نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مجتبی جباری مشکلات تیم ملی را حل می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی شنبه ۲۵ آذر سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

استقلال  در سال ۱۳۹۱ با امیر قلعه‌نویی و داشتن ستاره‌هایی همچون جواد نکونام، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و آرش برهانی بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاشت و یکی از مدعیان لیگ برتر و جام حذفی بود. استقلال  دربازی با سایپا از رقابت‌های جام حذفی در یک بازی یک‌طرفه و زیبا با ۴ گل حریف خود را در هم کوبید. تیتر اول خبرورزشی هم به همین برد پرگل استقلال اختصاص داشت که مجتبی موتوراستقلال را روشن کرد، چرا که مجتبی جباری هافبک استقلال مرد همه‌کاره میدان بود که روی سه گل آبی‌پوشان تاثیر داشت.

تشویق ناصر حجازی با پرچم‌های پرسپولیس
در همین روز های سال ۱۳۹۱ در بهشت زهرا نیز اتفاق جالبی رخ داد؛ در روز تولد زنده‌یاد ناصر حجازی نزدیک به ۳هزار نفر سر خاک این اسطوره استقلال حاضر شدند و او را تشویق کردند. حضور جالب پرسپولیسی‌ها با پرچم قرمز نیز یکی از ویژگی‌های جالب توجه در این اتفاق بود.

قلعه‌نویی: جباری مشکلات تیم ملی را حل می‌کند
امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بعد از برد ۴ گل مقابل سایپا به تمجید از ستاره‌های تیمش پرداخت اما اعتقاد داشت تیمش هنوز با استقلال ایده‌آل فاصله دارد. سرمربی آبی‌پوشان در مورد هنرنمایی مجتبی جباری هم چنین نظری داشت که این بازیکن می‌تواند مشکلات تیم ملی را در خط هافبک حل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    البته پرویز مظلومی هم تیم پرستاره ایی متشکل از:جباری،زندی،مبعلی،شریفات،میداوودی،تیموریان،جاسم کرار،فرهاد مجیدی،ساموئل،رحمتی،حمودی،منتظری و...داشت که سوم کرد. امیر همون سال با تراکتور با 1امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شد. اون زمان تراکتور مثل تراکتور سال های بعد که بازیکنانی مثل ادینیو رو داشته باشه یا سالهای بعدش که آنتونی استوکس و اروین و سوگیتا،حاج صفی و دژاگه،شجاعی(3کاپیتان تیم ملی!)+رضا شکاری و فروزان و تیکدری و با مربی بلژیکی در نهایت پنجم شد!!! رو نداشت. ستاره هاش مهدی کیانی بودند و ایران پوریان! برعکس خزعبلاتی که گفته میشد و میشه هم بکش زیرش بازی نمیکرد. همین الانم گلگهر از همه تیم ها رو زمین با کارهای ترکیبی که انجام میده از همه تیم های به مراتب پرستاره تر مثل سپاهان و استقلال و پرسپولیس و فولاد زیباتر بازی میکنه. بعد یه عده میگن دوره امیر گذشته((: چندساله میگن همین پارسال با وجود کسر 7امتیاز باز تیم گلگهر رو چهارم کرد! از هر بازیکنی ستاره ساخت حتی سعید صادقی که تو تیم های مختلف بازیکن متوسطی بود یا زنده روح و سهرابیان و زکیپور!
  • نجم IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    اگر گزینه تیم ملی ایران داخلی باشد بدون هیچ شکی باید گفت که امیرقلعه نویی بهترین گزینه است وبعد از امیر خان ،آقا یحیی گل محمدی ،تارتار میتوانند گزینه های مناسبی باشند
  • کیون IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    مجیدی،نکونام،اینها تفکرات دفاعی دارند وفوتبال زیبا را دنبال نمی کنند وبدرد تیم ملی نمی خورند برا تیم ملی امثال علی دایی،مایلی کهن،قلعه نوعی،تاتار،خوبند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی