نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بعد از علی دایی یک گزینه دیگر هم از نیمکت ایران دور شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم اتحاد کلبا در سه هفته اخیر در لیگ برتر امارات سه شکست را تجربه کرده است و به همین خاطر به نیمه پایین جدول آمده و در رده هشتم جدول جا گرفته است.

فرهاد مجیدی یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی است که مهدی تاج به صراحت از او به عنوان نامزد حضور در راس کادر فنی تیم ملی نام برد. اما به نظر می‌رسد با شکست‌های متوالی اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات این گزینه از هدایت  تیم ملی دور شود. به خصوص اگر قرار باشد این نتایج در لیگ برتر امارات ادامه پیدا کند.

اتحاد کلبا در سه هفته اخیر در مصاف با تیم‌های شارجه، عجمان و خورفکان شکست خورده است و اگر تا زمان نشست از سوی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران این نتایج جبران نشود، به نظر می‌رسد هیچ یک از اعضا دغدغه ای برای طرح نام فرهاد مجیدی نخواهند داشت.

به خصوص که او  اکنون در یک تیم خارجی مشغول به مربیگری است و اگر موفقیتی که در استقلال داشته در تیم خارجی تکرار کند راحت‌تر می‌تواند به تیم ملی نزدیک شود؛ ایضا شکست‌ها می‌تواند او را از تیم ملی فوتبال ایران دور کند.

نبی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیش تر گفته بود در دی ماه نشست اعضای هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود.

علی دایی و جواد نکونام دیگر گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی بودند که هر دو در واکنش‌های غیر رسمی گفته اند در این برهه از زمان به دنبال حضور در تیم ملی نیستند. جواد نکونام البته در یک مصاحبه رسمی گفته است؛ از سوی فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی با او پیرامون حضور در کادر فنی تیم ملی نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • B IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    گزینه ای نموند که خخخ فقط کی روش کبیر
  • داش فر IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    آرزوهای خودتونو گمانه واقعیت نزنید. اونور سکه را هم ببینید. شاید برعکس باشه. یعنی به سمتی میره که راحتتر فراردادشو با اتحاد کلبا فسخ کنه.
  • ت س IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    از اولش این سه گزینه لااقل سرکاری بودن!! هیچگاه فرهاد مجیدی و علی دایی و نکونام را فدراسیون نمی‌خواست چون هر سه بزرگوار نه دزد هستن و نه زیر بار حرفه‌ای تاج
  • ارش IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    هیچ ایرانی جز قلعه نوعی در حال حاضر قبول نمیکنه مربی تیم ملی بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی