نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
گل‌محمدی: قلعه‌نویی می‌خواهد تمرکزمان را بر هم بزند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی یک‌شنبه اول بهمن ۱۳۹۱ را می‌بینید.

اظهارات یحیی گل‌محمدی سرمربی وقت پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی بود و ما به نقل از یحیی نوشتیم: کار سرمربی استقلال اصلا خوب نیست و قلعه‌نویی می‌خواهد تمرکزمان را در آستانه دربی برهم بزند. گل‌محمدی در ادامه گفته بود: برای ماندن در پرسپولیس و حفظ جایگاه نیاز به بردن در دربی ندارم ضمن این‌که من برگ برنده خودم را در دربی رو می‌کنم.

قلعه‌نویی: اگر جو پرسپولیس را به هم ریختم چرا رویانیان تشکر کرد؟
همچنین امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال نیز در پاسخ به اظهارات یحیی گل‌محمدی گفته بود؛ اگر جو پرسپولیس را به هم ریختم، پس چرا آقای محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه از من تشکر کرد؟ سرمربی پرسپولیس بهتر است تمرکز خودش را به جای استقلال روی تیم خودش بگذارد.

استقلال در بندر صدرنشین شد
تیتر دیگر خبرورزشی در مورد بازی ملوان و استقلال بود. دیداری که در انزلی با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا آبی‌پوشان با ارائه یک بازی محتاطانه به فکر بازی بعدی یعنی دربی سنتی باشند، ما تیتر زدیم استقلال در بندر صدرنشین شد.

کفاشیان: همان بهتر که غیرفوتبالی‌ها راس کار باشند
علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی هم گفت که این مربی پرتغالی فقط می‌گوید مراقب  ملی‌پوشان باشیم. در مورد مدیریت خودم هم اگر انتقاد می‌شود، من کارم را دارم خوب انجام می‌دهم و مشکلی در کار  ندارم.  بنابراین آن‌قدر نگویید غیرفوتبالی هستم.  شاید بهتر است بگویم همان بهتر غیرفوتبالی راس کار باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی