ما مسی را مسخره نکردیم اما آن‌ها.../ انتقاد از ستاره آرژانتین ادامه دارد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیلیانو مارتینس دروازه‌بان آرژانتین همچنان بابت حرکات خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد انتقاد است.

فوتبالیست سابق شیلیایی به شدت امیلیانو مارتینس را به خاطر جشن‌های جنجالی‌اش، مورد انتقاد قرار داد.

عملکرد دیبو مارتینس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمجیدهای فراوانی همراه شد و حتی درخشش او باعث شد تا جایزه دستکش طلایی جام جهانی را از آن خود کند. با این حال، حرکات جنجالی که او پس از قهرمانی آرژانتین انجام داد، راه را برای انتقاد شدید از دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین باز کرد که حتی منتقدین او را دلقک و مبتذل خطاب کردند. این بار کسی که به انتقاد از مارتینس پرداخت، مائوریسیو پینیا فوتبالیست سابق شیلی بود: «چه کسی قرار است امباپه را مسخره کند؟ کیلیان چهار بار او را میخکوب کرد. او چهار ضربه به سمت دروازه زد و چهار گل به ثمر رساند. او مطمئناً یک نماد جهانی خواهد بود. اما بقیه مارتینس را فقط به خاطر مهار یکی، دو ضربه پنالتی به خاطر خواهند آورد.»

این ملی‌پوش سابق شیلی به هت‌تریک کیلیان امباپه در فینال جام جهانی اشاره می کند. پس از کشیده شدن بازی به پنالتی‌ها، ستاره فرانسوی ضربه خود را به گل تبدیل کرد و پینیا معتقد است که امباپه توانسته است چهار مرتبه، دیبو مارتینس را مغلوب کند.

پینیا در مورد حضور امیلیانو مارتینس با عروسک امباپه در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین در حضور بیش از ۵ میلیون نفر گفت: «اگر من دروازه‌بان بودم و یک بچه کوچک با چهار شوت به سمت دروازه، چهار بار به من گل زده باشد، حاضر نمی شدم با او راه بروم چه برسد به اینکه او را در آغوش بگیرم.»

او با مقایسه دو بار قهرمانی شیلی در کوپا آمه ریکا که آنها توانستند در ضربات پنالتی آلبی‌سلسته را شکست دهند گفت: «وقتی دو بار قهرمان آمریکا شدیم، با عکس‌های مسی در خیابان‌ها راه نرفتیم یا هر چیز دیگری.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • m IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    مسی و مارتینز نشون دادن چیزی جز یه بیشخصیت عقده ای نیستن ، اما مسی از وقتی که با رضا درویش که دوستدارش بود این برخوردو کرد شخصیتش معلوم شد ، کاپ بی شخصیت ترین بازیکن ادوار فینالهای جام جهانی هم باشه برای مسی
    • MRG IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      نه حتما رونالدو با شخصیته
  • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    امپایه بهترین بود لیاقت قهرمانی داشت بازیکن دوست داشتنی و جذابیه ، به تنهایی یه تیم بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی