۲۴
قهرمان کشتی جهان در لیست سیاه علیرضا دبیر/ اگر دعوت‌نامه هم باشد من نمی‌روم
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان سابق کشتی جهان گفت: علیرضا دبیر در چند سال گذشته فدراسیون را با تفکر خاص خود اداره کرده و امثال من جایی در این فدراسیون نداریم زیرا با مدیریت گذشته کار کردیم.

ابراهیم جوادی یکی از منتقدان فدراسیون کشتی تحت هدایت علیرضا دبیر محسوب می‌شود. دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان و نقره المپیک ۱۹۷۲ مونیخ صراحتا اعلام کرده تحت هیچ شرایطی با رییس کنونی فدراسیون همکاری نمی‌کند.

او در دوران ریاست رسول خادم بر فدراسیون کشتی، ریاست کمیته پیشکسوتان فدراسیون را بر عهده داشت. او از نزدیکان و دوستداران خادم محسوب می‌شود و به همین دلیل رابطه خوبی با دبیر ندارد؛ روسای پیشین و کنونی فدراسیون بارها به شکل مستقیم و غیرمستقیم علیه یکدیگر موضع گرفته‌اند.

ابراهیم جوادی در این باره اظهار داشت: علیرضا دبیر در چند سال گذشته فدراسیون را با تفکر خاص خود اداره کرده و امثال من جایی در این فدراسیون نداریم زیرا با مدیریت گذشته کار کردیم. البته من نیز کاری با او و حلقه مدیریتش ندارم و اتفاقات کشتی و عملکرد فدراسیون را نیز دنبال نمی‌کنم. ضرورتی ندارد که من بخواهم عملکرد دبیر و فدراسیون تحت هدایت او را دنبال کنم.

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون برای مراسم تجلیل، شما را دعوت کند احتمال حضورتان چقدر است؟ به ایران گفت: دبیر هیچ وقت این کار را نخواهد کرد چون من در تیم او نیستم. اگر دعوت‌نامه هم باشد من نمی‌روم زیرا هر کسی نظری دارد و نظر دبیر نیز اینگونه است که با ما نمی‌تواند کار کند.

وی تاکید کرد: البته هر مدیری حق دارد تیم خود را انتخاب کند و دبیر به عنوان رییس فدراسیون نیز این حق را برای خود قائل است.

جوادی خاطرنشان کرد: از هیچ مسئولی گلایه ندارم و سرم به کار خودم است. تحولات کشتی را دنبال نخواهم کرد و کاری هم به کار تیم مدیریتی فدراسیون ندارم. امیدوارم موفق باشند. البته تنها کشتی نیست بلکه از مسئولان ورزش ایران نیز کسی احوالی از من نمی‌پرسد.

وی در پایان گفت: یک ماه است که زانویم را جراحی کرده‌ام اما کدام مسئول سراغی از من گرفته است. گلایه‌ای ندارم زیرا می‌دانم آنها کاری برایم انجام نخواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • غلامرضا ابراهیمی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    سلام دوردخالصانه برنابغه کشتی ابراهیم جوادی انشاالله که سلامت و تندرست باشيد بزرگ مردتاریخ کشتی ایران و جهان
  • رسول زارعی US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    اقای دبیر باید به بزرگتر از خودش احترام بگذارد انسان ضامن عمرش نیست ارزشی ندارد 5
  • داوود IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    جوادی وجوادیها سرمایه ای ملی کشتی ایرانند.اگر کشتی ایران به این جایگاه‌رسیده زحمت همین غریبانه.
  • خان IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    دبیر قهرمانه جای خود اما فدراسیون و با سرکوچه شون اشتباه گرفته فقط دنبال جروبحثه...کوچه بازاری حرف میزنه..در شان یه قهرمان و ریئس فدراسیون نیست لاتی حرف بزنه...
  • عشق کشتی.!!! IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    درود به اقای جوادی.شما همیشه عزیز هستی کشتی های شما هیچ وقت از خاطر ورزش دوستان نخواهد رفت.این افرادی که مادیات ومیز ومقام رو با انسانیت وجوانمردی معاوضه میکنن موقتی هستند امثال شما هستید که جاودانه در خاطر مردم میمانید.
  • جانباز IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    پهلوان ایران زمین جناب جوادی عزیز شما وامثال شماها را اگر فرد یا افرادی عمدا فراموش کرده‌اند سخت در اشتباهند تاریخ ورزش تاریخ کشتی،تاریخ دلاور مردی وپاک نفسان ایران زمین وروح طاهر بزرگ مردان وعفیف مادران این سرزمین نسل به نسل جوانمردی واوازه شما فرزندان راستین ایران را تا ابد الایام در یادها وسینه هایشان حفظ خواهند کرد بدان هرگاه تختی بزرگ وپوریای ولی فراموش شد شماها هم فراموش خواهید شد نه شما پهلوانا ملت ومردم همیشه زنده وجاوید هستید و نیازمند احدی هم نیستید زرق و برق ها وطمطراقها همه تمام خواهد شد تاریخ از این بازی‌ها زیاد دیده وفرزندان آینده همه را قضاوت خواهند کرد همانا ما وگذشتگان ما قضاوت کردن پهلوانان حقیقی را،،،،، پهلوانان نمی‌میرند
  • محمدبحری IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    ایران جای پهلوانان وپوریاهاست آقای جوادی دردل مردم جای داریدآقادبیر فدراسیون پهلوانی وباجای دیگراشتباه کرفته
  • سعید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    سلطان شمایی این خس و خاشاکی بیش نیستند
  • ناشناس IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    سلطان پهلوان جوادی
  • مرادی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    درود بر جناب جوادی بزرگوار ، مردم شما را دوست دارند و باید به دبیر گفت جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است
  • بی نام IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    هیچ وقت لذتی که هنگام پیروزی‌های شما برایمان ایجاد می‌کرد را از یاد نمی بریم شما در دل همه مردم ایران جای دارید دبیر منش پهلوانی را بلد نیست فدراسیون باید از امثال شما در جهت بهبود وضعیت کشتی استفاده کند
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    به امید روزی ،که قدره سرمایه های بزرگه ورزش ایران را قدر بدانیم و تجربه هاشون را در اختیاره نسل های بعدی قرار بدیم .
  • ناصر IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    اسطوره کشتی در وزن 52کیلو گرم استاد ابراهیم جوادی در قلب مردم جای دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی