نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مصاحبه ارلینگ هالند با GQ
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ارلینگ هالند موهای بلند بلوند خود را برای عکس روی جلد مجله جی‌کیو باز کرد و در این مصاحبه از علاقه‌اش به مدیتیشن و چیزهای دیگر صحبت کرد که به اختصار می‌خوانیم.

ارلینگ هالند، فوق‌ستاره ۲۱ ساله منچسترسیتی، تقریبا همیشه با موهای دم اسبی دیده می‌شود. اما برای تصاویر مجله جی‌کیو با ظاهری متفاوت دیده شد.

در یکی از عکس‌ها می‌توان پیراهن ۶۹۰ پوندی جیوانچی و کت خاکستری ۲۰۰۰ پوندی را بر تن او دید. در عکس دیگر هم یک ژاکت باز ۳۸۰۰ پوندی و پیراهن ۳۲۵ پوندی و گردنبند پوشیده است.

مدیتیشن

 هالند مدیتیشن را برای بهبود وضعیت روحی خودش بسیار مفید دانست. او گفت: «فکر می‌کنم واقعاً چیز خوبی است، آرام گرفتن، تلاش برای زیاد فکر نکردن. زیرا استرس برای کسی خوب نیست. من از استرسی بودن متنفرم و سعی می‌کنم استرس نداشته باشم. اما مفهوم مدیتیشن این است که سعی کنید این نوع افکار را رها کنید. بستگی به آدم دارد، اما برای من واقعاً خوب جواب می‌دهد.»

او سپس در مورد اینکه چگونه اوله‌گنار سولشائر، سرمربی سابق منچستریونایتد در دوران حضورش در مولده به او کمک کرد، گفت: «اولین چیزی که سولشائر به من گفت این بود که تو نمی‌دانی چگونه توپ را با سر بزنی و ما باید روی آن کار کنیم. برای دو سال یعنی کل دوره در مولده این را تمرین کردیم و واقعاً مفید بود زیرا اکنون به لطف آن تمرینات با سرم گل می‌زنم.»

درباره رژیم غذایی هالند بخوانید: ستاره‌ای که مثل خرس غذا می‌خورد و رژیم خودش را رعایت نمی‌کند!/ مربی جدید او را از پیتزا خوردن محروم می‌کند؟

مصاحبه ارلینگ هالند با GQ

از زلاتان تا مسی و دیگران

هالند همچنین از چند مهاجم نام برد که با تماشای سبک بازی آنها الهام گرفته است. او گفت: «از زلاتان گرفته تا فان‌پرسی، جیمی واردی، سرخیو آگوئرو، لیونل مسی، آلوارو نگردو، ادین ژکو، ماریو بالوتلی. فکر می‌کنم در نهایت، ذهن آگاه بسیار مهم است.

من هنوز هم سعی می‌کنم دقیقاً همان کارهایی را انجام دهم که در ۱۳ سالگی در زادگاهم انجام می‌دادم، هنوز هم دقیقاً همانطور می‌دوم. اگر ویدئوهای ۱۳ سالگی من را ببینید متوجه می‌شوید شبیه به همان موقع هستم. سعی می‌کنم کمی باهوش‌تر باشم، کمی تیزبین‌تر و جلوتر از افرادی باشم که مقابل آنها بازی می‌کنم. سعی می‌کنم در ذهنم کمی هوشیارتر باشم. چون اگر من این کار را انجام دهم و او یک ثانیه دیرتر به من برسد، کار را تمام می‌کنم و او نمی‌تواند جلوی ضربه من را بگیرد. همه فکر می‌کنند من اینطرف و آنطرف می‌روم و گل می‌زنم. اما من همیشه به همه چیز خوب فکر می‌کنم.»

درباره قرارداد کفش‌های هالند: ماجرای کفش‌های یک فوق‌ستاره لیگ برتری/ نبرد سنگین و مهیج بین نایکی، آدیداس و پوما

مصاحبه ارلینگ هالند با GQ

ناراحت نیستم!

هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی در تابستان، ۲۷ گل در ۲۴ بازی به ثمر رسانده است. اما هنوز در سال ۲۰۲۳ نتوانست تاثیرگذار باشد و سیتی ۸ امتیاز از صدرنشین جدول یعنی آرسنال عقب‌تر است. شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه ۲-۱ مقابل منچستریونایتد شکست خوردند، در حالی که آرسنال ۲-۰ تاتنهام را شکست داد تا فاصله قابل توجهی را در بالای جدول حفظ کند. با این حال، هالند تاکید می‌کند که از هیچ فشار بیرونی که بر او وارد می‌شود ناراحت نیست.

مصاحبه ارلینگ هالند با GQ

او گفت: «من دوست دارم تحت فشار باشم، دوست دارم به چالش کشیده شوم. فکر می‌کنم این یکی از مهم‌ترین چیزها برای فوتبالیست بودن است. من نمی‌نشینم و در شبکه‌های اجتماعی درباره خودم نمی‌خوانم. شما نمی‌توانید آنچه را که مردم درباره شما می‌گویند، فکر می‌کنند و می‌نویسند را کنترل کنید. بنابراین هیچ کاری نمی‌توانم در مورد آن انجام دهم. اهمیتی نمی‌دهم.»

از شهری که هالند در آن بزرگ شد بدانید: گشت و گذار در شهری که هالند بزرگ شد/ از بازی در «یخچال» تا رسیدن به قلّه لیگ برتر!

مصاحبه ارلینگ هالند با GQ

گزارش مجله GQ درباره محمد صلاح را هم بخوانید: چگونه پسر مصری تبدیل به پادشاه فوتبال جهان شد؟/ باید ثابت می‌کردم در موردم اشتباه می‌کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی