میلاد سرلک
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میلاد سرلک بازیکن موردعلاقه یحیی گل‌محمدی یکی از بازمانده‌های بزرگ جام جهانی بود.

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر که در ابتدای لیگ بیستم به این تیم آمد میلاد سرلک بود. سرلک به خوبی در پرسپولیس جا افتاد و کاملا مؤثر و در خدمت تیم عمل می‌کند. با وجود مخالفت هواداران، یحیی گل‌محمدی برای خرید سرلک اصرار زیادی داشت ولی حالا پرسپولیسی‌ها متوجه می‌شوند که دلیل پافشاری یحیی برای جذب این بازیکن چه بود.

سرلک عصای دست یحیی در چند فصل اخیر بود و سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به او دارد. شاید به دلیل ساده بازی کردن سرلک بازی او خیلی به چشم نیاید و تماشاگرپسند نباشد ولی فوتبالی‌ها می‌دانند میلاد چه مهره با ارزشی برای پرسپولیس است. شماره ١٠ پرسپولیس به لطف عملکرد خوبش در این تیم در لیست اسکوچیچ برای تیم ملی هم قرار گرفت و توانست به رویای خودش که پوشیدن پیراهن تیم ملی بود برسد.

میلاد در زمان اسکوچیچ چند بازی برای تیم ملی انجام داد و اگر او سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند، قطعا یکی از مسافران جام جهانی لقب می‌گرفت. با بازگشت کی‌روش دوباره سرلک به تیم ملی دعوت شد و حتی بعد از مصدومیتی که برای او در بازی با سپاهان رخ داد، کی‌روش به شدت پیگیر این بازیکن بود و پزشکان تیم ملی روی او به صورت اختصاصی کار می‌کردند تا میلاد بتواند به جام جهانی برسد.

مصدومیت سرلک به پایان رسید ولی در کمال تعجب کی‌روش نام او را از لیست تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی خط زد و به جای او علی کریمی را به جام جهانی برد که در دو سال گذشته اکثرا مصدوم بود و نتوانست خیلی بازی کند. سرلک که در تابستان و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد، امیدوار بود با حضور در جام جهانی و درخشش در این بازی‌ها بتواند راهی فوتبال اروپا شود و رویای لژیونر شدنش را محقق کند.

کارلوس کی‌روش و میلاد سرلک

میلاد همواره در گفت‌وگو با دوستانش و همچنین مصاحبه‌هایش عنوان می‌کرد که دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند و برای رسیدن به این هدف همه کاری خواهد کرد. حتی سرلک به دلیل این‌که بتواند به راحتی از پرسپولیس جدا شود و مشکل دریافت رضایتنامه نداشته باشد، قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس امضا کرد. همچنین میلاد سال قبل با شرکت اسپورت‌لایف که در زمینه ترنسفر بازیکن به لیگ هلند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند، قرارداد بست تا کارهای مربوط به انتقالش از طریق این شرکت اروپایی انجام شود.

خط خوردن سرلک توسط کی‌روش شاید در نهایت به نفع پرسپولیس و هوادارانش تمام شود و این بازیکن بازهم قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. با این وجود رویای میلاد برای حضور در اروپا کشته شد و بعید است این بازیکن فعلا با پیشنهادات اروپایی مواجه شود.

شاید هواداران پرسپولیس دوست داشته باشند میلاد در تیمشان بماند و قراردادش را باز هم تمدید کند ولی قطعا خود میلاد دوست داشت در ابتدا در جام جهانی حاضر باشد و بعد از آن به یک تیم اروپایی ترنسفر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Z IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    سرلک مصدوم شد بخاطر همین خط خورد اینو همه میدونن
  • کارلوس بزرگ IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    یواش یواش دلایل مخالفت با کیروش رو از حامیان مافیای سرخ خواهیم شنید بعععععله این تیم فقط سرلک رو میخواست اونم نه بخاطر تیم ملی بلکه بخاطر لژیونرشدن !!! سایر بازیکنان پکیجی هم خودتان میشناسید ..............
    • امیرگیلانمهر IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      دوستان استقلالی اگه اینقدربه کارلوس کیروش بزرگ علاقمندندپیشنهادمیکنم بهش پیشنهادبدن مربیگری تیمشون روبرعهده بگیره!میدونیددلیل بزرگ زاویه طرفداران پرسپولیس وکیروش چیه؟!سبک فوتبالی که پرسپولیس درزمان برانکوبازی میکرددرواقع درنقطه مقابل تفکرات تدافعی وکسل کننده وتکراری کارلوس کیروش بودواون بیشترازهرکسی این نوع فوتبال روبرای جایگاه شغلی خودش خطربالقوه ای میدونست ودرطول دوران حضورش بهردلیلی سعی درضربه زدن به پرسپولیس وبتبع برانکومیزدکه نشات گرفته ازروحیات شخصی جناب کیروش بود...اماامروزدیگه شایدهمه مابه حقیقت ماجراپی برده باشیم اگه ازخردورزی بدورازتعلقات رنگی بویی برده باشیم البته!!!
  • حسین IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    شش تایی شدن جلوی انگلیس رو یادمون نمیره. حسینی، چشمی، کریمی، حسینی مجید،
    • علیرض IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      همینا. ولز بردند. وگر نه اگه تو بازی آمریکا بیرانوند نبود صعود میکردیم
  • کیسه افکن IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    ولز تیم ضعیفی بود هنر نکردند آنهم دقایق آخر با یک شوت شانسی ولی شش گل از انگلیس خوردن با آن قیافه زرد ورسیدن شده حسینی تیم وبدبختی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی