بازگشت دوباره روزبه چشمی به دفاع وسط!/ سیلوا به سپاهان می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با ترکیب سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا در خط دفاعی به زمین رفت اما شاید این ترکیب دوباره تغییر کند!

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب رقابت های جام حذفی در شرایطی به پایان رسید که این تیم هیچ مدافع میانی ذخیره‌ای برای جایگزینی سیاوش و سیلوا نداشت. این در حالی است که ظاهراً سیلوا در اواسط نیمه دوم از ناحیه ساق پا دچار ضربدیدگی شد. طوری که گزارشگر بازی هم در حین تفسیر مسابقه و شرایط این بازیکن معتقد بود او در برخی دقایق با حالت عادی در زمین راه نمی‌رفت و لنگ لنگان در زمین مسابقه حضور داشت.

با این همه سیلوا در پایان نیمه دوم وقت های قانونی و بین دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه ای مشکلی نداشت تا در ترکیب حضور داشته باشد و تا پایان ۱۲۰ دقیقه هم به میدان فت.

با توجه به اظهارات مطرح شده درباره سیلوا امکان دارد این بازیکن به بازی پنجشنبه این هفته نرسد. گرچه او در تمرین ریکاوری امروز استقلال حضور داشت. عدم آمادگی عارف غلامی و مصدومیت محمدحسین مرادمند از جمله دغدغه های این روزهای کادر فنی استقلال برای بازی حساس مقابل سپاهان به شمار می‌رود. ضمن اینکه سیاوش یزدانی هم در بازی با ترکتور سوتی داد و روی گل رضا اسدی در جای اصلی اش نبود.

به یاد داریم در هفته اول لیگ برتر ساپینتو با بکارگیری زوج روزبه چشمی و سیلوا در خط دفاعی به عنوان مدافعان میانی این امکان را برای سپاهانی ها به وجود آورد تا روی اشتباه روزبه چشمی دو گل به استقلال بزند. حالا و در شرایطی که ممکن است سالها به بازی برگشت مقابل سپاهان نرسد این احتمال وجود دارد که باز هم چشمی در غیاب عارف غلامی و مرادمند زوج سیاوش یزدانی در خط دفاعی را تشکیل بدهد. زوجی مطمئن که می‌تواند شرایط خط دفاعی استقلال را نگران‌کننده کند.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم های استقلال و سپاهان در زمین نقش جهان اصفهان از ساعت ۱۶ و ۳۰ پنج شنبه ۲۹ دی ماه در چارچوب هفته اول دوره برگشت برگزار می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: سرنوشت تیام، در انتظار آرتور کوین یامگا؟/ قیمت بازیکن فرانسوی استقلال سر به فلک کشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    شیر لازم نیست کوپالش کفایت می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی