نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اتفاق غیرمنتظره در باشگاه لیگ برتری/ سرمربی موفق یک تیم با ثبات استعفا داد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پی اتفاقات روزهای اخیر تصمیم به جدایی گرفته است.

چند روز پیش بود که به یکباره خبر جدایی مجید زین‌الدینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان منتشر شد و پورمحمدی جایگزین او شد. این تغییر و تحول البته در حالی صورت پذیرفت که ساعاتی پس از اعلام جدایی زین‌الدینی باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و کنار گذاشتن مدیرعامل تیم را غیرقانونی دانست تا مشخص شود تصمیم به این تغییر در دستان هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان نبوده است.

چند روز پس از این اتفاقات حالا اینبار محمد ربیعی با توجه به شرایط ایجاد شده تصمیم به جدایی گرفته و استعفای خود را به صورت رسمی به هیئت مدیره اعلام کرده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تیم فوتبال مس رفسنجان باید دو روز دیگر در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس کرمان برود و معلوم نیست یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر طی سالیان اخیر در بحث مدیریتی و مربیگری در ادامه با چه سرنوشتی روبرو خواهد شد.

گفتنی است محمد ربیعی توانست پس از یک فصل حضور در راس باشگاه مس در لیگ دسته اول این تیم را به لیگ برتر برساند و طی دو سال اخیر حضور این تیم در لیگ برتر موفق به کسب یک رتبه هشتمی و یک رتبه ششمی شده است. این مربی که چهارمین سال همکاری با باشگاه رفسنجانی را تجربه میکند البته طی ماه‌های اخیر و به ویژه در آخرین مصاحبه‌های خود بارها به وجود مشکلات در باشگاه اشاره کرده و حالا درنهایت تصمیم به دلیل همین موارد و همینطور تغییر مدیرعاملی که طی سال های اخیر با او کار کرده تصمیم به استعفا گرفته است. باید دید واکش مدیران باشگاه مس به این تصمیم چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا یوسفی نازنین IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    محمد رضا یوسفی نازنین
  • زهرا مرادی پادنا IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    زهرا مرادی پادنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی