نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رافائل سیلوا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادعاهای وکیل رافائل سیلوا در ارتباط با اخطاری که به باشگاه استقلال داده در آستانه برگزاری دربی ذهن طرفداران استقلال را به هم ریخت.

وکیل رافائل سیلوا (مدافع آبی پوشان) با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده قراداد این بازیکن را فسخ می‌کند. در خبرها داشتیم او اعلام کرده اگر استقلال نتواند خواسته‌های رافائل سیلوا را برآورده کند این بازیکن به زودی قراردادش را با آبی‌های پایتخت فسخ می‌کند.

اما انتشار تصاویر امروز تمرین استقلال در کانال رسمی این باشگاه رافائل سیلوا را در حال گرم کردن کنار هم‌تیمی‌هایش و در یک صحنه دیگر سرگرم گوش کردن به صحبت‌های سرمربی تیم نشان می‌داد و مشخص می‌کرد این بازیکن بدون هیچ دغدغه فکری در جمع هم‌تیمی‌هایش خود را آماده رویارویی مقابل بازیکنان پرسپولیس در دربی پایتخت می‌کند.

عکس| تصاویر معناداری که ادعای فسخ قرارداد مدافع برزیلی استقلال را زیر سوال برد!
سیلوا در سمت چپ تصویر پشت آرش رضاوند در حال گرم کردن است
عکس| تصاویر معناداری که ادعای فسخ قرارداد مدافع برزیلی استقلال را زیر سوال برد!
سیلوا در سمت راست تصویر در حال شنیدن دستورات ساپینتو است

یادآور می‌شود؛ سیلوا در بازی دور برگشت فصل قبل مقابل پرسپولیس بازی کرده و تجربه این بازی حساس و بزرگ را در تیم استقلال دارد. ترکیب استقلال در دربی ۲۶ اسفند ماه سال گذشته عبارت بود از: حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، آرتور کوین یامگا و ارسلان مطهری.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق قطر QA ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    سیلوا سر کاره حاجی دلار نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی