پپ گواردیولا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، از نمایش یکی از بازیکنان آکادمی این تیم برابر لیورپول بسیار راضی است.

منچسترسیتی شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه ۲-۳ از سد این تیم عبور کرد

این بازی تنها چهار روز پس از برگزاری دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد و به همین دلیل بسیاری از بازیکنان در اختیار دو تیم نبودند اما با این حال باز هم سیتی توانست تیم قدرتمندی را راهی میدان کند. 

بازیکنانی چون جان استونز، فیل فودن، جکم گریلیش و برناردو سیلوا روی نیمکت این تیم قرار گرفتند و این در حالی بود که روبن دیاز و کالوین فیلیپس توانایی همراهی تیم‌شان پس از جام جهانی را نداشتند. 

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت: «روبن دیاس مصدوم است و فیلیپس آماده نیست. دیاز از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت جدی شده و قادر به همراهی ما نیست. این اتفاق در آخرین حضور او در جام جهانی رخ داد و حالا باید مدتی مشغول طی کردن روند درمان باشد.»

او با تمجید از عملکرد ریکو لوییس در ترکیب تیمش در بازی برابر لیورپول اظهار داشت: «احساس می‌کنم که اگر او نبود نمی‌توانستیم اینطور بازی کنیم. من واقعا تحت تاثیر او در این سن کم قرار گرفتم و او امروز برابر تیمی بزرگسال بازی کرد. او واقعا روی توپ باهوش است. لوییس یک دهه درخشان پیش رو دارد و قرار است به ستاره سیتی در ۱۰ سال پیش رو تبدیل شود. ما قرار است بازیکنی فوق العاده را در اختیار داشته باشیم.»

سرمربی سیتی همچنین با اشاره به نمایش درخشان کوین دی بروینه اضافه کرد: «او خارق العاده بود. کوین هشت سال است که کنار ما حضور دارد. او باید انرژی خودش را در زمین بگذارد. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد شاهد بازیکنی فوق العاده هستیم. او یک الگو برای سایر بازیکنان است. داشتن چنین ثباتی کار آسانی نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی