پیشنهاد وسوسه کننده تیم صنعتی به بیرانوند/ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل بازی در لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که یک باشگاه صنعتی به علیرضا بیرانوند پیشنهاد داده است دو فصل آینده را برای این تیم توپ بزند!

یک باشگاه متمول حاضر شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل بازی به دروازه بان ملی پوش و کم اشتباه پرسپولیس بپردازد. گویا این مبلغ خالص و منهای آپشن‌های دیگر خواهد بود. این باشگاه صنعتی که پیشنهاد خود را بسیار سکرت و پنهانی در اختیار علیرضا بیرانوند گذاشته برای هر کلین شیت گلر ملی پوش در لیگ برتر نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برای هر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نیز حاضر است یک میلیارد تومان به او پرداخت کند! این در حالی است که علیرضا بیرانوند سال آینده نیز با پرسپولیس قرارداد داشته و جدایی او از این تیم چندان آسان نخواهد بود.

بیرانوند بی تردید ستاره برتر لیگ برتر در نیم فصل اول بوده است. در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبرورزشی که تعداد قابل توجهی نیز در آن شرکت کرده‌اند (بیش از ۵۰هزار نفر) این پرسش مطرح شد که بهترین بازیکن نیم‌فصل اول لیگ برتر از دیدگاه دنبال‌کنندگان این سایت کدام بازیکن بوده است.

ریکادو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور و بهترین پاسور نیم‌فصل اول، اریک بایناما از تیم گل گهر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس، محمد عباس‌زاده گلزن تیم تراکتور که با ۶ گل همراه با لوکادیا بیشتر از همه بازیکنان گل زده، شهریار مغانلو از تیم سپاهان، کوین یامگا از استقلال و گزینه «سایر» بازیکنان، مواردی بود که رأی‌دهندگان می‌توانستند برایش رأی ثبت کنند اما نکته جالب این بود که هیچ‌یک از بازیکنان غیر از علیرضا بیرانوند حتی به ۲۰ درصد آرا هم نرسیدند، در حالی که دروازه‌بان پرسپولیس با ۵۲ درصد از دیگران پیش بود.

علیرضا بیرانوند در نیم فصل اول تعداد ۱۰ کلین شیت را به نام خود ثبت کرده و نقش مهمی در قهرمانی نیم فصل پرسپولیس بازی کرد. حالا طبیعی است تیم‌های زیادی دنبال خرید این گلر ملی پوش باشند و با توجه به اینکه او با پرسپولیس قرارداد دارد، پیشنهاداتی پنهانی و غیر مستقیم به این دروازه بان معروف بدهند.

هر چند شنیدیم علیرضا بیرانوند پاسخی به این پیشنهاد نداده اما به راستی ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل برای هر بازیکن ایرانی می‌تواند وسوسه کننده باشد!

گفت‌وگوی خبرورزشی با علیرضا بیرانوند را بخوانید: می‌خواستم مربی شوم، پشیمان شدم/ کل دنیا ایران را با نام علی دایی می‌شناسند/ دوست دارم پنالتی‌زدن را هم تجربه کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • علیرضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    مگر تیم های صنعتی از بیت المال برداشت نمیشه این پول های میلیاردی به بازیکنان سرخابی پیشنهاد میشه فقط هزینه کردن استقلال پرسپولیس ایراد داره!؟
  • مهدی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    چرا این باشگاه صنعتی از جیب بیت المال اینگونه هرج میکند؟ پول باباشه؟
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    ۱۰۰میلیارد تومن ؟ این پولها از کجا میاد ؟ مگر درآمد این تیم فوتبال چقدر است که میخواد ۱۰۰میلیارد تومن فقط به یک دروازه بان پرداخت کنه ؟ وقتی از مدیریت فاسد و فوتبال فاسد حرف می‌زنیم مصداقش همین عدد و رقم‌ها است . عزیزان دقت کنید من درباره ارزش و توانمندی بیرانوند یا هر بازیکن دیگه حرف نمیزنم بلکه درباره ریخت و پاش و حیف و میل اموال عمومی در باشگاه‌های وابسته به دولت حرف میزنم . این پولها متعلق به سهامداران است که صرف پر کردن رزومه مدیران این باشگاه‌ها میشه
  • ف IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    چه مبلغهایی رد و بدل میشه برای هیچ
  • میلاد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    سپاهان این پولا رو از کجا میاره .
    • سپاهان IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      سپاهان احتیاج به این نداره بیخود اسم سپاهان نیار لنگی زاده
  • ف دال IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    درود؛ به دروغ جار می‌زنن که سرخ‌آبی‌ها از بیت‌المال ارتزاق می‌کنن؛ درحالیکه ریالی از جانب هیچ ارگان و نهاد و سازمانی حمایت نمی‌شن و حتی مالک مشترک‌شون بنا به اقتضائات و مصوبه‌های قانونی (بخصوص مجلس نه‌چندان محترم و مطلقاً غیرمردمی که حتی جلو هزینه‌کردن از محل نیم‌درصد برای ورزش قهرمانی‌رو هم گرفته) و حق هزینه کردن در امورشون رو نداره و همه‌ی کمک‌ها بایستی برگرده به وزارت ورزش و... / این‌ها از نون بازوی خودشون می‌خورن (اسپانسرینگ و حمایت هوادارانِ میلیونیِ عاشق و و و..)، اون‌وقت یه مُشت تیم کم‌هوادار دست‌شون تا کتف تو بیت‌المال‌ـه و عجیبه که فریاد وااسفا و وامصیبتا و وابیت‌المالا رو هم همون مفت‌خورها سر میدن. یک تیم خصوصی هم داریم که خط و ربط ثروت و دارائی مالک متوهم‌شو بگیری، به جائی غیر بیت‌المال و «چَپوکَرد»ش نمی‌رسه. برای این موسوم به صنعتی‌ها حقیقتاً پول چرک کف دست هست؛ مال باباشون نیست که! فکر می‌کنن هزینه‌کردن (بخونید دست‌ودل‌بازی و حاتم‌طائی‌گری با مال مردم) نماز مستحب هست که؛ هر چی بیشتر، بهتــــــر! نه بابا جان، اینجوریا نیس! راستی؛ 90هزار میلیارددان نَه‌خَبر؟!
  • بهرام IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    نوش جان کسانی که ریاضت کشیدنددرمسیر موفقیت
  • پرسپولیس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    تیم های صنعتی به راحتی از بیت المال برداشت میکنند.تیم های صنعتی به راحتی جلوی هم دیگه تبانی و زدوبند میکنند.
  • ع IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    بی شک‌یا‌تیم‌اصفهانی‌یا‌تیم‌خوزستانی‌و‌یا‌کرمانی‌اقایان‌بازرسی‌و....فقط‌این دو‌تیم‌را‌میبینید‌اقای‌قربانزاده‌کجا‌هستی‌بررسی‌کنید
    • فرهاد IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مطمئن باش فولاد خوزستان چنین مبلغی برای بازیکن وطنی هزینه نمیکنه...حتی این بازیکن اسپانی که قیمت مارکت ۲ میلیون یورو داره با ۷۰۰ هزار دلار گرفته...مس کرمان هم چنین مبلغی نمیده...فقط سپاهان این وسط هست که بعید بدونم ۱۰۰ میلیارد تومن به دروازه بان نیمکت نشین تجربه خارجی داشت بده...چون میتونست با مبلغ یک و نیم میلیون دلار مستقیم از بوایشتا پرتغال یا رویال انتروپ بگیرن این بحث ها بازار گرمی هست عزیزان و متاسفانه حرف بی حساب و کتاب زیاد زده میشه...!
    • 1366.sajed IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      آقای محترم خوزستانی ها ایجور مبلغ به یه نفر هدر نمیده ما خوزستانی ها فقط نفت داریم هيچی نداریم این هم به شماها دادیم
  • ali IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    با اینکه پرسپولیسی هستم اما هیچ گلر خوبی نیست در تمامی بازی‌ها هیچ موقعیت صدرصد نگرفت از جناحین خیلی ضعیفه. فقط امیر عابدزاده
    • ممدم IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      ده تا کلین شیت چی میگه؟؟
  • جواد IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    این پول ها از کجا میاد فقط ؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی