بازگشت اجباری بازیکن اخراجی به ترکیب استقلال/ دست خالی ساپینتو برای بازی با تراکتور
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد هافبک ازبکستانی استقلال مقابل تراکتور تبریز شانس حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد.

یکی از مشکلاتی که در هفته های گذشته به ریکاردو ساپینتو و استقلال تحمیل شده، مصدومیت های متوالی بازیکنان است. به واسطه این آسیب دیدگی‌ها دست ساپینتو در هر بازی خالی‌تر از بازی قبل شده و او به اجبار نفرات زیادی را در ترکیب اصلی تیم خود جایگزین کرده است.

استقلال در بازی گذشته مقابل مس رفسنجان نیز چند مصدوم دیگر داد که احتمالا باعث غیبت آنها در بازی با تراکتور خواهد شد. مهدی مهدی‌پور و محمدحسین مرادمند دو ستاره‌ای هستند که مقابل مس مصدوم شدند و بازی بعدی تیم‌شان را از دست خواهند داد.

اگرچه استقلال در خط دفاعی بازیکن برای جایگزینی مرادمند دارد اما در خط هافبک شرایط کمی فرق می‌کند. آرش رضاوند از مدت ها دچار مصدومیت شده و فعلا غایب است. از طرفی غیبت مهدی پور هم می‌تواند کار ساپینتو را برای جایگزینی دشوار کند. اگرچه زبیر نیک‌نفس آماده و سرحال است و می‌تواند در ترکیب اصلی مقابل تراکتور به میدان برود، اما زوج او یعنی مهدی‌پور احتمالا به بازی این هفته نمی‌رسد.

در این شرایط ساپینتو با وجود اینکه چندان از سبک بازی عزیز بک آمانوف هافبک ازبکستانی راضی نیست، اما احتمالا مجبور خواهد بود از او مقابل تراکتور استفاده کند. آمانوف از ابتدای فصل دقایق کمی برای استقلال به میدان رفته و بحث‌های زیادی درباره جدایی او در نیم فصل وجود دارد، اما احتمالا در آخرین هفته نیم فصل اول او در ترکیب اصلی به جای رضاوندو مهدی‌پور به میدان برود.

با این حال باید دید نظر ساپینتو درباره خط هافبک تیمش مقابل تراکتور چیست. شاید او بخواهد با مصدومیت مهدی پور و رضاوند تغییر سیستم بدهد و با یک هافبک وسط بازی کند اما بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد. هرچه هست باید تا روز پنجشنبه صبر کنیم و متوجه تصمیم مهم ساپینتو درباره خط هافبک شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی