نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
درخواست ویژه درویش از گل محمدی در نقل و انتقالات/ لیست خرید پرسپولیس عوض شد!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دلایلی که باعث شده یحیی قید جذب بازیکن جدید غیر از مهاجم نوک را بزند عملکرد خوب بازیکنانش در بازی‌های اخیر لیگ بوده است.

باشگاه پرسپولیس بر خلاف آنچه تصور می‌شد، قصد دارد نقل و انتقالات نیم‌فصل را خیلی بی‌سروصدا به پایان برساند. اگرچه یحیی گل‌محمدی با کنار گذاشتن حامد پاکدل و سیامک نعمتی حالا سه جای خالی در لیست تیمش دارد اما این دلیل نمی‌شود که او به جذب بازیکنی غیر از مهاجم نوک خارجی فکر کند. در واقع قرار است لیست پرسپولیس همچنان دو جای خالی در پایان فصل نقل و انتقالات داشته باشد. از آنجا که سرخپوشان سهمیه آزاد خود را نسوزانده‌اند بعد از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی هم می‌توانند یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. یکی از دلایلی که باعث شده یحیی قید جذب بازیکن جدید غیر از مهاجم نوک را بزند عملکرد خوب بازیکنانش در بازی‌های اخیر لیگ بوده است.

در کنار این مساله پرسپولیس چند بازیکن جوان در تمرینات نظیر محمد مهدی احمدی، ابوالفضل سلیمانی، علی جودکی و علیرضا خدادادی را در اختیار دارد که فرصت بازی در اختیار آنها قرار نگرفته است، جز یکی دو نفرشان که دقایقی خیلی کوتاهی بازی کرده‌اند. با توجه به درخشش محمد عمری در بازی‌های اخیر پرسپولیس، رضا درویش از یحیی خواسته که به جای اینکه به دنبال جذب بازیکن معمولی از تیم‌های دیگر برای پر کردن نیمکت باشند بهتر است که به بازیکنان جوان تیم فرصت بازی داده شود. از این‌رو یحیی در نظر دارد برای هر بازی از لیگ یک یا دو بازیکن جوان را به لیست ۱۸ نفره اضافه کند و اگر شرایط بازی خوب پیش رفت در دقایق پایانی از آنها استفاده کند. با این شرایط پرسپولیس در ادامه فصل نقل و انتقالات فقط یک بازیکن خارجی جذب خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عباس کارگر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    مگرشماهاعقل نداریدمگه اسلحه گذاشتن پشت سرتون وقتی نمیخاید بازیکنی بهتر ازسیامک بخریداگر بهتر ازسیامک نیست پس چرا ردش کردید اونم مجانی ی مشت ادم مغرور ازخود راضی که نمیفهمید چیکارمیکنید
    • ...... IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      سیامک خوبه ولی وقتی بازی کم بهش میرسه و ناراضی هست اگه بره هم به نفع خودشه هم به نفع باشگاه .این امدن و رفتنها در همه جا عادیه و قرار نیست یه بازیکن تا ابد در یه باشگاه بمونه حتی اگه نیمکت نشین باشه.به امید موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هوادارانش.
  • مهدی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    حیف که به سیامک نعمتی خیلی کم بازی میرسید حالا وقتی به تیم دگه ای رفت میفهمید چه مهره ای را از دست دادید
  • محمد مهدی نوری IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    یکی ام اینکه این مرد فقط تونست بالاخره ی تیم شیبه ب تیم بروز بسازه قوی و با تاکتیک و پر نتیجه ،کارش شدید درسته شماام صبر کنید و اعتماد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی