نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دعوای استقلالی‌ها بالا گرفت/ آجورلو آماده جواب دادن به فتح‌الله‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفی آجورلو مدیر سابق باشگاه استقلال تصمیم دارد در یک برنامه تلویزیونی جواب علی فتح الله زاده را بدهد.

دوشنبه شب علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر صحبت‌هایی علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق آبی‌ها مطرح کرد و گفت: ایشان در باشگاه بمب ترکاند.

حالا مصطفی آجورلو قرار است در روزهای آینده در یک برنامه تلویزیونی پاسخگوی سوالات و اتهاماتی که به وی منتسب شده باشد. آجورلو به نزدیکان خود اعلام کرده که پاسخ صحبت‌های فتح‌الله‌زاده را نیز خواهد داد.

بیشتر بخوانید: با فتح‌الله‌زاده وارد دنیای متاورس شدیم؛ با مدیران قبلی نوشابه انرژی‌زا خوردیم و دانشگاه و شبکه‌های ماهواره‌ای تاسیس کردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    بنظرم حق با اجرلو هست ازین جهت میگم که همین شوالیه تو مصاحبه عین جملش این بود که( ( من فکر کردم مدیر شدم یه گودالی هست دوتا سکندری میخورم میفتم توش ولی الان میبینم هرچی ملق میزنم به ته این گودال نمیرسم لذا بخاطر بیماری استعفا میدم) ) ولی اجرلو همون گودال رو تحویل گرفت و بعد نه سال اینارو قهرمان کرد بدون حاشیه و بد گفتن از مدیران قبل ولی این شوالیه از روز اولی که برگشته شروع کرده است بدهی میده و مصاحبه می‌کنه و نمایش و نمایش ... فکر کنم بدیهی هست که کی دنبال مدیریت بوده و کی دنبال ماله کشی رو خرابکاری و پروژه سازی کاغذی ... آجرلو دفاع هم نکنه با کارش دفاعشو کرده باید حاجی برکنار بشه تا معلوم بشه داره چکار می‌کنه چون چیزی که ندیدیم تا حالا جز حاشیه و وعده بعید
  • آژ IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    آقای آجرلوشماترسوبوذی واینطورکه مشخص هست واقعان باشگاه ترکوندی چه شخصیتی درباشگاه بوده که فقط ماهی ۲۵ملیون کرایه تاکسی میدادی واقعان شما شروع کننده بودی نسبت به مدیرعاملی فتح الله زاده اما جرعت برکنارشدنت واخراج ات ازباشگاه سکوت کردی چه بلایی سراستقلال قهرمان آوردی وآوردندوشماسکوت کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی