نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
با کی‌روش ببندیم خودکشی می‌کنیم/ این آقا ۵ تورنمنت فوتبال‌مان را نابود کرد/  عوض مربی خارجی مدیر لایق بیاوریم بهتر است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وقتی پول نداریم و نمی توانیم مربی خارجی مطلوب برای تیم ملی بیاوریم چرا به مربیان ایرانی اعتماد نمی کنیم؟

ابراهیم قاسمپور، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین که سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال کشورمان را هم دارد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اینکه دستیار کی‌روش گفته در ژانویه ۲۰۲۳ درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گیری می‌کنند اظهار داشت: من قبلاً نظرم را درباره این آدم داده ام که به هیچ وجه موافق ادامه همکاری با او نیستم و باز هم امروز این موضوع را تکرار می‌کنم.

وی افزود: ما هشت سال به این فرد فرصت دادیم. دو جام ملت‌ها و سه جام جهانی را هم با این آقا از دست دادیم. حالا اگر بخواهیم دوباره با او همکاری کنیم در واقع به نوعی‌هاراگیری یا همان خودکشی را انجام داده ایم.

با کی‌روش ببندیم خودکشی می‌کنیم/ این آقا ۵تورنمنت فوتبال‌مان را نابود کرد/  عوض مربی خارجی مدیر لایق بیاوریم بهتر است

بازیکن اسبق تیم ملی خاطر نشان کرد: من معتقد بودم می‌توانستیم در این دوره صعود کنیم. چون هم بضاعت این کار را در نزد بازیکنان تیم ملی داشتیم. هم قرعه تیم مان خوب بود و هم در خلال برگزاری مسابقات شرایط به شکلی رقم خورد که ما فرصت داشتیم با یک مساوی بالا برویم و خلاصه همه چیز برای مان جور بود اما متاسفانه نابخردی کادر فنی و ضعف مدیریتی در انتخاب‌های غلط باعث شد چنین فرصت خوبی در بهترین موقعیت با این نفرات نابود شود.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر انتخاب نفرات در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی در انتخاب ترکیب تیم مان در هر سه بازی هم ایراد داشتیم. مجموعه این خرابکاری‌ها دست به دست هم داد تا تیم ایران در حالی که آسیایی‌ها نتایج خوبی در این رقابت‌ها گرفتند به شکل تحقیرآمیزی از دور مسابقات حذف شود.

با کی‌روش ببندیم خودکشی می‌کنیم/ این آقا ۵تورنمنت فوتبال‌مان را نابود کرد/  عوض مربی خارجی مدیر لایق بیاوریم بهتر است

قاسمپور در این باره که معتقد است چه نوع مربی با چه سبک فوتبالی به درد فوتبال ایران می‌خورد گفت: قبل از پاسخ دادن به این موضوع میخواستم این را بگویم که از مجموع تیم‌های حاضر در این دوره حدود ۲۰ یا ۲۲ تیم با مربیان وطنی در رقابت‌ها شرکت کرده بودند. تعدادی از آنها هم به دور بالاتر آمدند اما ما چنین فرصتی به مربی ایرانی ندادیم. در حالی که بضاعت مالی استخدام مربی خارجی را هم نداشتیم.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: ما نه تنها به مربی ایرانی بها نمی‌دهیم، زمانی هم که آنها را می‌آوریم به هیچ عنوان زمان در اختیارشان نمی‌گذاریم. به طور کلی اگر قرار است مربی دیگری برای تیم ایران انتخاب شود باید کسی باشد که تلفیقی از جوانی و تجربه باشد که نه خیلی جوان باشد و نه خیلی پیر و محتاط.

قاسمپور اضافه کرد: ما در ایران ابزار فوتبال تهاجمی‌را داریم و مقابل ولز بچه‌های تیم ایران نشان دادند می‌توانند فوتبال رو به جلو و شاداب را به نمایش بگذارند. کسی باید سرمربی ایران شود که به موقع بتواند تیمش را هجومی کند و به موقع دفاع کند.

با کی‌روش ببندیم خودکشی می‌کنیم/ این آقا ۵تورنمنت فوتبال‌مان را نابود کرد/  عوض مربی خارجی مدیر لایق بیاوریم بهتر است

وی در پایان ایراد اصلی و مهم فوتبال ایران را به این شکل بیان کرد و گفت: ما وقتی مدیر لایق نداریم طبیعتا هر مربی هم بیاید انتخاب همان مدیران است. پس وقتی ما نمی‌توانیم مربی خوب وارد کنیم و مدیر لایق نداریم پس بهتر است پول مان را صرف به خدمت گیری مدیران لایق کنیم. گرچه این موضوع فقط شامل حال فوتبال نمی‌شود و در خیلی بخش‌های مختلف کشور توسط افرادی اداره می‌شود که تخصصی در آن رشته ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • حنیف IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    بهترین حرف رو ایشون زد به جای سرمربی خارجی مدیر لایق بیاریم فکرش زیباست اما اجرا متاسفانه... در این کشور تخصص، لیاقت، صداقت و کارایی لازم ندارند فقط باید یک پارامتر رو رعایت کنی همه درها به روت بازه....
    • کارلوس بزرگ IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      آقا ابو (ابرام قاسمپور ) درست میگه برای همین هم هست که زرنگ ترین روسای فدراسیون (کفاشیان - تاج ) چسبیدن به کیروش ، کارلوس فقط یک سرمربی نیست یک جامعه شناس روانشناس یک مدیربه تمام معنا و یک کارشناس متبحر است او طی نزدیک به یک دهه اینها رو نشان داده چه در زمینه سخت افزاری چه در نرم افزار واقعا به درد این فوتبال خورده برای همین واقعا لازم هست که کیروش بعنوان مدیر تیمهای ملی ایران بماند و یک سرمربی یا دستیار خوب و با کلاس ایرانی در کنار ایشان باشد حتی معتقدم از اساتیدی مثل مجید جلالی هم در کنار ایشان و همراه تیم ملی کمک بگیریم کارلوس تا امروز احترام متقابلی با بازیکنان ایرانی داشته و بازیکنان همه جوره قبولش دارن لطفا عاقلانه تر فکر کنیم بازیکنانی مثل طارمی آزمون قلی زاده جهانبخش و خیلی های دیگه در اروپا بازی میکنن با مربیان و مدیران حرفه ای کار کردند اما روی کیروش جور دیگری حساب میکنن مطمئنا این بچه ها آگاه به امور فوتبال هستن بهتر از بنده و شما
  • ارسلان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    تساوی با پرتغال قهرمان اروپا و بردن مراکش قهرمان آفریقا خراب کردن فوتبال ایرانه؟ چقد عقده دارن مربی های ایرانی
    • Spring IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      واقعا... فوتبال ایران قبل از اون 8سال چی بود مگه، هیچی نبود یه جام جهانی ب زور میرفتیم. یه نظرم از بازیکنا و حتی بازیکنای جوونی ک داشتن باهاش کار میکردن بگیرید تا ببینید چقد قبولش دارن.
    • ....... IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      باختن به بوسنی و ژاپن در حساس ترین موقع چی حالا لبنان و عراق و بحرین بماند
  • پدرام CA ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    لیست تیمهای کیروش از زمانی که وارد فوتبال بین المللی شده بر اساس ویکی پیدیا که با هماهنگی خودش (در مورد همه آدمهای مشهور صدق میکنه که نرن بعدش شکایت کنند) و مثلا عربستان که خیلی عابروریزی بوده رو حذف کردند. ضمیمه میکنم. هر جا رفته چنان خراب کرده که سال بعد باید ببردنش تو یک قاره دیگه تو پای یکی بکنندش. فقط تو آسیا دو تا تیم پشت سر هم گرفت که اولی باشگاه تو خاور دور بود (ژاپن) بعدی تیم ملی تو خاور میانه (امارات)! یعنی حتی این یک مورد هم باز باید میبردنش توی یک فضای کاملا متفاوت یک بنده خدایی رو پیدا کنند که به بخت خودش و فوتبال مملکتش لغت بزنه و این رو بکنه سرمربی. نتایج ملیش که همه میدونند. حذف پرتغال در مقدماتی. دفعه دوم حذف پرتغال در یک هشتم و شورش رونالدو و په په و .. بعد از حذف، نتایج خوب توی آفریقای جنوبی، نتایج ضعیف توی امارات ، اخراج بعد از دو بازی ار عربستان، اخراج از کلمبیا و مصر و. اما ضعیفتر از اون نتایج باشگاهیشه در اسپانیا، ژاپن و امریکا. https://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Queiroz
    • P IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      اگه به نظر شما کی روش مقصر اصلی ضعف امروز تیم ملیه کاملا اشتباه می کنی بیشتر این ضعف برمیگرده به ناکارامد بودن اسکوچیچ اگه دیدی افرادی که از کی روش حمایت کردن از نظر و باور خودشون برگشتن اشتباه می کنی همین الان میتونم اثبات کنم که کی روش هر جوری که بود در دوران کاریش برا فوتبال ما از تمام مربیانی که اومدن بهتر بود به جز ایویچ این دوره ضعف هایی داشتیم که از جزییات تا کلیات همه بر میگرده به اسکوچیچ مهمترینش تضعیف نظم تیمی و حرکات هماهنگ تیمی بود بعد خط دفاعی و خط هافبکی که وظایفشون رو درست و هماهنگ انجام ندادن و از همه اینا مهمتر تضعیف قدرت فیزیکی فردی کی روش حتی رو اینا به طور دقیق کار کرده بود که میزان دوندگی بازیکنان ما چه قدر اختلاف داره با تیمای اروپایی همچین مربی دقیق میتونه این قدر ناتوان باشه که تیم رو مدیریت کنه
    • عادل IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      اگه دانش فوتباليت هم مثل ديكته نوشتنت باشه كه ديگه حرفي نمي مونه !!! عابروريزي !!!!!!
    • پدرام CA ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      من دیکته نمینویسم. کامنت میزارم! شما مگه هنوز دیکته مینویسی؟ حالا من یکجا جای کما نقطه گذاشتم. این بود ایرادی که تونستی بگیری؟ خوشحالم از خوشحالیت! البته زیاد خوشحال نشو! این جور غلطها به خاطر اینه که بعضی وقتها مطلب جا نمیشه و آدم جمله بندی رو مجبور میشه عوض کنه و اشنباه پیش میاد. همین. راستی نظر فوتبالی نداشتی؟
  • استقلالی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    مربی همیشه بازنده
    • بهرام IT ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      اینهمه بازیکن داریم کی را برده داخل زمین؟؟اصلا کی را برده برای جان جهانی؟؟میلاد محمدی و نور الهی و کریمی و مجید حسینی و ؟؟؟؟؟؟ههههههه...اونوقت مثل ترابی و سامان قدوس و جلالی بنشینن رو نیمکت؟؟؟؟؟؟اینهمه امید واقعی آینده فوتبال کشور که واقعا مشکل گشا هستن مثل قائدی و محبی و نور افکن و صیاد منش و ......یک عالمه دیگه معلوم نیست کجا بودن؟؟؟؟؟؟؟لژیونر؟؟؟ههههههه باشگاه شارلوا بلژیک که سرپرستی سال‌های طولانی هست که اون آقای بیات ایرانی هست که دوست من هست چون بیست سال پیش بلژیک زندگی میکردم یه سری مثل قلی زاده و .......برده اونجا شدن لژیونر آخه اون شارلوا اصلا باشگاهش دو زار می ارزه که لژیونرش کی باشه؟؟همون آزمون و ....هم به درد هیچی نمیخورن باید از استعدادهای داخلی فعلی استفاده کرد.....اروپایی از خود راضی به درد نخور که این دوره همه تیم‌های خودش هم حذف شدن فقط خودش را قبول داره حالا یه بازیکن تو یه باشگاه در و پیت اروپا هم نیمکت نشین باشه میگه همین بهتر از بازیکن داخل ایران هست؟؟؟؟
  • بهرام IT ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    بابا بخدا همین ابراهیم قاسمپور و حسن روشن را بگذارید سرمربی همه کره و ژاپن و حتی در جام جهانی همه را لوله میکنیم،ول کنید این نکونام و فلان و کی‌روش و برانکو این به درد نخورها را.از زمانیکه پای مربی خارجی به فوتبال ما باز شد که همون جام جهانی ۲۰۰۶ با برانکو بود دیگه هیچوقت فوتبال ما فوتبال نشد.....
  • عاقل IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    از قدیم گفتن که: آزموده را آزمودن خطاست. کیروش هر چی داشت همین بود، نه بیشتر. باید فرصت و به مربی های ایرانی میدادند. دیگه هرچی بود جلوی هیچ تیمی دیگه شش تایی نمیشدیم.
  • پوارو IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    زنده باد ابو عزیز آبادان ولی ابو جان یادت رفته خودت بعنوان عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری دراگان و اومدن کارلوس دادی ؟
  • تاج کبیر IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    تاج کار خودش میکنه و به حرف کسی گوش نمیده.فقط فکر جیب خودش هست
  • ورزشی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    کدام مربی ایرانی؟ قلعه نویی؟ نوید کیا؟(سپاهان) منصوریان؟(حافظه خوبی در شمارش تعداد کارت‌ها ندارد) ربیعی؟ گل‌محمدی؟(پرسپولیس پسا برانکو) مجیدی؟(بدون دستیار خارجی هيچ توانایی ندارد) فکری؟ رحمتی؟ الهامی؟ تارتار؟ عنایتی؟نکونام؟ حسینی؟مهاجری؟ یا لابد فیروز کریمی یا خودتان یا حسن روشن و برادران فنونی زاده یا نوری پیشکسوت استقلال؟ علی پروین؟
  • ورزشی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    البته کی‌روش باید برود نه بخاطر بیسوادی بلکه بخاطر سن بالا فرگوسن هم بخاطر سن بالا بازنشسته شده
  • فلانی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    به نظرم فرهاد مجیدی گزینه مناسبی ه ، آخرین بار استقلال رو قهرمان کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی