بکارگرفته می شود. هدف اصلی این دسته از قرص ها سیستم اعصاب مرکزی بوده که طی سرکوب فعالیت های آن سبب ایجاد احساس آرامش و رفع اضطراب و نگرانی می شود. این دسته از قرص ها با توجه به دستورات پزشک در اقدامات قبل از جراحی به مدت یک هفته مورد استفاده زیبا جو قرار می گیرد.

البته باید توجه کافی را داشته باشید، که مصرف هر دارویی در کاهش و کنترل این حالات باید توسط جراح بینی تائید شود، در غیر این صورت می تواند روند جراحی بینی را دچار اختلال کند.

نگرانی خود را از ناموفق بودن عمل بینی کنار بگذارید

همواره انتخاب جراح بینی خوب می تواند تاثیرات مثبتی در نتیجه نهایی و حتی کاهش استرس بیمار و رفع عوارض داشته باشد. اما در مواقعی که بیمار به استرس ناموفق بودن جراحی دچار می شود، لازم است تا دقت و توجه کافی را برای پیدا کردن جراح بینی خود داشته باشد. با این کار می تواند نگرانی خود را از ناموفق بودن عمل بینی به طور کامل کنار بگذارید و با خیالی آسوده برای جراحی بینی اقدام کند.

با جراح بینی خود مشورت کنید

حتما سوالاتی از روند جراحی در ذهن شما وجود داشته که برخی از آن ها سبب بروز ابهامات در ذهن شما شده است. حتما با پزشک مشورت کنید و نگرانی های خود را بازگو کنید، زیرا در اکثر مواقع این دسته از نگرانی ها بی مورد بوده و به علت نداشتن اطلاعات کافی فرد را آزار می دهد.

خودتان حتما یک مشاور خوب خواهید بود

خود شما از میزان استرس و نگرانی خود آگاهی کامل را دارید، بنابراین می توانید یک مشاور خوب برای رفع این دسته از مشکلات باشید. می توانید در این مواقع به خوبی تحقیق کنید ، در رابطه با جراحی بینی اطلاعات مفیدی کسب کنید، در رابطه با مشکلات خود در اینترنت جست و جو کنید، با افراد با تجربه های مشابه صحبت کنید و در نهایت با داشتن اطلاعات کافی نگرانی های تان بررسی کرده و آن ها را کنترل کنید.

متدهای آرامش بخش

نگرانی و استرس علاوه بر تاثیراتی که بر جراحی بینی دارد، سلامتی فیزیکی افراد را به خطر می اندازد. ساده ترین متد ها که موثر ترین تاثیرات را دارد، انجام فعالیت هایی مانند یوگا، کشیدن نفس عمیق و تمرکز بر روی آن، مدیتیشن و ماساژ بوده که در هر شرایطی می تواند به زیبا جو کمک کند.

از انرژی های منفی دوری کنید

انرژی منفی از جمله موانع کنترل استرس و نگرانی می باشد، آن ها را فورا از خود دور کنید. حتما در ذهن خود مرتبا مرور می کنید که آیا روش پزشک مناسب است، آیا مهارت کافی دارد، آیا بینی من خوش فرم می شود، آیا اختلالاتی رخ خواهد داد؟؟ همین حالا تمامی این سوالات را کنار بگذارید و به هیچ یک از آن ها توجه نکنید. اگر از جانب پزشک برای جراحی تایید شده اید پس کاندیدای بسیار مناسبی برای عمل بینی می باشید، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

از ریکاوری بعد از عمل نترسید

ترس و نگرانی ریکاوری ، از شایع ترین مشکلات زیبا جویان بوده که حتی اگر جراح بینی خوب و حاذق آن را انجام دهد باز عده ای نگران خواهند بود. زمان ریکاوری در هر فردی با توجه به موارد مختلفی متفاوت است، ممکن است هر شخصی در بازه زمانی 2 الی 4 ساعته بهوش بی آید، بنابراین بهتر است صبور باشید.

دوره بهبودی، نتیجه های حاصل از آن

دوره نقاهت و بهبودی بعد از جراحی بینی ، بسیار زود گذر بوده که لازم نیست شما از چگونگی گذراندن آن و مواجه شدن با نتیجه نهایی از جراحی بینی نگران باشید، این نگرانی کاملا بی مورد است. روند بهبودی در هر فردی با توجه به نوع استخوانی و گوشتی بودن بینی متفاوت است و ممکن بوده، در برخی مواقع در مدت زمان کوتاهی بهبود یابد در صورتی که افراد دیگر در بازه زمانی یک ساله بهبود خواهد یافت. به جای تمرکز بر روی نگرانی های خود، تمرکز اصلی خود را در رعایت اقدامات بعد از جراحی بینی بگذارید. زیرا به شما کمک می کند به نتیجه ای بی نظیر در مدت زمان کوتاه دست پیدا کنید.

ذهن خود را برای نتایج فوق العاده آماده کنید

جراحی بینی تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه مشکلات تنفسی متعددی را بهبود می بخشد، بنابراین موضوع می تواند علاوه بر رسیدن به یک ظاهر زیبای بینی در  تنفسی راحت و آسان تاثیرات مفید و موثری داشته باشد. به این موارد به خوبی فکر کنید و اعتماد بنفس کافی را به دست آورید، خود را برای عمل آماده کنید و با آرامش خاطر تحت جراحی زیبایی بینی قرار بگیرید.

منبع : دکتر علیرضا محبی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی