نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
وضعیت مردم در ایران خوب نیست/ بعد از حدود دو ماه به وطنم برگشتم/ در سخت‌ترین لیگ جهان بازی می‌کنم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ایرانی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: در بهترین و سخت‌ترین لیگ فوتسال جهان بازی می‌کنم و از حضور در آلبالی خوشحالم.

سعید احمدعباسی یکی از سه بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به همراه مسلم اولادقباد و حسین طیبی است که این فصل راهی لیگ اسپانیا شد.

احمدعباسی که فصل گذشته با پیراهن تیم گیتی پسند آقای گل لیگ برتر فوتسال شد، چند ماه پیش به تیم واین آلبالی والدپنیاس اسپانیا پیوست تا نخستین تجربه حضورش در فوتسال اروپا را پشت سر بگذارد.

او که چندی پیش برای تعطیلات سال نو میلادی در ایران بود، مجدداً به اسپانیا بازگشته و خود را آماده شروع نیم فصل دوم لیگ اسپانیا می‌کند. والدپنیاس از ۱۵ هفته ابتدایی لیگ اسپانیا صاحب ۲۵ امتیاز شده و در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارد.

احمدعباسی درباره بازگشتش به اسپانیا بعد از تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات با خانواده ام بسیار خوب بود. بعد از حدود دو ماه به ایران رفتم و حالم خوب است، اما وضعیت مردم در ایران خوب نیست و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد تا مردم همیشه در آرامش باشند.

این ملی پوش فوتسال ایران ادامه داد: از حضور در والدپنیاس خیلی خوشحالم. اینجا زندگی خوبی دارم و تمام تمرکزم روی فوتسال است. همچنین فکر می‌کنم لیگ اسپانیا بهترین و سخت‌ترین لیگ جهان است اما برای من بسیار لذت‌بخش است.

احمدعباسی با بیان اینکه تلاش می‌کند بهترین عملکرد را برای تیمش داشته باشد، ادامه داد: روز به روز در حال پیشرفتم. در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستم و این به من در بازی کمک زیادی می‌کند. امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی به تیمم کمک کنم و به برداشتن قدم‌های رو به جلو ادامه دهم.

وی درباره علاقه شدید مردم والدپنیاس به تیم فوتسال شهر خود خاطرنشان کرد: اینجا در والدپنیاس مردم علاقه زیادی به فوتسال دارند و ما طرفداران باورنکردنی داریم. علاقه مردم به تیم مرا بسیار تحت تاثیر قرار داده است.

ملی پوش ایرانی تیم فوتسال واین آلبالی والدپنیاس در پایان گفت: اهداف بزرگی برای حضور در اینجا دارم و تمام تلاشم را برای تیم خواهم کرد. در سال جدید میلادی هم سلامتی، شادی و آزادی برای همه مردم جهان، مخصوصاً برای مردم ایران دارم. امیدوارم بتوانم با عملکردم در اسپانیا مردم ایران را خوشحال کنم و نماینده خوبی برای کشورم باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • طاها IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    وضعیت مردم ایران از خیلی از جاهای دنیا حتی کشور های اروپایی بهتره البته اگه شما مزدوران خائن بذارید
    • حاج قاسم IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      متاسفانه ورزشکارها و بازیگرها آتش بیار معرکه شدن و به نام آرامی ها دامن میزنند ، به امید خدا در آینده نزدیک شاهد روزهای خوشی برای کشورمون باشیم
  • محمد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    این به خودمان مربوط می باشد برگرد به جای که آمده ای آتش بیار معرکه نباش
    • غضنفر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      سیر از گشنه چه خبر داره !!!؟
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    به ایشون بفرمایید، اتفاقا در وضع مردم ایران خوب است. دید شما عیب داره، دیدتون رو عوض کنید تا بهتر ببینید.
  • محسن کریمی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    پول و معروفیت اینقدر مهمه که آدم حاضر باشه به خاطر اون هویتش رو بفروشه و بشه آلت دست بیگانه
  • آرتین IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    دیگه بایست از ورزشکاراوسلبریتی ها خائن ترسید مگه حرفای علیرضا اکبری رو نشنیدید گفتش من چیزی تو زندگی کم نداشتم الان یه سوال مگه شما چیزی تو زندگیتون کم دارین مردم ما راضی اند، مردم ما دینش اسلام دین صبرواستقامت به این فک کنین مرگ به رگ گردنمون نزدیک تر خیلی زود دیر می‌شود بترسید از خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی