نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مهدی تاج و جواد خیابانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تاج از حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی به جایی نمی‌رسد و ماجرای پرونده ویلموتس همیشه همراه اوست.

کاربران فضای مجازی، از لحظه‌ای که ویدیوی مصاحبه مهدی تاج با جواد خیابانی و یک مجری جوان منتشر شد، درباره لحن و نحوه بیان رئیس فدراسیون فوتبال واکنش منفی نشان داده‌اند. تاج متهم به فرار از پاسخگویی و جواب‌های سر بالا شد و جواد خیابانی هم تبدیل به یک مجری خنثی که توان تقابل با مهمان برنامه‌اش را نداشت.

در همین ارتباط بخوانید: مهدی تاج؛ پاسخگو یا پرسشگر؟/ شبی که جواد خیابانی بدجوری شکست خورد

هر چه بود این‌که مهدی تاج از خاطرات حضور در برنامه فوتبال برتر با حضور محمدحسین میثاقی درس گرفته و این بار با توپ پر راهی شبکه ورزش شده بود. او نمی‌خواست گوی و میدان را به مجریان این برنامه واگذار کند؛ در نتیجه محکم‌تر از دفعات قبل مقابل دوربین ایستاد و به سوالات پاسخ داد. حتی در برخی مواقع، جواد خیابانی را به چالش کشید؛ تا جایی که مجری برنامه نتوانست پاسخ مناسبی به تاج بدهد.

در همین ارتباط ببینید: حمله تند میثاقی به مهدی تاج/ روی آنتن زنده تلویزیون همه شوک شدند

آن‌چه مسلم است این‌که چه عزیزی خادم و چه مهدی تاج، موافقان و مخالفانی در جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال دارند و در حال حاضر، تصمیم‌ساز فوتبال ایران آقای تاج است. مدیری که باید برای آینده تیم ملی کشور تصمیم بگیرد و تکلیفش را روشن کند هم آقای تاج است.

سوئیچ مهدی تاج از شبکه ۳ به شبکه ورزش و جر و بحث با جواد خیابانی!/ درسی که او از میثاقی گرفت؛ حالا وقت تعیین تکلیف برای تیم ملی است

تاج از حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی به جایی نمی‌رسد و ماجرای پرونده ویلموتس، همیشه همراه اوست. بنابراین برای مجریان و برنامه‌سازان، کاری ندارد در این زمینه او را سوال پیچ و عصبی‌اش کنند. تاج در این خصوص، به آن‌ها «پیتوک» داده و هر چقدر در مقام دفاع از خود اصرار کند، محصولش همین واکنش‌های مجازی و شلوغ‌کاری‌های اینستاگرامی است.

ظاهرا هیچ تقاضایی بهتر از این نیست که از تاج بخواهیم برای تیم ملی تصمیمی پدرانه بگیرد و فوتبال ایران را از این بلاتکلیفی رها کند. امروز همه می‌دانند که کارلوس کی‌روش، دیگر آن وجاهت همیشگی را ندارد و نمی‌شود با یک حکم ساده از او بخواهند در جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی بنشیند. انتخاب مربی ایرانی هم دردسرهای خاص خودش را دارد و تیم ملی در بدترین شرایط اجتماعی معاصر قرار گرفته و بازیکنان و مربیانش، مدام از دم تیغ می‌گذرند!

قرار گرفتن تاج مقابل پرسش‌های متعدد در برنامه‌های تلویزیونی، او را از انجام ماموریت اصلی‌اش دور می‌کند. تاج و تیم مشاوران باید هر چه سریع‌تر، تصمیمی مهم و سرنوشت‌ساز برای فوتبال ایران بگیرند. بنابراین حضور در برنامه‌های زنده یا ضبط‌شده، فقط حاشیه‌ها را افزایش می‌دهد. اصل ماجرا اما یک چیز دیگر است؛ سرنوشت فوتبال ایران که تصمیم‌سازی در این زمینه همان‌طور که گفتیم با کیست؟ با آقای تاج و دوستان...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مهم نيست IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آمدن تاج، آمد و رفت ويلموتس، اخراج اسكوچيچ، بازگشت كي روش، ناكامي در جام جهاني، و ... تمامي اين ها بزنگاه هاي سياه و شرم آور فوتبال كشور است كه با بركت حضور تاج در پست رياست به وقوع پيوسته اند. رييسي كه به اذعان قوه ي قضائيه، با وجود مفتوح بودن پرونده ي قضايي اش با گردن كلفتي تمام به صندلي رياست مي چسبد تا سهم نه ميليون دلاري اعطايي فيفا را جزو افتخارات خود بنماياند يا احتمالا" نقشه اي برايش بكشد، وقيحانه به استوديو مي آيد و با افتخار تمام از افتضاحات خود به عنوان شاهكار دفاع مي كند. همه ي اين ها بيانگر سياهي چهره ي فوتبال كشور است كه اگر حساب و كتابي در كشور وجود داشت، تاج و امثال ايشان مي بايست با سرافكندگي در پيشگاه ملت، پاسخگو باشند نه آن كه براي كارهاي ناكرده شان فخر هم بفروشند و مجريان برنامه ي ورزشي و مردم را به هيچ انگارد. همان مردمي كه ده بار در مصاحبه از آنها به عنوان ولي نعمتان خود ياد كرد كه همه مي دانيم تعارفي بيش نيست.
    • ع ق قطر QA ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      با تو موافقم همه فرایند رفتن تاج امدن عزیزی خادم رفتن او و اوردن میرشاد ماجدی و رفتنش و اوردن تاج تاج تا اوردن کیروش و بازی دادن بازیکنان معلوم همه و همه با مدیریت میرشاد ماجدی و مظلومی و فتح الله زاده بر اساس اتفاق استقلالیها و تاج بود
  • فوتبال اصلا اولویت امروز کشور ما نیست IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    فوتبال اصلا اولویت امروز کشور ما نیست فوتبال اصلا اولویت امروز کشور ما نیست فوتبال اصلا اولویت امروز کشور ما نیست
    • اساس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      اینجا چیکار میکنی پس ؟ فوتبال اولویت نیست برو خبر های غیر فوتبالی چک کن .
  • ایران IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    بهترین گزینه کیروش هست، هر چه قدر هم خواستید بد بنویسید. مشکل از حاشیه سازان و سلبریتی های بی سواد بود
  • شهریارمغان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    چقدر طلب کارانه و فاتحانه حرف می زند ؟؟!!! بلی کسی که این همه فاجعه به بار آورده است همچنان دارد با پر رویی تمام در تلوزیون فاتحانه حرف می زند اگر اجرای قانون و عدالت درست انجام می گرفت الان جایش اینجا نبود خودش می داند که می باید کجا نگهداری می شد و چه خوراکی بهش می دادند ، شرم و حیا برای هر انسانی لازم و ضروری هست
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    حالا "تاج‌سر" کی‌روش باشی یا گماشته‌ی هر کسی که هستی باید جواب مردم رو درست و مودبانه بدی!
  • حمید IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    بقول آقای میثاقی برای این موجود واقعا متاسفم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی