نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
هفته چهاردهم لیگ برتر به کام آبی‌ها می‌شود؟/ بهترین فرصت آبی‌ها برای رسیدن به صدر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته چهاردهم رقابت‌های  لیگ برتر استقلال بهترین فرصت را دارد تا صدرنشینی را از پرسپولیس بگیرد.

جدول مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر به گونه ای برنامه ریزی شده که تیم استقلال ۲۴ ساعت زودتر از تیم پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم پرسپولیس در سیرجان مقابل گل گهر روز شنبه هفته آینده و از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود اما ۲۵ ساعت پیش از این دیدار و ساعت ۱۵  روز جمعه  در استادیوم آزادی استقلالی‌ها در خانه میزبان مس رفسنجان خواهند بود. در این شرایط و با توجه به نحوه تقسیم شدن امتیازات در هفته‌های اخیر استقلالی‌ها که در حال حاضر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت پرسپولیس در رده دوم قرار دارند در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان می‌توانند صدرنشین موقتی جدول رده بندی لیگ برتر بیست و دوم باشند.

جالب است بدانید پرسپولیس در این هفته در سیرجان بازی سختی را برابر گل گهر دارد و در صورتی که پرسپولیسی‌ها با هر نتیجه‌ای غیر از برد مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی سیرجان را ترک کنند این صدرنشینی تا آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر در اختیار استقلالی‌ها خواهد بود.

اما برد تیم پرسپولیس می‌تواند شرایط را دوباره به حالت قبل برگرداند و استقلال را پس از ۲۴ ساعت دوباره به رده دوم برگرداند ولی نکته جالب توجه در تعداد گل‌های زده این دو تیم است که اگر استقلال بتواند تفاضل خودش را در بازی با مس رفسنجان به بیش از دو گل افزایش بدهد می‌تواند حتی در صورت برد پرسپولیس، باز هم در صدر جدول باقی بماند.

در حال حاضر پرسپولیس با تفاضل گل مثبت ۸ و استقلال با تفاضل گل مثبت ۷ در رده‌های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند که در صورت برد در این هفته هر دو تیم ۲۹ امتیازی خواهند شد. اما حتی اگر شاگردان ساپینتو تعداد گل‌های زده شان با پرسپولیس هم برابر شود به علت تعداد گل زده بیشتر باز هم استقلال به صدر جدول می‌رسد. به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد که آبی پوشان تهرانی این هفته فرصت خوبی برای رسیدن به صدر جدول را در اختیار دارند و با کمی دقت و احتمالا خوش شانسی می‌توانند صدرنشین شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی