ترفند جالب باشگاه فرانسوی برای کار خیر/ پیراهن مسی ۲۲ هزار یورو شد!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران دوآتشه بازیکنان خیلی دوست دارند که همان پیراهنی که ستارگان محبوبشان در جریان بازی‌ها به تن کرده‌اند را در اختیار داشته باشند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از ماه نوامبر تصمیم گرفت که با یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی، پیراهن‌های بازیکنان در هر بازی را به حراج بگذارد و از فروش آنها برای امور خیریه درآمدزایی کند.

در حقیقت اولین بار در بازی پی‌اس‌جی و اوسر این تمهید مورد استفاده قرار گرفت که در آن بازی پاریسی‌ها با نتیجه پنج بر صفر پیروز شدند.

قیمت پایه هر پیراهن ۱۹۹ یورو تعیین شده بود (قیمت هر پیراهن در فروشگاه‌های رسمی پی‌اس‌جی ۱۱۳ یورو است) در این حراجی پیراهن راموس با ۳۴۱۹ یورو گران‌ترین پیراهنی بود که به فروش رفت و پیراهن‌های مارکو وراتی با ۲۶۱۱، نونو مندس با ۲۶۰۰ و اشرف حکیمی با ۱۶۰۰ یورو در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بعد از آن پی‌اس‌جی بعد از پیروزی مقابل استراسبورگ و شکست مقابل لانس پیراهن‌هایش را به حراج گذاشت که در هر دو بازی پیراهن امباپه با بالاترین قیمت به فروش رسید. در بازی اول پیراهن کیلیان با مبلغ ۱۵۰۱۷ یورو فروخته شد و در بازی دوم با مبلغ ۱۴۰۸۳ یورو.

اما بازگشت مسی به ترکیب پی‌اس‌جی در بازگشت از جام جهانی باعث شد تا لئو در بازی مقابل آنژه رکورد امباپه را بشکند. در حقیقت پیراهن لئو با شماره ۳۰ با مبلغ ۲۲.۰۰۶ یورو خریده شد.

البته پی‌اس‌جی کل درآمد فروش این پیراهن‌ها را صرف امور خیریه می‌کند و به نظر می‌رسد که هدف آنها از این کار صرفا توجه رسانه‌ای و تبلیغات و البته جمع‌آوری کمک‌های خیریه باشد.

این مطلب را هم بخوانید: قرارداد بزرگ مسی با پاری‌سن‌ژرمن پس از قهرمانی در جام‌جهانی/ جزئیات سود لئو برای باشگاه متمول فرانسوی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی