نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وقتی قایدی گفت متاهلم، تعجب کردم!/ به او گفتم کلاهت را درست روی سرت بگذار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مطرح شدن دوباره نام مهدی قایدی در یکی از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال در روزهای گذشته بار دیگر توجه پیشکسوتان را به این بازیکن ریزنقش کرد.

حسن روشن بازیکن قدیمی تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره روزی که مهدی قایدی را از نزدیک دیده تا در یک حرکت نمادین پیراهن شماره خودش در استقلال را به او بدهد اظهار داشت: «روزی که قایدی برای گرفتن عکس به آن مکان آمد کلاهش را برعکس گذاشته بود و موهایش مدل عجیب و غریبی داشت. من آخر برنامه به او گفتم برای این‌که فوتبالیست موفقی بشوی کلاهت را درست بذار و موهایت را درست کن!»

وی افزود: « من آن زمان که شماره ۱۰ را به او دادم گفتم برو ازدواج کن چون ازدواج کردن باعث پیشرفت فوتبالیست‌ها می‌شود که فوراً به من گفت: «من زن دارم آقای روشن!»... که خیلی تعجب کردم».

متن کامل این گفتگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • این اس اس منه .............. IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    انشالله فردا مهدی قائدی گلزنی میکنه بلکه یه مقدار ترس و واهمه لنگیا از مهدی کمتر بشه
  • بهرام IT ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    اون حسن روشن با نیم متر قد جلوی هر تیمی که ایستاد با صلابت و شجاعت بازی کرد و بجز هلند مقتدر اون روزها به همه تیمهای چه اروپایی و چه آمریکای جنوبی و چه.......به همه گل زد.حالا هی علی دایی علی دایی میکنید بگو ببینم علی دایی بجز گل زدن به بحرین و امارات و مالدیو چه خاصیت دیگری برای تیم ملی داشته؟؟حسن روشن به استرالیا گل زد،حسن روشن به لهستان قدرتمند اون روزگار گل زد ،حسن روشن در جام جهانی از راه دور به پرو قدرتمند اون دوران گل زد،حسن روشن تنها در اولین دوره حضور ایران در جام جهانی گل زد......علی دایی در جام جهانی که دو دوره هم حضور داشت چه کرد؟؟؟حسن روشن برای آسیایی‌های قدرتمند آنروزها مثل کویت و کره و.......کابوس بود.
    • پوارو IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      برای عقده گشایی برابر شهریار از حسن خان روشن مایه نذار , روشن عزیز همه ماست ولی با همه احترام اصلا با علی دایی شخصیت شناخته شده جهانی قابل قیاس نیست ، علی دایی نه فقط بخاطر فوتبال و افتخارات عظیمی که آفریده بلکه بیشتر بخاطر انسانیت و روح بزرگش سلطان قلب دهها میلیون ایرانیه
  • بنده خدا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    خداوند انسان ها را بهتر میشناسد سکه دورو دارد
  • مصطفی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    آدم چی بوده مهم نیست مهم اینه که الان چه کاره است . الان هم با خدا هست الان به خاطر خدا برای مردم کار میکنه یا برای پول . بعضی ها به خاطر پول شخصیت و هویت قبلی خودشان را به باد می دهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی