گواردیولا باز هم اعتراف کرد؛ بله این جام خیلی مهم است!/ بازپرداخت این اعتماد دشوار خواهد بود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سیتی اعتراف کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان حضور او را در این تیم تکمیل می‌کند.

پپ گواردیولا به عنوان سرمربی سیتی ۹ جام مهم از جمله چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورده اما هنوز موفق به کسب معتبرترین جام فوتبال باشگاهی اروپا به ورزشگاه اتحاد نشده است.

این مربی ۵۱ ساله بارسلونا را به دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند و در سال ۱۹۹۲ با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد. سیتی در سال ۲۰۲۱ پس از باخت یک بر صفر در فینال مقابل چلسی، نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

گواردیولا که ماه گذشته قرارداد خود با سیتی را تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ تمدید کرد، مصمم است که دومین جام مهم قاره‌ای سیتی را پس از قهرمانی در جام برندگان اروپا در سال ۱۹۷۰ برای باشگاه به ارمغان بیاورد.

گواردیولا گفت: «اعتراف می کنم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جامی است که ما می خواهیم و البته دوره من در اینجا کامل نخواهد شد اگر آن را نگیریم. این تنها دلیلی نیست که قراردادم را تمدید کردم، مطلقاً نه اما در مدت زمانی که با هم هستیم همه کارها را انجام خواهم داد و تلاش خواهیم کرد.»

سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش به میدان خواهد رفت. گواردیولا که پس از حضور در بایرن مونیخ به سیتی پیوست، هیچ تردیدی در مورد تعهد خود در این باشگاه ندارد. او گفت: «در ابتدا می‌خواهم از اعتمادی که مدیران به من دارند تشکر کنم. بازپرداخت اعتمادی که در این سال‌ها به من نشان داده‌اند دشوار خواهد بود. رد کردن پیشنهاد آنها برایم سخت بود. من کلمات کافی برای ابراز قدردانی از این باشگاه ندارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی