نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 مهدی تاج: نباید جواب خیابانی را آن‌طور می‌دادم/ انتظار من از سوالات این نبود/ پذیرفته‌ام که شکست خوردیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی تاج با بیان این‌که شکست در جام جهانی را پذیرفته، گفت: هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیاست و با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می کنیم‌.

عذرخواهی نکردن کارلوس کی‌روش و مهدی تاج به خاطر شکست سنگین مقابل انگلیس و در نهایت بازماندن از صعود به دور بعدی جام جهانی، انتقادات به عملکرد سرمربی تیم ملی و البته فدراسیون فوتبال را تشدید کرد. در این مدت تصمیمات و رویکردها در سطح مدیریت فوتبال کشور هم امیدوارکننده نبود.

در تازه‌ترین مورد، رئیس فدراسیون هفته گذشته به شبکه ورزش رفت تا ضمن تشریح وضعیت تیم ملی و آینده نیمکت آن، درباره اتفاقات گذشته توضیح دهد. اما باز هم به جای عذرخواهی بابت ناکامی تیم ملی، لحن و رفتارهای عجیبی نسبت به مجریان برنامه در پیش گرفت.

حالا مهدی تاج گفت‌وگویی با سایت فدراسیون انجام داده تا به‌نحوی تصویر اخیر را اصلاح کرده و از مجریان این برنامه دل‌جویی کند.

رئیس فدراسیون این گفت‌وگو را این‌گونه آغاز کرد: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از همراهی صمیمانه رسانه‌ها در طول جام جهانی تشکر کنم. من و همکارانم در فدراسیون فوتبال بی‌صبرانه علاقمند به دریافت پیشنهادات و انتقادات دوستان رسانه‌ای هستیم.

وی ادامه داد: درباره مباحث مربوط به حضور در برنامه شبکه ورزش، آن شب به صورت کلی من انتظاراتی از نحوه سوالات و خود سوالات داشتم که اینجا قصد ندارم و نمی‌خواهم آن را باز کنم. اما برای مثال در بحث سرمربی اسبق تیم ملی، آقای خیابانی می‌توانستند بگویند روند پرونده ویلموتس چه شد که من هم باید پاسخ می‌دادم. خود ایشان هم البته پذیرفتند. آقای خیابانی به یکباره گفتند پرونده ویلموتس کجاست. شاید من هم نباید یکباره می‌گفتم در جیب من است. ولی باید روند را توضیح می‌دادم که این کار را انجام دادم. به صورت کامل این را توضیح دادم که پرونده ویلموتس با جرایمش ۹٫۲ شده بود که این رقم شکست.

وی درباره مباحث مطرح‌شده با رسول مجیدی، مجری جوان برنامه گفت: واقعیت این است که این مجری، مثل فرزند خود من است. به او علاقه هم دارم. در آغاز جام جهانی هم تنها با او در همین برنامه صحبت کردم. روز آخر هم قرار شد به برنامه بروم. من به ایشان علاقه دارم و عذرخواه هم هستم. در فدراسیون فوتبال هم افرادی در سن ایشان کارهای مهمی را انجام می‌دهند. دوست ندارم ایشان هم ناراحت شود. اخیرا هم در نشستی با مسئولین محترم، ارتباطات میان صداوسیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نتایج تیم ملی در جام جهانی افزود: نتیجه همیشه در زمین رقم می‌خورد. درست است که ما در بیرون زمین فشار بدی را تحمل کردیم و بازیکنان اصلا تمرکز دوره‌های قبلی را نداشتنند و شاید زمان بگذرد و دیگر کسی یادش نیاید که این مسائل چه بود. کما این‌که در بازگشت ما به ایران خیلی به این موضوع مهم پرداخته نشده که تیم چقدر در قطر از فضای تمرکز و رقابت فاصله داشت. با این حال من پذیرفته‌ام که شکست خوردیم و بابتش هم حتما عذر می‌خواهم. اگرچه عذرخواهی ما در بیانیه فدراسیون را کسی ندیده ولی من و همکارانم با کمال خضوع و فروتنی این کار را انجام داده بودیم. معتقدم در اوضاع نرمال و طبیعی تیم ما با این بضاعت صعود می‌کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: می‌دانم که بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من به شما اطمینان می‌دهم که فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیاست و ان‌شاالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.

وی درباره برنامه‌های آتی مربوط به رقابت‌های باشگاهی قاره کهن خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت جدیدی از رقابت‌های لیگ قهرمانان را ابلاغ کرده است. به زودی در این باره با مردم صحبت‌های زیادی خواهم داشت. در این مجال، باز هم به مردم شریف ایران که روزهای سختی را پشت سر گذاشتند سلام می‌گویم. امیدوارم همیشه مثل امروز که رحمت الهی بارید و کام همه را شیرین کرد شاد باشند. از همه طلب همراهی می‌کنم و امیدوارم بازهم در آینده فرصت این را داشته باشیم که شادی را به ملت هدیه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • جواد IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    برادرعزیز اصلا نیازی به مجری نبود شما ازخودت سوال میکردی وبعد جواب میدادی خیلی هم خوب
  • تورج IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    اگر حکومت قانون مدار و کارامد و پاسخگو بود امثال تاج باید بابت خیانت در امانت خصوصا در ارتباط با قرارداد ویلموتس محاکمه میشدند ولی دوستان ایشان به ایشان جایزه دادند . بله که ایشان از همه طلب کار آیت حتی از مردم
  • زنده باد ایران IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    1برای جبران شکست و اشتباهاتت اسکوچیچ رو برگردون.کیروش بعد جام ملتهای قبل تمام شده بود.2شکست شش گله مقابل انگلیس برای همیشه رفت تو پاچه شماها.3چرا همیشه بزرگترین اشتباهات رو تو مرتکب میشی؟الان هم امیدی به انتخابت نیست.من اگه رئیس فدراسیون بودم ویلموتس انتخاب صد هزارم من هم نبود.چون هیچ جامی را نبرده بود.همین اسکوچیچ لااقل چند قهرمانی در لیگهای ضعیف داشت(البته او هرگز فرصت درخشش نداشت)آخر هم به دلیل همین عرضه،توانست خرابکاریهای ویلموتس رو جمع کنه و ایران رو با بیشتریت امتیاز تاریخ سه امتیاز بیشتر از کیروش جونت تو گروه اول کنه.4خیلی جاها تواناترین افراد این کشور اجازه مدیریت ندارن؛اما جنابعالی با این همه خلق فاجعه رئیس مهمترین سازمان ورزش ایران هستی.5در دلیل انتخاب کیروش گفتی او بدون شکست ایران را جام جهانی برد.احتمالا داشتی به اسکو بابت باخت به کره طعنه می زدی.در حالی که می دانیم کیروش به لبنان و ازبکستان باخت
    • Z IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      اخی خوبه اسکوچیچ واسه بعضیا یه دستاورد کسب کرد با تیم 2018 کیروش ک ازش سواستفاده کنن در جهت دشمنی با کی روش. خیلی توقعا پایین اومده ی دفعه.. نمیدونیم چرا با این دستاورد بیکار مونده هنوز
  • Vali IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    اونایی ک الان ب کیروش حمله میکنن همونایی هستن ک قبل جام ب تیم فحش میدادن دراصل دشمنان تیم ملی.. بهترین تصمیم موندن کیروشه تو این شرایط
    • طاها IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      تو. هم مشاعرت از کار افتاده
  • Dan IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    تا کی این نظرسنجی های کذب رو ادامه میخوان بدن
  • سعید IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    اخه هم بی ادبه هم پروو وپشتش هم حسابی گرمه
  • زیگزاگ IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    ترفند جدید فدراسیون باز هم برای منخرف کردن افکار عمومی. خیلی دیره.
  • حسین IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    اونایی که میگن تاج برد و خرد،آخه یه خرده درک از فوتبال و درآمدش داشته باشید،فقط از روی احساس حرف نزنید،فوتبال 3 دوره پشت سرهم رفته جام جهانی،با پولی که فیفا به تیم ملی میده صدتا ویلموتس رو میشه آوورد و برد، تاج از شصتا قرض کرده به امید گرفتن اون پول از فیفا،حالا هم که نصف اون پولا پرداخت شده به فدراسیون از طریق قطر،پس حرف بیخود نزنید،اون چوبالیستهای پررو هستند که جیب مردم رو میزنند یه آبم روش.تاج مدیر کاربلدی هست.اگر نبود تو فیفا و ای اف سی مقام نمیگرفت
  • Ali US ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    آقای تاج شما حتی در حد مدیریت یه تیم دبیرستانی هم نیستی چه برسه به رییس فدراسیون فوتبال یه مملکت ،،بابا بلد نیستی نمیتونی. برو دیگه. اه
  • ناشناس IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    اصلا ادبیات صحبت کردنش درحدرییس فدراسیون نبود.باید از فدراسیون برود ویه خونه تکونی بشه تو فدراسیون درحد فدراسیون فوتبال نیست .دادکان.دایی .پروین .روشن .افراد فوتبالی باید سکان فوتبال را بگیرند
  • کیروشی پور کثیف IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    برنامه فوتبال برتر ندید .قرار بود در مورد تاج و کیروش و فسادش حرف بزنه.قرار بود در مورد این که تاج از زمان عزیزی خادم داشت برای تیم نقشه میکشید و برای فراری دادن اسکوچیچ و ایجاد حاشیه برنامه ریزی میکرد.حاشیه طارمی و جهانبخش و بی نظمی تیم ملی در قطر و کم کاری جلوی الجزایر از دسته گل های تاج بود که قبلا برنامه ریزی داشت.ولی چرا یهو همه چیز فراموش شد و اصلا در موردش صحبت نکردن.چون تاج یه حامی خطرناک و قوی داره که این حامی در اصل شریک تاج در اختلاس های کلان هست.البته فردوسی پور به تاج کمک کرد و با مصاحبه جنجالی با طارمی تیر خلاص بر قلب اسکوچیچ زد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی