گزینه‌های مسئله‌دار برای هدایت تیم ملی!/ پشت پرده این ماجرا چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه مربی داخلی برای جانشینی کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال تعیین شده‌اند که بعید است هیچ‌یک از آن‌ها حضور روی صندلی کارلوس کی‌روش را تجربه کنند.

تیم ملی باید فروردین‌ماه در فیفادی اردو بگذارد. آیا تصور می‌کنید باشگاه فولاد در کوران بازی‌های تیم در لیگ برتر و هم‌چنین لیگ قهرمانان آسیا به جواد نکونام اجازه جدایی از فولاد را می‌دهد؟

اتحاد کلبا همین‌طور؛ آن‌ها تا پایان فصل با فرهاد مجیدی قرارداد امضا کرده‌اند و سخت است در میانه‌های راه راضی شوند که سرمربی خود را از دست دهند.

به خوبی می‌دانیم حمایت فدراسیون فوتبال از علی دایی هم به نتیجه‌ای نخواهد رسید؛ او با توجه به فعالیت‌هایی که اخیرا در فضای مجازی داشته به طور حتم حضورش در تیم ملی با موافقت مردان سیاسی همراه نخواهد شد. او سال‌هاست به دلیل مصاحبه علیه مدیرعامل باشگاه سایپا از کار برکنار و بیکار شده است و سخت است تصور کنیم با فعالیت‌هایی که به تازگی در فضای مجازی داشته به یک‌باره سرمربی تیم ملی شود.

فدراسیون فوتبال گزینه‌های مسئله‌دار را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده است تا فردا در صورت عقد قرارداد دوباره با کارلوس کی‌روش متهم نشود که با گزینه‌های داخلی مذاکره نکرده است.

هم‌چنین امروز وزیر ورزش و جوانان گفته است «مثلا امروز فدراسیون فوتبال می‌گوید مجدد در خدمت کی‌روش باشیم، حتما ادله‌ای دارند و در این زمینه بررسی صورت گرفته و روی آن فکر شده است»؛ این یعنی هدایت‌گر تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم کارلوس کی‌روش خواهد بود و تمام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پدرام CA ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    روی انتخاب مجدد کیروش همونقدر فکر شده که زمان اوردنش شده بود. بدون شک اونچه در یک سال گذشته بر فوتبال ملی گذشته میتونه دستمایه پروزه های آموزشی در مدیریت ورزشی 101 بشه. هر دانشجوی ترم دو وسه ای میتونه ده ها خطای استراتژیک و تاکتیکی در فرایند تصمیم سازی و خود تصمیمات اتخاذ شده پیدا کنه. از جرایی به هم ریخنن ساختار قبلی تا نحوه تضعیف کادر قبلی و انتخاب جایگزین برای رئیس کله شده، تا ایجاد تنش برای فراهم سازی بستر برای ایجاد تغییرات فنی و... انگار اصلا کسانی که ایده پرداز این "آش" بوده اند، هیچ تماسی با فوتبال، یا حتی ورزش قهرمانی در کل نداشته اند. اصلا به تبعات احتمالی و انعکاس اثرات این نوع تصمیم و اجرا در محصول نهایی واقف نبوده اند. جالبه که اولین وزیر وزرش کاملا ورزشی ایران، غیر ورزشی ترین وزیر از اب در اومد!
    • کارلوس کبیر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      تجربه بود که علم اومد فقط به خوانده ها اکتفا نکن
  • ع ق قطر QA ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    واقعا نکونام مجیدی چه جذابیتی دارند ؟ این بازی تاج بارها تکرار شده
  • فرهنگ IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    تا ئقتی تاج و دوستان باشند مطمئنا کیروش هم هست که = باند تیمی نابودگران فوتبال ملی
  • عبادی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    پایان رأفت بهتره
  • Amir IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    بهترین تصمیم تو این وضعیت همین بود نگه داشتن کی روش بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی