نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آقایان خبرنگار اشتباه می‌کنید؛ سرمربی سابق پرسپولیس اهل این حرف‌ها نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتهاماتی که این روزها به سرمربی تیم ملی عمان از سوی خبرنگاران این کشور زده می‌شود، عجیب است.

بهانه اعتراض به برانکو هم نمایش‌های تیم ملی فوتبال عمان در مسابقات جام خلیج فارس است. پیش از جام جهانی تیم ملی فوتبال عمان با رهبری برانکو ایوانکوویچ در برابر آلمان آنقدر خوب بازی کرد که همه اهالی فوتبال در عمان خواستار تمدید قرارداد برانکو شدند.

اما بدترین حمله را به برانکو عبدالله المقدم انجام داد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: با هزار بدبختی مقابل عراق به مساوی رسیدیم. با معجزه مقابل یمن به پیروزی رسیدیم. برانکو همیشه می‌گوید از عملکرد تیم راضی است! چگونه رضایت دارد درحالیکه تیم ملی بدون هویت است. 

حتی یکی از خبرنگاران پروفسور را متهم کرد به صورت عمدی بد بازی می‌کند تا حکم اخراجش را بگیرد و با دریافت غرامت مالی به تیم جدید برود.

منظور این خبرنگار عمانی پیشنهاد تیم ملی فوتبال ایران است. این قابل پیش بینی است به این خاطر که برانکو پیش تر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در بازی‌های آسیایی و جام جهانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده است و سال‌های سال هدایت گر تیم پرسپولیس بوده است.

طبیعی است در این برهه از زمان برانکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران باشد. اما به طور حتم اگر فدراسیون فوتبال ایران به این جمع بندی برسد که برانکو باید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد با فدراسیون فوتبال عمان وارد مذاکره می‌شود. به خصوص که رابطه خوبی با فدراسیون فوتبال عمان دارد. تا جایی که به تازگی تیم ملی فوتبال جوانان ایران میهمان تیم ملی فوتبال جوانان عمان بود. از همه مهتر برانکو از نظر شخصیتی مربی ای نیست که برای جدایی از تیم ملی فوتبال عمان و حضور درتهران دست به چنین رفتار دور از شانی بزند و اعتبار فنی خود را زیر سوال ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ولی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    همه جا آدم متوهم پیدا میشه وگرنه نتایج عمان با برانکو در جام خلیج فارس کاملا منطقی بوده مساوی با عراق میزبان و برد یمن
  • پرفسور بای بای IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    پرفسور اگر به ایران هم برگرده زود دیپورت خواهد شد اون بابا مسعود و آل او بودند که جادو میکردن اگرنه پرفسور سرخها حتی اسید سولفوریک رو نمیتونه از اسید کلریدریک تشخیص بده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مرتضی مقدم IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    اتفاقا میشه شک کرد که این موضع گیری ها زیر سر دلال های ایرانی باشه چون تک تک کسایی که حرفی زدن خبرنگار بودن نه کارشناس ,به علاوه برانکو از یه عمانه از پیش بازنده تیمی ساخته که جلو آلمان به سختی یک گله میبازه چرا باید ازش انتقاد بشه در حالی که نباخته؟ بنظر میاد دارن صحنه رو برای باخت احتمالی جلو عربستان آماده میکنن تا تیر خلاص رو بزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی