نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سیلوا را فرهاد مجیدی نیمکت‌نشین کرد/ دلیل تغییر عقیده ساپینتو مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرو انتشار ترکیب اصلی تیم استقلال برای مصاف با صنعت نفت آبادان این سوال به وجود آمد که چرا رافائل سیلوا در ترکیب آبی پوشان نیست.

نگاهی به ترکیب تیم استقلال در مسابقات گذشته این فصل لیگ برتر مشخص می‌کند رافائل سیلوا بعد از سید حسین حسینی پرتکرارترین اسم بین بازیکنان استقلال در ترکیب این تیم بوده که در همه رقابت‌ها تا هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفته است.

سیلوا تنها در مصاف مقابل سپاهان در هفته اول ۶۲ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و در سایر مسابقات به طور کامل برای این تیم به میدان رفت اما در مصاف هفته سیزدهم مقابل صنعت نفت آبادان یک دقیقه هم به میدان نیامد.

افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال در این باره خبر دادند با توجه به ترکیب زوج مدافعان میانی استقلال در بازی با پرسپولیس که محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا آن را تشکیل می‌دادند سرمربی پرتغالی استقلال تصمیم گرفت به دلیل عدم آمادگی عارف غلامی برای بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش از زوج موفق خط دفاعی فصل پیش استقلال استفاده کند. زوجی که در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی زبانزد همه کارشناسان فوتبالی بود و حتی برخی آنها را مستحق بازی در قلب خط دفاعی تیم ملی(در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ) می‌دانستند.

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند

ساپینتو که پیش از شروع کارش در استقلال گفته بود تمام فیلم‌های مسابقات استقلال در فصل پیش را نگاه کرده به خوبی می‌دانست سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند زوج موفق خط دفاعی استقلال بودند که از جمله عوامل موفقیت این تیم در قهرمانی فصل پیش به شمار می‌رفتند. به همین علت برای استفاده دوباره از زوج مرادمند و سیلوا ریسک نکرده و تصمیم گرفت سیاوش یزدانی را همراه با مرادمند مقابل صنعت نفت به میدان بفرستد. زوجی که در نهایت نیز موفق شدند بازی خارج از خانه را بدون گل خورده پشت سر بگذارند.

با توجه به شرایط نامشخص عارف غلامی برای بازگشت به ترکیب تیم استقلال این احتمال وجود دارد که این دو بازیکن در بازی جمعه هفته جاری مقابل مس رفسنجان نیز بار دیگر تشکیل دهنده زوج خط دفاعی استقلال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمان استقلالی متعصب IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    زوج یزدانی ومرادمندعالیه بخداستون تیمنددوتاشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی