نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دفاع جانانه از کاپیتان بعد از ناکامی بزرگ/ به خاطر اوست که اینجاییم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس با حمایت از مهاجم و کاپیتان سه شیر؛ او را مقصر حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندانست.

گرت ساوت گیت که شاگردانش با قبول شکست ۲ بر یک مقابل فرانسه از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماندند و بدین ترتیب طلسم سه شیر در کسب جام پا برجا ماند، پس از این دیدار گفت: «فکر می‌کنم ما اغلب در برابر بهترین تیم‌ها مورد سوال قرار می‌گیریم اما امشب نشان دادیم که واقعاً می‌توانیم با بهترین تیم‌ها رقابت کنیم.»

وی افزود: «به نظرم ما شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر بر اساس عملکردی که ارائه دادیم، بودیم اما در نهایت این گل‌ها هستند که تاثیرگذارند. به بازیکنانم گفتم که فکر نمی‌کنم می‌توانستید بهتر از این بازی کنید. ما مقابل یک تیم سطح بالا، عالی بازی کردیم اما اختلاف دو تیم جزئی بود. به نظرم پیشرفتی که بازیکنان ما در طول این تورنمنت داشتند، فوق العاده بوده است. فایده‌ای ندارد که بخواهم در مورد داوری حرف بزنم و ترجیح می‌دهم در مورد بازیکنانم صحبت کنم.»

ساوت گیت در پایان با اشاره به فرصتی که هری کین با خراب کردن پنالتی دومش از دست داد، خاطرنشان کرد: «به فرانسه تبریک می‌گویم. ما به صورت تیمی بازنده و برنده می‌شویم. چند موقعیت گلزنی داشتیم. هری کین در ضربات پنالتی بسیار قابل اعتماد است و فراموش نکنیم که به خاطر اوست که در این مرحله هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی