نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی‌روش وقتی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی شد، محبوبیتی خیره کننده داشت اما قبل از اعزام تیم به قطر، همه چیز حالت وارونه پیدا کرد.

مسئله انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران برای جام ملت های آسیا، روز به روز پیچیده‌تر می‌شود. کی‌روش دیگر نمی‌تواند به حالت اولیه خود برگردد و ماجرای بازگشت دوباره اش به تیم ملی از همین حالا منتفی است.

پایان قطعی کار کی‌روش در فوتبال ایران، اما درهای خوشبختی را به روی سایر گزینه های داخلی نمی‌گشاید؛ چرا؟ واضح است که این روزها فوتبال ایران در حالت برزخ به سر می‌برد و بعید است نام هایی مانند نکونام، قلعه نویی و گل محمدی بتوانند در شرایطی که تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ تجربه کرد، گره ای از مشکلات عمیق فوتبال کشور باز کنند.

تیم ملی باید برای موفقیت در جام ملت های آسیا از سد تیم هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیا و ... عبور کند اما آیا با این وضعیت می‌شود به این مسئله امیدوار بود؟ امیدواری به چنین ماجرایی، مثل شرط بندی روی اسب بازنده است و هر گزینه داخلی می‌داند قبول این سمت، کمتر از بازی با آتش نیست.

کی‌روش وقتی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی شد، محبوبیتی خیره کننده داشت اما قبل از اعزام تیم به قطر، همه چیز حالت وارونه پیدا کرد. بین مربیان ایرانی اما هر کدام از این گزینه ها روی نیمکت تیم ملی بنشینند، خوشبخت تر از کی‌روش نخواهند شد؛ مگر آنکه حمایت حداکثری هواداران فوتبال ایران شامل حالشان شود که با این شرایط بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

به نظر می‌رسد باز هم باید به یک گزینه خارجی برای سرمربیگری تیم ملی رضایت داد؛ حتی اگر همه مسولان اصرار کنند یک مربی ایرانی سکان هدایت تیم ملی را در دست بگیرد! در این صورت آیا بهتر نیست باز هم سراغ یکی از «ویچ های معروف فوتبال ایران» برویم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • احمدی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    برانکو بهترین گزینه است
  • کوهمره جروق IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    تو گزینه های خارجی دم دست برانکو ، اسکوچیچ ، شفر خوبه.گزینه سخت هم دالیچ، بین زیدان و دشان یکیش،رنا،مربی مراکش هم خوبه.و داخلی طبعتا گل محمدی و فرهاد مجیدی به روزتر هستند.البته قلعه نوعی هم خوبه.
    • آشنا روشنا IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      یعنی ماشااله از ابرام چرخی شروع کردی تا زیدان. اینا رو چطور لیست کردی دادا؟😉😉
  • فرهنگ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    دوران ویچ ها که از تبعات جنگ بوسنی برای ما بود خیلی وقته که تموم شده، و خوشبختانه در حال حاضر هیچ ویچی در ایران نیست. بهترین گزینه برای تیم ملی، سرمربی جوان و باهوش فرهاد مجیدیه، اما به دلیل این که این جوان اهل باندبازی نیست و تنهاست، از سوی حسودان و بدخواهان ضربه می خوره. بنابراین، بهتره که یک کمیته مدیریت فنی متشکل از کی روش و پیشکسوتانی مانند قلعه نویی و علی پروین در کنارش باشند و ازش پشتیباتی کنند.
    • ورزشی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      مجیدی باهوش نیست بلکه دستیار خارجی ( ایتالیایی) اوست که باهوش است و شک دارم اهل باند بازی هم نباشد تازه فرهاد مجیدی راعشق امارات و کشورهای عربی کور کرده از کجا مشخص است مانند دو باری که یک دفعه استقلال را به بهانه های واهی ترک کرد ( آنهم در دو مقطع حساس) یک دفعه تیم ملی را رها نکند ؟ و تیم ملی را بین زمین و هوا نگه دارد و دست تیم ملی را در پوست گردو بگذارد و فرار را برقرار ترجیح دهد؟!
  • رضایی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    به نظر من ازبین گزینه های خارجی برانکو خوبه چون مث کی روش لجبازی نیست و از مربی های ایرانی زیادی استفاده میکنه در کادرش و توصیه های قابل قبول رو هم می پذیره استراماچونی هم عالیه ولی خودم بیشتر نظرم به گزینه ایرانی است که بهترینشون فرهاد مجیدی است
  • Sam IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    چقدر بعضیا ساده هستن من نمیدونم این نظرات کارشناسانه رو کی میگه و کی مینویسه انشا نوشتن ک کاری نداره
  • Mana IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    بعضیا همچین مجیدی مجیدی میکنن انگار یادشون رفته با پولایی ک خودش خرج میکرد و بازیکنای خارجی تونست یه قهرمانی رو ب زور بیاره بعدم رفت امارات تا جبران بشه ضررش، دراصل ما هیچ مربی ایرانی نداریم ک بدرد ملی بخوره
  • ولی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    تاج اگر شجاعت داشت اشتباهش می پذیرفت و اسکوچیچ بر می گرداند
    • ناشناس IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      غیر از کرواسی کشور دیگری روی زمین نیست؟؟؟
  • حسن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    به امید روزی که هیچ کرواتی رو در فوتبال ایران نه ببینیم و نه خبر و گزارشی در رسانه ها در موردشون بخونیم!
  • رابط IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    کیروش نه ایرانی هم بعنوان مربی نه سرمربی
  • جعفر IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    ما مربیانی که تاریخ انقضا شون گذشته نمی خایم!؟ما این برانکو هلو پوسیده رو نمیخایم!؟چی میخاد این برانکو دویزاری از ملت ایران!؟جمع کن با اون صورت نچسب وافسرده و قدیمی!؟اما اقای پتکوویچ مربی با دانشیه👍،داخلی هم فقط شاه فرهاد مجیدی🕊🕊❤️💙💚🙏
  • ع ق قطر QA ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    یا اسکوچیچ یا برانکو را بیاورند
  • moh IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    کی روش خودش خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی