بازی جذاب تکرار می‌شود؟/ احتمال تقابل پرسپولیس و استقلال در جام حذفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پس فردا قرعه کشی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی دوشنبه برگزار می شود و احتمال تقابل پرسپولیس و استقلال در این مسابقات و در همین مرحله وجود دارد. این دو تیم چند هفته قبل در لیگ برتر مساوی کردند و در جام حذفی هم طی دو، سه سال گذشته دوبار به مصاف هم رفتند که هر دو بازی را استقلال در ضربات پنالتی برد.

طبعا در شرایطی که استقلال در لیگ برتر ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده، جام حذفی برای این تیم اهمیت زیادی دارد اما گل‌محمدی هم در یکی از مصاحبه‌های خود صراحتا تاکید کرده بود که امسال هر دو جام را می‌خواهد.

با توجه به این که هر مرحله از جام حذفی قرعه‌کشی می‌شود، احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال وجود دارد و مسلما بازی احتمالی آن‌ها در مرحله یک‌هشتم جام حذفی دیدنی و جذاب می‌شود. البته شاید هر دو مربی ترجیح بدهند در مراحل نهایی با هم بازی کنند اما بهرحال احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس در جام حذفی جذابیت مراسم قرعه‌کشی را هم بالا می‌برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    ببخشید ولی کدوم تقابل جذاب؟؟ تقابل بدون حضور تماشاچی با یه بازی عجیب و مشکوک که هر چهارتا گلش رو میشه بارها دید ونقد کرد و کلی حرف ازشون در آورد ،نهایتا دوتا گلدون میذارن هر دو تیم رو تو یه گلدون میذارن که تا فینال بهم نخورن ،بلدن باور کن ، تا خصوصی نشن همین آش و کاسه هست ،مدیرای نالایق که همه چیز رو میخان کنترل کنن حتی نتیجه یه بازی فوتبال رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی