نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کدام ورزش‌ها و تفریحات زمستانی در تهران محبوب‌ترند؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیدا کردن کارهای سرگرم‌کننده برای انجام دادن در زمستان می‌تواند یک چالش باشد، به خصوص برای کودکان و نوجوانان، ماه‌های فصل زمستان طولانی، تاریک و کسل کننده است.

در فصل زمستان هوا سر و روزها کوتاه است و این موضوع می‌تواند منجر به عادات ناسالم مانند پرخوری، گشتن زیاد در اینترنت یا خواب زیاد شود. سرگرمی در فصل زمستان یک نیاز برای کل خانواده است و برای این کار باید لیستی از کارهای سرگرم‌کننده در زمستان جمع کنید.

فصل زمستان یکی از فصل‌هایی است که فرصت‌های سرگرم کننده زیادی در فضای باز و فضای سرپوشیده فراهم می‌کند. البته ورزش اسکی یکی از محبوب‌ترین تفریحات زمستانه در تهران است، اما شما می‌توانید فعالیت و تفریحات زیادی را در این فصل انجام دهید از اسکی روی یخ گرفته تا رفتن به استخرهای آبگرم، همه این فعالیت‌های تفریحی در زمستان لذت خاصی دارند. در ادامه این مطلب به معرفی فعالیت‌های تفریحی گوناگون در تهران که در زمستان می‌توانید انجام دهید، پرداختیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

 اسکی؛ تفریح محبوب زمستانی

پیست اسکی

ورزش اسکی یکی از فعالیت‌های محبوب در فصل زمستان است که طرفداران زیادی دارد. این تفریح مهیج در تهران به شدت محبوب است و این به دلیل وجود پیست‌های اسکی حرفه‌ای همچون  پیست اسکی دیزین یا توچال است. پیست‌های اسکی تهران در هشت ماه از سال فعال هستند و شما می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده برای انجام دادن فعالیت‌های تفریحی زیادی از جمله اسکی روی برف، تیوپ سواری، برف ‌بازی، تماشای مناظر کوهستانی پوشیده از برف و غیره به این پیست‌های اسکی بروید.

پیست‌های اسکی تهران فقط مختص اسکی‌بازان حرفه‌ای نیست و افراد عادی که به دنبال تفریح و گذراندن اوقات خود در فصل زمستان هستند، می‌تواند مکان بسیار هیجان‌انگیزی باشد. پیست‌های اسکی برای کل خانواده سرگرم‌کننده هستند و افراد با هر سنی می‌توانند از انواع فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در پیست اسکی لذت ببرند.

یکی از تفریحاتی که در پیست‌های اسکی تهران وجود دارد، سورتمه است. سورتمه سواری یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید هنگام بارش برف داشته باشید، این تفریح بسیار هیجان‌انگیز است و شما می‌توانید با سرعت زیادی پیچ و خم‌های مسیر کوهستانی را با سورتمه بروید و از دیدن مناظر زیبای برفی و کوهستانی لذت ببرید.

تفریحات زمستانی توچال

اسکی

احتمالا مجموعه تفریحی توچال را می‌شناسید، این مکان تفریحی در تمام طول سال باز است و در فصل سرد زمستان جذابیت دیگری دارد و آن هم به علت بارش برف و باز شدن پیست اسکی است. تفریحات زیادی در توچال وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. مجموعه تفریحی توچال امکانات زیادی دارد. امکانات تفریحی آن شامل تله ‌کابین توچال، تله‌سیژ، سورتمه، تیراندازی با کمان، مدرسه اسکی و غیره است.

اگر دوست دارید کل شهر تهران را از ارتفاع بالا مشاهده کنید، بهتر است یک روز برفی را انتخاب و بلیط تله‌کابین توچال را بخرید، تا بتوانید از مناظر زیبای کوهستانی به همراه برف لذت ببرید. این تله‌کابین هفت ایستگاه دارد و این ایستگاه‌ها در ارتفاع ۱۹۰۰، ۲۵۰۰، ۲۹۱۰ و ۳۸۰۰ متری قرار گرفته‌اند و به شما چشم‌انداز زیبایی به کل شهر تهران می‌دهند. قبل از رفتن به تله کابین توچال بهتر است ساعات کاری را بدانید. در برخی از ماه‌های سال به دلیل شرایط جوی ممکن است تله‌کابین کار نکند و نتوانید از این تفریح استفاده کنید.

استخرهای سرپوشیده تهران

استخر

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید در فصل زمستان داشته باشید، رفتن به استخرهای سرپوشیده است. این استخرها با داشتن امکانات و خدمات فراوان یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای زمستان هستند. امکاناتی مثل جکوزی آبگرم، سرسره، صندلی ماساژ و حمام ترکی در اکثر استخرهای سرپوشیده ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با خرید بلیط استخر به صورت آنلاین از این امکانات استفاده کنید.

شما می‌توانید برای فصل زمستان برنامه‌ریزی کنید و انواع فعالیت‌های تفریحی معرفی شده را به همراه دوستان و خانواده انجام دهید. ما در این مطلب محبوب‌ترین تفریحات زمستانی را به شما معرفی کردیم، تفریحات زیادی در تهران وجود دارند که می‌توانید در زمستان از آن‌ها لذت ببرید. اگر به دنبال پلتفرمی هستید که بلیط انواع تفریحات زمستان مثل اسکی یا تله کابین را بخرید، به سایت تخفیفان مراجعه کنید. در تخفیفان امکان رزرو و خرید بلیط صدها تفریح مختلف ویژه فصل زمستان وجود دارد که با تخفیف و هزینه به‌صرفه است. برای تفریح و لذت بردن از یک روز زمستانی، از پیشهادات مختلف تخفیفان استفاده کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی