نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لیست پرسپولیس سکرت است!/ جلسات خصوصی گل‌محمدی و درویش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی مثل هر سرمربی با تجربه دیگری اول قصد دارد بازیکن بخرد و بعد بازیکنی را آزاد کند و برهمین اساس از رضا درویش خواسته است همه چیز نزد مدیرعامل پرسپولیس و خودش خصوصی باقی بماند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که لیست یحیی گل محمدی در نیم فصل بین او و رضا درویش سکرت است!

این در حالی است که به تازگی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعات گوناگون درباره گزینه‌های موردنظر پرسپولیس برای خرید زمستانی بوده‌ایم که هیچ‌کدام صحت ندارند. شاید در آینده بعضی از این انبوه اسامی در فهرست خرید هم قرار بگیرند، ولی عدم صحت شایعات کنونی به این اعتبار از سوی باشگاه اعلام می‌شود که یحیی گل‌محمدی هنوز نفرات موردنظر خود را به مدیرعامل اعلام نکرده است. سرمربی تیم با توجه به نیازهایی که احساس کرده است، در حال بررسی گزینه‌هاست تا پس از جمع‌بندی، گزینه‌های موردنظر خود را به باشگاه معرفی کند. با این اوصاف، نام‌هایی که این روزها مطرح می‌شود در خوش‌بینانه‌ترین حالت اگر با نیت به‌هم زدن تمرکز پرسپولیس و آرامش تیم نباشد صرفاً برای بازارگرمی است. ضمن اینکه این سوال هم مطرح می‌شود که چرا با وجود رسیدن به فصل نقل‌وانتقالات، فقط پرسپولیس است که مورد هجوم شایعات این چنینی قرار می‌گیرد و خبری از بحث و گمانه‌زنی درباره دیگران نیست. خود این موضوع گواه مسائل فراوانی است که باعث می‌شود هواداران پرسپولیس نسبت به جزئیات آگاهی بیشتری داشته باشند.»

ظاهرا یحیی گل محمدی لیست چند بازیکن مورد نظر و ایرانی خود را به صورت مستقیم به شخص مدیرعامل باشگاه داده و به رضا درویش هم تأکید کرده است تا زمانی که نتواند بازیکنان مورد نظر جدیدش را بخرد به همه شاگردان فعلی اش نیاز دارد.

سرمربی پرسپولیس گویا دو بازیکن فعلی خودش را نمی‌خواهد اما فعلا دوست ندارد آنها را از دست بدهد. یحیی گل محمدی مثل هر سرمربی با تجربه دیگری اول قصد دارد بازیکن بخرد و بعد بازیکنی را آزاد کند و برهمین اساس از رضا درویش خواسته است همه چیز نزد مدیرعامل پرسپولیس و خودش خصوصی باقی بماند.

در لیست مورد نظر اسامی چند مهاجم شاغل در لیگ برتر به علاوه دو لژیونر دیده می‌شود که بر اساس اولویت، اسامی آنها از سوی یحیی گل محمدی در اختیار رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گذاشته شده است هرچند خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی اصلا آسان نیست!

این مطلب را هم بخوانید: حرکت چراغ خاموش پرسپولیس در نقل و انتقالات/ مذاکرات با چند ستاره آغاز شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی