جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
۶ |
۰
برانکو به پیشنهاد تیم ملی فکر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروزی عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در برابر عربستان نشان داد که این تیم می‌تواند داعیه قهرمانی در جام خلیج فارس داشته باشد.

تساوی در روز ابتدایی مسابقه و شکست یمن آنهم به زحمت موجب شد تا خبرنگاران در عمان از برانکو انتقاد کنند و حتی یکی از خبرنگاران سرشناس توئیت کرد که برانکو به عمد در تیم ملی عمان ضعیف کار می‌کند که فدراسیون فوتبال قرارداد او را فسح کند و مربی کروات راهی یک تیم جدید شود به این خاطر که پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.

پیش ازاین توئیت این خبرنگار  صحبت حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده بود و گفته شد مربی کروات یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.

اما برانکو به همراه عمان، عربستانی را شکست داد که در دیدار نخست خود در جام جهانی از سد آرژانتین گذشت. آرژانتینی که  در نهایت با مسی بر جام قهرمانی بوسه زد.

در روزهایی که این شایعات پیرامون تیم ملی عمان وجود دارد؛ برانکو در تلاش است به همراه این تیم قهرمانی در جام خلیج فارس را تجربه کند. او شانس زیادی دارد که به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود کند. به خصوص که سهمیه آسیا برای جام جهانی بعدی افزایش پیدا می‌کند و تیم‌هایی چون عمان این موقعیت را پیدا می‌کنند که به طور جدی برای صعود به جام جهانی تلاش کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارسلان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    تیم دوم عربستان البته, میخاید برانکو رو قالب کنید به تیم ملی دیگه لازم نیس قصه بافی کنید ، یمن رو به زور برد، معلومه که عربستان با تیم اصلیش نمیاد اونم بعد از جام جهانی. مگه مقدماتی جام جهانی با همین عربستان تو یه گروه نبود ؟ چ نتیجه ای گرفت ؟
    • نیکویی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      از عربستان بهتر یعنی ژاپن رو با همین عمان برد ! مطمئنا توقع که نداشتین در گروهی که عربستان، استرالیا و ژاپن بوده عمان برانکو اول بشه!!!
  • سهیل IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    تموم شد و رفت . الان دیگه بخوادم برگرده عمان نمی گذاره و فقط با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار (۲۵-میلیارد ) غرامت فسخش فدراسیون میتونه برانکو را بیاره تازه ۱۲ میلیارد مالیاتشم هست. دنبال چی هستید واقعا ! دیگه تو این گرونی دلار و زیر سوال رفتن وزیر ورزش و پرونده های اقتصاد خشک کن خارجی مثل کالدرون ، مثل خود برانکو ، مثل استراماچونی و گل سر سبدش ویلموتس و افتضاحی که کیروش به بار آورد ، مقامات فقط به مربی بومی فکر می کنند . مگه اینکه بازم زور دلال ها بچربه
  • حسن IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    همون کی‌روش خوبه
  • حسین حیدری IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    البته تیم دوم عربستان مهمترین دستاورد برانکو درتیم ملی دوشکست پرتغال ۲بر۰ومکزیک۳بر۰ویک مساوی با انگولا ۱بر۱و بی نظم وبی انضباط ترین تیم وزدن زیر کلمن کنار نیمکت ذخیره ها وبرهم زدن نیمکت وتیم توسط علی کریمی بعداز تعویض ودربین بیست وچهارتیم رتبه بیست وسوم را کسب کردن حالا باز بگین برانکو البته در رده تیم ملی وموقعی هم نفر دوم بود میشه بدترین نتیجه شون اونجا که با یک مساوی روبروی بحرین ایران به جام جهانی میرفت اما بازی رو با ۳گل به تیم بی انگیزه بحرین واگذار کردن وایران حذف شد بی انگیزه یعنی نتیجه بازی برای بحرین هیچ تاثیری نداشت
    • کرمی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      البته پرسپولیس را با ده نفر به فینال اسیا برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی