ستاره مد نظر استقلال و پرسپولیس قیمت خورد/ ۲۰ میلیارد بدهید بازیکن ملی پوش را بخرید!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ملی پوش تیم پیکان یکی از بازیکنانی است که گفته می ود مد نظر استقلال و پرسپولیس قرار دارد.

باشگاه پیکان برای حل مشکلات مالی خود حاضر است سامان فلاح مدافع جوان خود را به فروش برساند. این باشگاه قیمت فلاح را برای تیم‌های داخلی ۲۰ میلیارد اعلام کرده است و حاضر است در ازای دریافت این مبلغ مدافع جوانش را انتقال دهد. این در حالی است که مجتبی حسینی به‌شدت مخالف جدایی این بازیکن است و اعلام کرده اگر او برود هیچ تضمینی برای بقای تیمش در لیگ نخواهد داد. به همین خاطر پیکانی‌ها به دنبال این هستند که فلاح را در همین زمستان فروخته و مشکل مالی‌شان را حل کنند، اما اجازه جدایی او را در تابستان صادر کنند. تا الان که هیچ باشگاه داخلی خیلی سفت و محکم برای خرید فلاح پیش‌قدم نشده است.

اما یکی دو باشگاه عربی مذاکراتی را با ایجنت فلاح داشته‌اند و احتمال اینکه این بازیکن ترانسفر هم شود وجود دارد. فلاح در تابستان مورد توجه باشگاه سپاهان هم بود اما مورایس دو مدافع خارجی برای تیمش جذب کرد و تا الان برای جذب مدافع جدید اعلام نیاز نکرده است. استقلال هم یکی از تیم‌های خواهان فلاح است که می‌خواهد با انتقال بازیکن به پیکان، مدافع ملی‌پوش این تیم را جذب کند اما تیم تهرانی در شرایط فعلی فقط با دریافت پول نقد فلاح را واگذار خواهد کرد. 

اما پیکان که تا الان بازیکنی جدیدی را برای نیم‌فصل دوم به خدمت نگرفته به احتمال خیلی زیاد تیتو اوکلو بازیکن سودانی خود را کنار بگذارد. بازیکنی که در نیم‌فصل اول خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرد اما به‌خاطر صدای خوبی که دارد نزد بازیکنان پیکان محبوب است. او که شغل دومش خوانندگی است رقم قرارداد زیادی هم ندارد اما از نظر فنی چندان به کار حسینی نمی‌آید. سرمربی پیکان هنوز تصمیم قطعی‌اش را در مورد تیتو را نگرفته و چند بار شفاهی گفته که نیازی به او ندارد.  یکی دیگر از بازیکنان پیکان که این روزها بحث جدایی‌اش از این تیم و رفتن از استقلال مطرح شده غلامرضا ثابت ایمانی است. با اعلام یکی از مسئولان باشگاه تهرانی، استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن نداده است بلکه ایجنت اوست که علاقه دارد با بازار گرمی برای ثابت ایمانی به نوعی قیمت او را در نقل‌وانتقالات بالا ببرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی