نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
منچستریونایتد - منچسترسیتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی منچستر در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد برگزار شد و این دیدار را منچستریونایتد میزبان با نتیجه ۲-۱ برد.

دیدار حساس و حیثیتی هفته بیستم لیگ برتر انگلیس بین منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که شیاطین‌سرخ با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.

شیاطین‌سرخ میزبان که به سیتیزن‌ها خیلی نزدیک شده‌اند، در نیمه نخست هم نشان دادند مثل دیدارهای قبلی که واگذار کرده بودند کمتر ترسی از رقیب دارند. در دقیقه ۳۴ بهترین موقعیت نیمه نخست را مارکوس رشفورد که ادرسون را هم پشت سر گذاشته بود از دست داد، چرا که مدافع سیتی ضربه او را از روی خط دروازه برگشت داد. با وجود عملکرد خوب یونایتد، نیمه اول بدون گل تمام شد.

نیمه دوم سیتی نبض بازی را در دست گرفت و اتفاقی در دقیقه ۶۰ رخ داد که ورزشگاه را ساکت کرد و بخش کوچک آبی منفجر شد. ارسال کوین دی‌بروینه را جک گریلیش که دقایقی قبل به میدان آمده بود تبدیل به گل برتری سیتیزن‌ها کرد. دقیقه ۷۸ برونو فرناندش گل تساوی را به ثمر رساند، اما کمک‌داور در حالی آفساید مارکوس رشفورد را گرفت که نقشی روی این گل نداشت. در نهایت با مشورت داور و کمک‌داور گل تساوی صحیح اعلام شد (این‌جا ببینید: گل جنجالی در دربی منچستر؛ آفساید بود یا نبود؟). در دقیقه ۸۲ کامبک شیاطین‌سرخ کامل شد. الخاندرو گارناچو پاس داد و مارکوس رشفورد در دهانه دروازه گل دوم را به ثمر رساند.

منچستریونایتد در نهایت پیروزی ارزشمندش را حفظ کرد تا با ۳۸ امتیاز در رده سوم قرار بگیرد و از همیشه به منچسترسیتی ۳۹ امتیازی که تیم دوم جدول است نزدیک‌تر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    کاش رونالدو زودتر می‌رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی