نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ابراهیم تهامی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم تهامی، مهاجم پیشین تیم ملی گفت: همان شبی که تیم ملی مقابل انگلیس با ۶ گل تحقیر شد باید کی‌روش برکنار می‌شد.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط تیم استقلال در این دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: من واقعا به دانش مربی خارجی به نام ساپینتو شک کردم. یک مربی خارجی را فقط به‌خاطر دانش به ایران می‌آوریم  و باید در سطح خیلی بالایی باشد تا هم بازیکنان هم دیگر مربیان جوان چیزهای جدیدی از او یاد بگیرند. اما همه از استقلال ساپینتو ناامید شدند.

وی افزود: این تیم اصلا یک فوتبال معمولی هم به نمایش نمی‌گذارد و با این همه مهره شاهد ضعیف‌ترین بازی‌ها را از آبی‌پوشان هستیم. استقلال تیم پرمهره‌ای است و یک مربی با دانش می‌تواند بعد از چند هفته با شناختی که از تیمش پیدا می‌کند از مهره‌هایی که دارد بهترین بازی‌ها را بگیرد ولی این مربی پرتغالی ثابت کرد که یک مربی حرفه‌ای نیست و شاید دو فصل دیگر هم یک ترکیب ثابت تیمش نداشته باشد.

تهامی در ادامه خاطرنشان کرد: مربی خارجی بادانش مثل استراماچونی است. این مربی ایتالیایی بعد از چند هفته در استقلال تحول ایجاد کرد و بهترین بازی‌ها را از شاگردانش می‌گرفت. او نشان داد بعد از چند هفته شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران پیدا کرده است. استقلال  استراماچونی هم زیبا بازی می‌کرد و هم نتیجه می‌گرفت اما در تیم ساپینتو یک حرکت ترکیبی معمولی را نمی‌بینیم.

وی در پایان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی کشورمان توضیح داد: به نظر من کی‌روش به فوتبال ایران خیانت کرد و در این جام جهانی که بهترین فرصت مهیا بود تا فوتبال ایران به مرحله بعد صعود کند اما با خودخواهی و ترکیب نامناسب مانع این کار شد. من اگر جای مهدی تاج بودم همان شبی که مقابل انگلیس با ۶ گل تحقیر شدیم او را برکنار می‌کردم و یک مربی ایرانی را جایگزین می‌کردم. چراکه واقعا از این گروه می‌توانستیم صعود کنیم و پتانسیل این کار را هم داشتیم، بنابراین به جای این‌که پولمان را به مربیانی بدهیم که هیچ دستاوردی ندارند، بهتر است یک مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Z IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    شماها زبونم داشتید و ما نمیدونستیم، پس قبل جام کجا بودید مشغول ظرف شستن لابد
    • Ali IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      قبل جام جهانی هم گفتن و گفتندو گفتند اما آنقدر تاج کیروش پرست و بقیه عوامل فن کیروش در دنیای دیگری سیر میکردند که با کبروش کمترین برآوردشان مساوی با انگلیس وبرد دو تیم ولز و امریکا و صعود به مرحله ی حذفی بود اما نتیجه چیزی دگر شد حال با همان افتضاح هم کیروش زبانش درازتر بود و مدام میگفت به تیمی که من ساختم افتخارکنید عزیزجان وقتی تاج که رئیس فدراسیون خودش کیروش پرست می شود پس ازبقیه چه انتظاری میرود ،شده بود و شد مانند آن بچه ای که تمام زحمات یک گروه را که مثلا یک اتاق را تزئین کرده اند و شیرینی خامه ای در وسط این اتاق را با تصویر عروس و داماد تصویرپردازی کرده اند اما این بچه یک لحظه رفته و با چنگال خود ازشیرینی خورده و تمام آن کیک را بهم زده و بعد دستهایش را نیز به همه جا از پرده و صندلی و وسایل دیگر مالیده حالا در مقابل عصبانیت وخشم همگانی در این مجلس مادر بچه میگوید مگر بچه ی من چکارکرده؟؟خودتان مقصرید و ازین دست ، جناب کیروش هم یک مدافع مانند مادر این بچه ی فرضی داشت وآنهم جناب تاج بودتاج ازمادر هم مهربانتر بود به کیروش بقیه که جای خود دارند ،بله برادر گرامی گفته شد اما...
  • ناشناس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    راست می گید چون از روی نتایج سرمربی رو نمی سنجید ساپینتو تا الان قهرمان سوپر جام شده و در لیگ برتر با صدر نشین دو امتیاز اختلاف دارد که اگر بازیکنان حساسیت برابر مس رو درک می کردن و در زمین پیاده روی نمی کردن و تمرکز داشتن و ذهنشون مشوش نبود بعضی از بازیکنان منتظر بودن توپ به استقبالشون بیاد الان صدر نشین لیگ برتر بودن ، با همین اظهار نظرها اسکوچیچ رو از تیم ملی فراری دادن چون اونا به نتایج و عملکرد نگاه نمی کنن و سرمربی مردودی رو برگردوندن ، الان هم با نتایج دو نفر رو باهم مقایسه کنید لطفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی