شیشلیک قو/ باز هم برد ۶ گله پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج شنبه ۳۰ آذر سال ۱۳۹۱می‌بینید.

برتری ۶ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی در تهران تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی بود و ما با این عنوان که باز هم برد ۶ گله و باز هم هت‌تریک کریم به استقبال نتیجه این بازی رفتیم. در این دیدار کریم انصاری‌فرد ۳ گل زد تا بهترین بازیکن میدان باشد و زنده‌یاد هادی نوروزی نیز از دیگر گلزنان این دیدار بود . او درباره این برد این‌گونه گفت: قبول ندارم بعضی‌ها دوست داشتند ژوزه برود. این قدرت واقعی پرسپولیس بود و در ادامه نیز با همین قدرت لیگ را ادامه می‌دهیم.

کریم انصاری‌فرد: دارم برایت آقای فردوسی‌پور
کریم انصاری‌فرد مهاجم پرسپولیس که سه گل به ملوان زده بود و هت‌تریک کرده بود با کنایه به صحبت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی نود گفته بود دارم برایت آقای فردوسی پور! و این سه گل را به هواداران تقدیم می‌کنم.

قلعه‌نویی: اشتباه در درود یعنی شکست
دیگر تیتر روزنامه خبرورزشی در مورد پیش‌بازی استقلال و گل گهر درود بود. گهر درود در آن فصل تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و با محمد مایلی‌کهن باید مقابل استقلال قلعه‌نویی قرار می‌گرفت. امیر قلعه‌نویی نیز با این وجود این تیم را دست کم نگرفت و گفته بود اشتباه درود یعنی شکست. به همین دلیل قصد داشت شاگردانش این تیم تازه‌وارد را دست کم نگیرند و با انگیزه به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی