باورتان می‌شود؛ مجیدی و نکونام قربانی دو مربی اسمی شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موافق تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش نیستند!

اعضای هیات رئیسه فدراسیون دوست دارند هدایت تیم ملی در جام  ملت‌ها به یک مربی ایرانی محول شود. به خصوص که تجربه خوبی برای مربی ایرانی برای جام جهانی بعدی خواهد بود و اینکه در جام جهانی قطر خیلی از تیم‌ها بویژه تیم‌های آسیایی با مربیان وطنی موفق عمل کردند. مربی تیم ژاپن وطنی بود. مربی تیم مراکش و ...

اعضای هیات رئیسه ای که موافق ادامه حضور کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی نیستند، صحبت از فرهاد مجیدی می‌کنند. صحبت از جواد نکونام اما جبهه مخالف می‌گوید نمی‌خواهیم اتفاقی که برای علی دایی رخ داد یا امیر قلعه نویی برای این دو مربی جوان رخ دهد.

آنها در بهترین شرایط فنی سرمربی تیم ملی شدند اما نتوانستند در تیم ملی دوام داشته باشند و خیلی زود جایگاه خود را از دست دادند و بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال متهم به ستاره سوزی شد.

فدراسیون فوتبال در این برهه از زمان بر این عقیده است این دو مربی یا هر مربی جوانی که برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی مدعی است، ابتدا باید در تیم ملی دستیاری کند و در ادامه سرمربی تیم ملی شود. این پیشنهادی بود که فدراسیون فوتبال پیش از جام جهانی به جواد نکونام داده بود اما این مربی نپذیرفت. فدراسیون فوتبال گفته بود می‌خواهد با جذب جواد نکونام پروژه جانشین پروری را استارت بزند و هدایت تیم ملی را در جام ملت‌ها به جواد نکونام محول کند که در نهایت سرمربی تیم فولاد این پیشنهاد را قبول نکرد.

اما از کجا مشخص است فرهاد مجیدی یا جواد نکونام بعد از حضور در راس کادر فنی تیم ملی به سرنوشت علی دایی و امیر قلعه نویی دچار شوند. فرهاد مجیدی در فصل اول حضور در استقلال با این تیم در یک فصل بدون شکست قهرمان شد و اگر قرار بود مدیران استقلال همانند فدراسیون فوتبال فکر کنند هیچ وقت فرهاد مجیدی تبدیل به یک سرمربی خوب نمی‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    فقط شیر فرهاد
  • رضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    فقط شیر فرهاد
  • حسن IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    فقط کیروش! ژاپن و مراکش یه دو جین بازیکن لژیونر در سطح اول فوتبال اروپا دارند نه مثل ایران که تنها لژیونرش طارمیه که در پورتو بازی میکنه و بقیه یا نیمکت نشین و سکو نشینن مثل آزمون و جهانبخش و یا در لیگ های سطح چندم اروپا و آسیا بازی میکنن! بقیه شون رو هم که به هر ضرب و زوری بود باشگاههای حرفه ای مون به لیگ وطن برگردوندن!
  • H-h_ch IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    َسرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد، فرهاد، امیر قلعه نویی جواد نکونام علی دایی و.......
  • مسعود رجب زاده IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    اگر قرار باشد ما هیچ تغییر و موفقیتی نه در سیستم و نه در نتیجه بگیریم، چرا پول زیادپرداخت کنیم؟ یا با یک مربی ارزان‌تر مثل اسکوچیچ باید ادامه می‌دادیم و یا برای تجربه اندوزی از یک مربی موفق ایرانی استفاده میکردیم و اضافه پول را دوره های پیشرفته برای مربیان و یا تاسیس آکادمی پیشرفته برای تیم‌های پایه و استفاده از اصول بدن سازی با بهترین مربیان بدن ساز و آزمایشگاه‌های مجهز، اختصاص می‌دادیم.
  • زهرا مرادی خرداد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    زهرا مرادی خرداد
  • یک ایرانی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    باید قراردادچهارساله ببندن وحتی درصورت عدم نتیجه گیری نباید عوض شن
    • ناصریزدیان معلم بازنشسته FI ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      فقط یک اسکوچیچ یا یک مربی بی حاشیه وطنی ،،، دایی با وضع سیاسی اش تو مخ حاشیه است و هیچ کاری نمیتونه بکنه یکی مثل قلعه نوعی یا فرهاد در کنارشون امثال مطهری هم میتونه دستیار باشه فوتبال ما همونه که پروین گفت ،،،علی اصغری، ،،، برنامه ریزی بهش نمی‌چسبد ،،،، یا حداقل تا حالا برنامه نداشته ،،،
    • ناصریزدیان معلم بازنشسته FI ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      فقط یک اسکوچیچ یا یک مربی بی حاشیه وطنی ،،، دایی با وضع سیاسی اش تو مخ حاشیه است و هیچ کاری نمیتونه بکنه یکی مثل قلعه نوعی یا فرهاد در کنارشون امثال مطهری هم میتونه دستیار باشه فوتبال ما همونه که پروین گفت ،،،علی اصغری، ،،، برنامه ریزی بهش نمی‌چسبد ،،،، یا حداقل تا حالا برنامه نداشته ،،،
  • محمود IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    سلام دوست بزرگوار درست فرمود مربی داخلی بعدش هزینه دیگر مربی خوب دنیا هرینه بشود خوب میشود
    • Ali IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      عزیزجان اگر هزینه ای که برای کیروش و 9نفرکه به نام همکار آورده بود را چه این مدت سه ماهه چه حدود 9سال گذرانده شده ولی ناکام مطلق ،به یک مربی تاپ خارجی با سه دستیار(ونه مثل کیروش لشگرکشی کند) بگذارند وبپردازندتا خودش و کمک هایش با رفتن با استان های ایران بازیکنان 17 تا 19 ساله را انتخاب وبا دادن آموزش های حرفه ای و بخصوص بدنسازی مدرن و علمی حداکثر بعد از2 سال یک نسل آموزش دیده و پیشرفته در بدنسازی تحویل ایران می داد که حتی ازهمان سال اول می توان از دستاوردشان تیم های ملی بهره مند شوند ،ولی افسوس چون فردی مانند کامبیز آتابای وجود ندارد که عشقش پیشرفت ایران و ایرانی باشد که مانند آقایان فعلی که جیب خودشان و رفاه خودشان مهم است و اصل و برسر مردم هرچه آمد بیاید آنها که دردشان نمی گیرد و دردشان نمی آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی